SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op donderdag 24 april 2014 17:25 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Stoere vrouwen jas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool![]()
![]()
Jammer dat soort dingen niet bij mij liefelijke stijl horen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
BohhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik doe er altijd nog een lief sjaaltje boven dan is het lief en stoer tegelijkquote:Op donderdag 24 april 2014 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stoere vrouwen jas!
Cool![]()
![]()
Jammer dat soort dingen niet bij mij liefelijke stijl horen.
Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Leuk jasje, zulks heb ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Stijlles 1: blijf altijd trouw aan je stijl.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:39 schreef SilentChaos het volgende:
Je kan ook af en toe wisselen van stijl muisje
quote:Op donderdag 24 april 2014 17:39 schreef SilentChaos het volgende:
Je kan ook af en toe wisselen van stijl muisje
Ik had laatst een tuinbroek gekocht, mensen verwachtte dat serieus van mij...quote:Op donderdag 24 april 2014 17:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dan word je (in mijn geval) raar aangekeken omdat je met iets aankomt wat mensen totaal niet van je verwachten
quote:Op donderdag 24 april 2014 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had laatst een tuinbroek gekocht, mensen verwachtte dat serieus van mij...
Dat, jaquote:Op donderdag 24 april 2014 17:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dan word je (in mijn geval) raar aangekeken omdat je met iets aankomt wat mensen totaal niet van je verwachten
Ik krijg juist vaak: Luna!? Waar is je kleur gebleven?quote:Op donderdag 24 april 2014 17:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had vandaag mijn roze broek aangedaan en iedereen keek oprecht verbaasd omdat ik iets kleurrijks aanhad.
Ik heb twee uniformen. Mijn Pinopak en het uniform van de muziekvereniging.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ook een uniform
Donkerblauwe Spijkerbroek, zwart shirt, Allstars en een zwarte of bruine leren Jas
M'n avatar dus eigenlijk
BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
twitter:FlorisD twitterde op donderdag 24-04-2014 om 09:58:50@Domien Speciaal daarvoor hier nog eens je allerbeste uitzending uit die afgelopen 8 jaar: http://t.co/GunElgCPPe #3FM reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
En tegenwind?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
Hier de hele dag zon gehad. HAHA. Zo,
Genaaid xdquote:Op donderdag 24 april 2014 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus nadat ik mijn was ging redden, hebben we de hele dag geen regen meer gehad. Ik voel mij genaaid door moeder natuur.
Tofquote:
Beterschapquote:Op donderdag 24 april 2014 19:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof![]()
Hier sinds gisteren al maar ik heb weer eens een zware verkoudheid inclusief koortsaanvallen en spierpijnen te pakken
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
Hier de hele dag zon gehad. HAHA. Zo,
Beterschapquote:Op donderdag 24 april 2014 19:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof![]()
Hier sinds gisteren al maar ik heb weer eens een zware verkoudheid inclusief koortsaanvallen en spierpijnen te pakken
Ik kan alleen maar dit gezicht gevenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Beterschap
Ik heb ook spierpijn, maar dat heb ik zelf gedaanSquats, schouders, bierbuik, bierceps, triceps
de hele shizzle
1,5 uur lang mezelf kapot gezweet....
Van jezelf? leuk voor jequote:Op donderdag 24 april 2014 19:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Morgen bruiloft.
Lekker shinen in mijn pak.
Snap ikquote:Op donderdag 24 april 2014 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beterschap
[..]
Ik kan alleen maar dit gezicht gevensorry
[..]
Van jezelf? leuk voor je
Vast alleen gemaakt voor de Koreaanse en Japanse markt. Man wat slecht.quote:
quote:
Mannen in pakquote:Op donderdag 24 april 2014 19:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Morgen bruiloft.
Lekker shinen in mijn pak.
Snap hem niet?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:54 schreef Holenmens het volgende:
twitter:FlorisD twitterde op donderdag 24-04-2014 om 09:58:50@Domien Speciaal daarvoor hier nog eens je allerbeste uitzending uit die afgelopen 8 jaar: http://t.co/GunElgCPPe #3FM reageer retweet
Fitnessbodyquote:Op donderdag 24 april 2014 19:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Beterschap
Ik heb ook spierpijn, maar dat heb ik zelf gedaanSquats, schouders, bierbuik, bierceps, triceps
de hele shizzle
I know rightquote:
Had je deze nou al gezienquote:Op donderdag 24 april 2014 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vast alleen gemaakt voor de Koreaanse en Japanse markt. Man wat slecht.
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Beterschap
de hele shizzle
Dank jullie!quote:
niet van henkde_j quotes jatten!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind het origineel van Glee beter
Ik ook niet op donderdag maar dit is wel heel rustigquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik luister haast niet meer in de avond/nacht
Wij drieën waren de vaste luisteraars en luisteren alledrie niet meer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook niet op donderdag maar dit is wel heel rustig
Elke keer als ik die op 3fm hoor geniet ik weer.quote:
RIPquote:Op vrijdag 25 april 2014 07:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij drieën waren de vaste luisteraars en luisteren alledrie niet meer.
*zwoele stem*quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
*zwoele stem*
"Goedemorgen Pino...."
Dat mag jij wel voor me doen danquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
*zwoele stem*
"Goedemorgen Pino...."
Nee joh dat kan jij veel beter...quote:
Jezus man waar zie je me voor aanquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee joh dat kan jij veel beter...
Vooral als je de dag ervoor een flinke dosis whisky naar binnen hebt gewerkt met de nodige sigaretten![]()
![]()
Sigaretten etenquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee joh dat kan jij veel beter...
Vooral als je de dag ervoor een flinke dosis whisky naar binnen hebt gewerkt met de nodige sigaretten![]()
![]()
Balenquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:07 schreef 3rdRock het volgende:
kak, wilde vandaag poging 2 doen, is ze er pas om kwart voor 6. dan is deze jongen () al lang van zijn welverdiende (
) weekend aan het genieten.
De ideale vrouwquote:
Wel een afknapper iddquote:
Ik zoek gewoon een evenbeeld omdat ik gigantisch narcistisch benquote:
Ze spreekt alleen maar fries toch? Dus je kan een zwoele "Goeiemorn" verwachtenquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel of je dat kan ja of nee.
opstandige vogelquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel of je dat kan ja of nee.
Klinkt wel wat als jaquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ze spreekt alleen maar fries toch? Dus je kan een zwoele "Goeiemorn" verwachten
Hierzoot.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welles. Net zo Fries als dat je bij mij hoort dat ik uit Overijssel kom.
Dat denken alle friezen!quote:
zeg je ook.... coooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaa ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welles. Net zo Fries als dat je bij mij hoort dat ik uit Overijssel kom.
maar dan kun je nog wel een Fries accent hebben...ik zeg niet dat je dat hebt want ik heb je nooit horen spreken, maar het zou kunnenquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik spreek niet eens Fries, kun je nagaan.
kom je wat te kort?quote:
Ja, zo'n 10cm heb ik van horen/zeggenquote:
Jemig.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, zo'n 10cm heb ik van horen/zeggen
lullig hequote:
ow, dat komt eigenlijk wel goed uit want dan krijg ik geen kokhalsneigingenquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, zo'n 10cm heb ik van horen/zeggen
de hele week al tochquote:
De nieuwe Coldplay!quote:
ik weet welke rijst jij meestal eet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Hoezo?quote:
Dat is Frysk of net?quote:
ik vind het origineel van Guns n Roses beterquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
Sympathy for the devil
The Rolling Stones
Goeiequote:
is het niet "a goeie"? en dan met een k-achtige g....quote:
Yepquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is het niet "a goeie"? en dan met een k-achtige g....
dat hoor ik hier in de wandelgangen iig vrij vaak...
ah, weer wat geleerd. ook na ruim 3 jaar in Friesland wonen leer je iedere dag weer iets nieuws over die maffe Friezenquote:
Haten op Friezenquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, weer wat geleerd. ook na ruim 3 jaar in Friesland wonen leer je iedere dag weer iets nieuws over die maffe Friezen
haten? hoezo? ik zeg gewoon "maffe friezen" ik zie dat meer als een soort geuzennaamquote:
Ik woon in Groningen dus ik moet welquote:
Exact.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen dus ik moet wel![]()
Dat ik zelf een halve Fries ben kan ik dus beter stil houden![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen dus ik moet wel![]()
Dat ik zelf een halve Fries ben kan ik dus beter stil houden![]()
Vanmiddag zijn ze (kensington) trouwens te gast bij de Roodshow op radio 2 las ik net op twitter.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:23 schreef DeLuna het volgende:
Mijn broertje had mij opgesloten op zolder tijdens Kensington
Klap hem in z'n nek.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:23 schreef DeLuna het volgende:
Mijn broertje had mij opgesloten op zolder tijdens Kensington
Hmm balen man.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:37 schreef 3rdRock het volgende:
en inderdaad, als er zich geen veranderingen voordoen ben ik per 1 juli werkloos en heb ik waarsch op 27 juni mijn laatste werkdag.
dus als iemand een leuke baan weet waarvoor je niks hoeft te kunnen houd ik me aanbevolen. Ik ben bereid om te verhuizen mits ik betaalbare woonruimte kan vinden. Videoland in de buurt is een pré
ING, Achmea UPC en Belastingdienst hier in Lwd zoeken ook altijd wel mensen, maar eigenlijk hoop ik iets niet-callcenterachtigs te vinden.....maar ik ga loopbaanbegeleiding krijgenquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hmm balen man.Belastingdienst in Groningen kan vaak wel mensen gebruiken op het callcenter. En KPN heeft ook vaak vacatures
Op de webcam was macarena te horen. (maar onderin wel info van ace of base)quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
online hoor ik toch echt ace of base
Hmm. Aegon misschien? Daar werken ook wel veel studenten op de niet call center afdelingen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ING, Achmea UPC en Belastingdienst hier in Lwd zoeken ook altijd wel mensen, maar eigenlijk hoop ik iets niet-callcenterachtigs te vinden.....maar ik ga loopbaanbegeleiding krijgen
Het mot maarquote:
lekkaaahhquote:
kut, ben over 2 maanden werkloos en ik heb niks te neuken.quote:
Gelukkig is er nog pizzaquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kut, ben over 2 maanden werkloos en ik heb niks te neuken.
en de Videoland heb ik ook bijna uit.
daar krijg je zo'n verbrande leuter van als je snel begintquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kut, ben over 2 maanden werkloos en ik heb niks te neuken.
en de Videoland heb ik ook bijna uit.
Sowieso heb je er zelf wat aan, voor je het weet lig je tussen de fietsen in de grachten van Delftquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Succes man, ik zal mn ogen voor je open houden, geen idee of je er wat aan hebt maar jeweetnooittt
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sowieso heb je er zelf wat aan, voor je het weet lig je tussen de fietsen in de grachten van Delft
Ik vind haar engquote:
Je moest lachen, geef het maar toe!quote:
In die clip niet, op andere foto's/video's wel jaquote:
Tnx Mexquote:
Ik denk dat zij heel goed de bassist van HAIM na kan doenquote:
Gisteren deze clip weer eens gekekenquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik denk dat zij heel goed de bassist van HAIM na kan doen
Was altijd wel fan van VI maar de glorie is er inmiddels wel af.quote:
Inderdaad. VI oranje was leuk. Nu is het alleen maar janken op allesquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Was altijd wel fan van VI maar de glorie is er inmiddels wel af.
Zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij zijn echt het tegenovergestelde he. Wtf.
Wijquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij zijn echt het tegenovergestelde he. Wtf.
Keane live is wel heel goedquote:
Nou nee, kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen
Opposites attract
Sorry Piño
Klopt idd ook nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou nee, kan ik je uit ervaring vertellen
Bal is rond.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt idd ook niet
ik lul ook maar wat
Ik vind het vele malen beter dan Effe Ekdom.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme. Wanneer wordt deze ellende ein-de-lijk eens wegbezuinigd? Wie vindt dit leuk?
Wilbert.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme. Wanneer wordt deze ellende ein-de-lijk eens wegbezuinigd? Wie vindt dit leuk?
Ik heb ooit een steekproef gehouden en daaruit bleek dat alleen vrouwen zonder humor het leuk vonden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik. Maar ik ben dan ook een hersenloze bimbo zonder humor.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou ja, ik krijg er in ieder geval uitslag vanquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb ooit een steekproef gehouden en daaruit bleek dat alleen vrouwen zonder humor het leuk vonden.
Die steekproef was absoluut niet representatief, maar ik denk dat de uitslag aardig klopt.
1-0.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, ik krijg er in ieder geval uitslag van
Maar dan nog. Waarom, vrouwen? Doe es niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb ooit een steekproef gehouden en daaruit bleek dat alleen vrouwen zonder humor het leuk vonden.
Die steekproef was absoluut niet representatief, maar ik denk dat de uitslag aardig klopt.
Godverdomme.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:30 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ook wel eens een steekproef gehouden bij vrouwen
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:30 schreef SilentChaos het volgende:
veel meer dan een bijensteek zal het niet geweest zijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:30 schreef SilentChaos het volgende:
Inb4 een item van NOS op 3 met een onverstaanbare meneer.quote:Marumer weigert koninklijke onderscheiding
Een pijnlijke situatie vrijdagochtend op het gemeentehuis in Marum. De enige koninklijke onderscheiding die in deze gemeente voor deze dag op het programma stond, is door de beoogd decorandus ter plekke geweigerd.
Voormalig PvdA-raadslid Wobbe Mellema zei dat hij erg vereerd was met de onderscheiding, maar dat hij die niet kon accepteren. Mellema was door familieleden voorgedragen vanwege zijn jarenlange vrijwilligerswerk. Maar hij vindt dat andere vrijwilligers er meer recht op hebben dan hij. Toen hij dat duidelijk had gemaakt, 'bleef het ernstig stil in de zaal', aldus gemeentewoordvoerder Hissy Brouwer.
Mellema zou lid in de Orde van Oranje Nassau worden.
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=133240
Hoeveel maanden moesten de dames wachten op het resultaat?quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:30 schreef SilentChaos het volgende:
maffe groningersquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inb4 een item van NOS op 3 met een onverstaanbare meneer.
Marummers praten niet zo plat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi van zo'n manquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wot.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik vind het vele malen beter dan Effe Ekdom.
2 uur stilte?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:15 schreef Zaktabak het volgende:
Maar wie zou er dan op vrijdag tussen 12 en 2 moeten zitten?
[tamarageense]NOODBAND!!!![/tamarageense]quote:
Ja! Dat hij vindt dat anderen er meer recht op hebbenquote:
Stenders.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:15 schreef Zaktabak het volgende:
Die zit al tussen 2 en 4...quote:
Thijsquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:15 schreef Zaktabak het volgende:
Is dat dezelfde rasechte Feyenoordfan als deze?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[tamarageense]NOODBAND!!!![/tamarageense]
twitter:
oliebollenradio met Veenstra en Roos! ik heb me ziek gelachen bij die ene editie in nieuwsjaarsnacht 2011 ofzo.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:15 schreef Zaktabak het volgende:
niet bashen he dadelijk stuurt ze een mailtje naar danny!!!1!quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat dezelfde rasechte Feyenoordfan als deze?twitter:
Ik vind haar bashen ook wat makkelijk en laagquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
niet bashen he dadelijk stuurt ze een mailtje naar danny!!!1!
Ohja sorryyyyyquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Eens. Ik heb het er wel eens met m'n vader over gehad (hij is binnenkort 50 jaar vrijwilliger bij m'n club) en hij zou 'em om die reden ook weigeren. Vind ik mooi.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Dat hij vindt dat anderen er meer recht op hebben
Is wel een typisch Nederlandse mentaliteitquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens. Ik heb het er wel eens met m'n vader over gehad (hij is binnenkort 50 jaar vrijwilliger bij m'n club) en hij zou 'em om die reden ook weigeren. Vind ik mooi.
Zo klink ik ook als ik flink zit te persen tijdens het schijten...quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:29 schreef Dos37 het volgende:
Wat een geniaal nummer is dat toch Lover of the Light
Die zijn samen goud. Tevens, Roosquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oliebollenradio met Veenstra en Roos! ik heb me ziek gelachen bij die ene editie in nieuwsjaarsnacht 2011 ofzo.
Thijs.quote:
Dat had Tjitse denk ik gedaan. Die heeft "meer" contact met Danny (althans, nouja, die weet tenminste wat er gaande is en wat het FOK!forum inhoudtquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Kijk eens naar de PIquote:
Dat stemmetje klinkt over de telefoon minder slecht.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:38 schreef ddx het volgende:
Bellen met Maxima, nee ze is live in de studio.
Maar het is wel vooraf opgenomen....
Je was me voorquote:
Nou, missen zou ik het niet willen noemenquote:
nee, alleen wanneer Claudinee toevallig een keer aanwezig is....quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit Wilbert ELKE vrijdag tussen 12 en 2 in een geluiddichte ruimte?
Wilbertgod is naar Singapore.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit Wilbert ELKE vrijdag tussen 12 en 2 in een geluiddichte ruimte?
xDquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, missen zou ik het niet willen noemen
Claudia en Maxima "zingen" iets schijtlolligs op de radio...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |