Alleen het 2equote:Op donderdag 24 april 2014 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Je hebt zeker een tribaltattoo en gaat er heen..
Echte nederlanders janken niet over zeikerds. Echte nederlanders zijn godverdomme zeikerds. Over het weer, eten, geld, kutbuitenlanders, kankermarokkanen, dikke wijven, jankende babies, autisten, kankermarokkanen, overlast van alles en nog wat, en wat je verder maar kan bedenken. Als je dit niet doet ben je gewoon een kutbuitenlander.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:59 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Modus wat doe je daar nou toch
Classyquote:Op donderdag 24 april 2014 20:01 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk m'n DW horloge![]()
![]()
had slechter verwachtquote:Op donderdag 24 april 2014 20:01 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk m'n DW horloge![]()
![]()
Nederlanders zijn niet per definitie hollandersquote:Op donderdag 24 april 2014 19:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Echte nederlanders janken niet over zeikerds. Echte nederlanders zijn godverdomme zeikerds. Over het weer, eten, geld, kutbuitenlanders, kankermarokkanen, dikke wijven, jankende babies, autisten, kankermarokkanen, overlast van alles en nog wat, en wat je verder maar kan bedenken. Als je dit niet doet ben je gewoon een kutbuitenlander.
Dat hoor ik wel vaker maar na even op de tanden bijten vindt ze het dan meestal toch wel lekker.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:59 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Modus wat doe je daar nou toch
wowquote:Op donderdag 24 april 2014 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nederlanders zijn niet per definitie hollanders
Nou zo vat ik het verdomme toch niet opquote:Op donderdag 24 april 2014 20:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
bedoelde het oprecht als compliment
Ja echt
Gefixed voor je.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Armbandje waar je de tijd op kan zien, wat niet belangrijk is want ik gebruik het als " fashion item "
Thx, zo gebruik ik hem ook jwt, horloge om hebben en dan mobiel gebruiken voor tijd haha xd xdquote:
Kom vechten dan verdommequote:Op donderdag 24 april 2014 20:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou zo vat ik het verdomme toch niet op![]()
En wie ben jij, de horloge politie ofzo?
Kan je überhaupt wel klok lezen?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Thx, zo gebruik ik hem ook jwt, horloge om hebben en dan mobiel gebruiken voor tijd haha xd xd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |