Een hunt is geen hunt zonder de kussensquote:Op donderdag 24 april 2014 17:58 schreef blup het volgende:
[..]
ah fijn, die zullen nog wel 10x langskomen.
Dat is voor de zombieapocalyps natuurlijk. Als je onder de kruipruimte van je huis zit bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:01 schreef Uccie het volgende:
Handig een mijnlamp voor ....uh.....mijn kledingkast.
Dat heet mijn benedenburenquote:Op donderdag 24 april 2014 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is voor de zombieapocalyps natuurlijk. Als je onder de kruipruimte van je huis zit bijvoorbeeld.
Tja, je weet het tegenwoordig niet met je buren..quote:
Het was idd dat ik wist dat Karlsson klokken maakt..quote:Op donderdag 24 april 2014 18:02 schreef Uccie het volgende:
Voor ik wist dat het een klok was....uitverkocht
' Minder moeite om strak voor de dag te komen'quote:
Energiebesparing hè?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:11 schreef blup het volgende:
Ah, deze lamp is alleen te gebruiken tussen 13:00 en 23:59
Bakeliet kan branden, dan raak ik liever heet rvs aan als gesmolten bakeliet.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:15 schreef Uccie het volgende:
Ik heb gewoon met van die bakkeliet handvatten, dan brand ik mijn tengels niet iedere keer.
Met tuin erbij zou de prijs wel wat redelijker zijn jaquote:Op donderdag 24 april 2014 18:15 schreef Uccie het volgende:
BBQ...als ze er een tuin bij doen heb ik er wat aan
Ja, maar zo hoog zet ik de vlam nou ook weer niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:16 schreef blup het volgende:
[..]
Bakkeliet kan branden, dan raak ik liever heet rvs aan als gesmolten bakkeliet.
Nee, je kan best gelijk hebben hoor, bakeliet brandt nauwelijks,quote:Op donderdag 24 april 2014 18:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar zo hoog zet ik de vlam nou ook weer niet.
En ik denk dat het trouwens gewoon kunststof is, ik deed alsof ik er iets vanaf wist
Die adviesprijs is ruim 2x mijn hypotheek...dat betaalt toch niemand echt voor een BBQ.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met tuin erbij zou de prijs wel wat redelijker zijn ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |