Net zoals hun melkbroodjes.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:21 schreef TripleFruity het volgende:
Als ik ze thuis in de oven doe liggen ze al uit elkaar.
Wat een kutkwaliteit broodjes
Alsof dat lekker is...quote:Op donderdag 24 april 2014 12:29 schreef datismijnmening het volgende:
Je moet ze ook gewoon koud eten
Iets eten dat alleen lekker is op een bepaalde temperatuurquote:
Die dingen zijn bedoeld om warm om te eten,quote:Op donderdag 24 april 2014 12:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Iets eten dat alleen lekker is op een bepaalde temperatuur
Een komma voor je smiley zettenquote:Op donderdag 24 april 2014 12:33 schreef TripleFruity het volgende:
[..]
Die dingen zijn bedoeld om warm om te eten,
Een mod die zich niet kan gedragenquote:Op donderdag 24 april 2014 12:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Een komma voor je smiley zetten
Users die nergens tegen kunnenquote:Op donderdag 24 april 2014 12:35 schreef TripleFruity het volgende:
[..]
Een mod die zich niet kan gedragen
Haten op haywoodquote:Op donderdag 24 april 2014 12:35 schreef TripleFruity het volgende:
[..]
Ik gooide hem in de oven en toen viel die ut elkaar. Gewoon slechte kwaliteit dus.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Users die nergens tegen kunnen
Maargoed, was je nou voorzichtig geweest of heb je maar wat gedaan?
Nou nee, met bladerdeegspul moet je gewoon niet gooien.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:38 schreef TripleFruity het volgende:
[..]
Ik gooide hem in de oven en toen viel die ut elkaar. Gewoon slechte kwaliteit dus.
Denken dat mods een voorbeeldfunctie hebbenquote:Op donderdag 24 april 2014 12:35 schreef TripleFruity het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2014 12:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denken dat mods een voorbeeldfunctie hebben
Die zegt dat vast over tompoezenquote:Op donderdag 24 april 2014 12:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
En om mijn oma maar even te quoten: je kunt ze toch niet heel naar binnen krijgen.
Daarom: slechte kwaliteitquote:Op donderdag 24 april 2014 12:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
En om mijn oma maar even te quoten: je kunt ze toch niet heel naar binnen krijgen.
Een beetje vrouw lukt dat toch wel?quote:Op donderdag 24 april 2014 12:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
En dan te bedenken dat mijn oma 11 kinderen heeft gekregen, dan zou je toch verwachten dat een frikandelbroodje geen probleem zou zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 12:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die zegt dat vast over tompoezen
Neehee, je moet er gewoon niet mee gooien, dat heb ik al een keer gezegd. Maargoed, koop ze in het vervolg ergens anders als je niet de benodigde tederheid hebt om de broodjes tot bloei te laten komen.quote:
Ik zal proberen de broodjes er netjes in te leggen. Maar als het weer mis gaat, ben jij verantwoordelijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Neehee, je moet er gewoon niet mee gooien, dat heb ik al een keer gezegd. Maargoed, koop ze in het vervolg ergens anders als je niet de benodigde tederheid hebt om de broodjes tot bloei te laten komen.
Nou. Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:07 schreef TripleFruity het volgende:
[..]
Ik zal proberen de broodjes er netjes in te leggen. Maar als het weer mis gaat, ben jij verantwoordelijk.
Een leven als redacteur?quote:Op donderdag 24 april 2014 13:15 schreef BadSnoopy het volgende:
De hele tijd iemands schrijfstijl/fouten lopen verbeteren wat voor een grafleven/karakter heb je dan zeg.x100
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:15 schreef BadSnoopy het volgende:
De hele tijd iemands schrijfstijl/fouten lopen verbeteren wat voor een grafleven/karakter heb je dan zeg.x100
Maar waar dan, ik wil ook even lachenquote:
Users die een komma voor een smiley zetten, weet je nog?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Maar waar dan, ik wil ook even lachen
Oh, ik dacht dat het over de hele tijd ging en niet een eenmalige postquote:Op donderdag 24 april 2014 14:25 schreef TripleFruity het volgende:
[..]
Users die een komma voor een smiley zetten, weet je nog?
-verwijder-quote:Op donderdag 24 april 2014 14:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over de hele tijd ging en niet een eenmalige post
Jammer, maargoed, gelukkig heb ik nog een gekookt ei om het leed te verzachten.
Ja, meer posts weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 24 april 2014 14:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over de hele tijd ging en niet een eenmalige post
Jammer, maargoed, gelukkig heb ik nog een gekookt ei om het leed te verzachten.
Nouja, jij teleurgesteld in je frikandelbroodjes, ik teleurgesteld in het aantal grammar nazi posts, zijn we alletwee teleurgesteld. Eigenlijk heel mooi tochquote:Op donderdag 24 april 2014 14:28 schreef TripleFruity het volgende:
[..]
Ja, meer posts weet ik eigenlijk niet
Ja, prachtigquote:Op donderdag 24 april 2014 14:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nouja, jij teleurgesteld in je frikandelbroodjes, ik teleurgesteld in het aantal grammar nazi posts, zijn we alletwee teleurgesteld. Eigenlijk heel mooi toch
Geen aanhalingstekens bij een quote gebruiken.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dat deed mijn oma ook nooitquote:Op donderdag 24 april 2014 14:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geen aanhalingstekens bij een quote gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |