Net zoals hun melkbroodjes.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:21 schreef TripleFruity het volgende:
Als ik ze thuis in de oven doe liggen ze al uit elkaar.
Wat een kutkwaliteit broodjes
Alsof dat lekker is...quote:Op donderdag 24 april 2014 12:29 schreef datismijnmening het volgende:
Je moet ze ook gewoon koud eten
Iets eten dat alleen lekker is op een bepaalde temperatuurquote:
Die dingen zijn bedoeld om warm om te eten,quote:Op donderdag 24 april 2014 12:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Iets eten dat alleen lekker is op een bepaalde temperatuur
Een komma voor je smiley zettenquote:Op donderdag 24 april 2014 12:33 schreef TripleFruity het volgende:
[..]
Die dingen zijn bedoeld om warm om te eten,
Een mod die zich niet kan gedragenquote:Op donderdag 24 april 2014 12:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Een komma voor je smiley zetten
Users die nergens tegen kunnenquote:Op donderdag 24 april 2014 12:35 schreef TripleFruity het volgende:
[..]
Een mod die zich niet kan gedragen
Haten op haywoodquote:Op donderdag 24 april 2014 12:35 schreef TripleFruity het volgende:
[..]
Een mod die zich niet kan gedragen
Ik gooide hem in de oven en toen viel die ut elkaar. Gewoon slechte kwaliteit dus.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Users die nergens tegen kunnen
Maargoed, was je nou voorzichtig geweest of heb je maar wat gedaan?
Nou nee, met bladerdeegspul moet je gewoon niet gooien.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:38 schreef TripleFruity het volgende:
[..]
Ik gooide hem in de oven en toen viel die ut elkaar. Gewoon slechte kwaliteit dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |