Sowieso, ik mis de hersenbeschadiging om met haar in gesprek of discussie te willen geraken.quote:
Hahahahquote:Op donderdag 24 april 2014 13:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso, ik mis de hersenbeschadiging om met haar in gesprek of discussie te willen geraken.
Dat overdreven met iemand eens zijn omdat de andere je net heeft 'aangevallen'quote:
Mijn leuke opmerking niet leuk vinden omdat je graag tegen mijn gezag aanschoptquote:Op donderdag 24 april 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat overdreven met iemand eens zijn omdat de andere je net heeft 'aangevallen'wist niet dat jij je zo verlaagde.
Ambi valt mij altijd aan, niks nieuws dus. Loop toch ook gewoon wat te stangen man zeikstier die je bentquote:Op donderdag 24 april 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat overdreven met iemand eens zijn omdat de andere je net heeft 'aangevallen'wist niet dat jij je zo verlaagde.
Jij begon kuttekopquote:Op donderdag 24 april 2014 14:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ambi valt mij altijd aan, niks nieuws dus. Loop toch ook gewoon wat te stangen man zeikstier die je bent
HAha ik niet xdquote:Op donderdag 24 april 2014 14:15 schreef Chloroform het volgende:
Vakantie van school is half niet zo leuk als je wel gewoon moet werken.
Nu zit ik met dat nmr in me kopquote:Op donderdag 24 april 2014 14:15 schreef Dimachaerus het volgende:
ambirol cici kiiiizzzzz napiyorsunnn
Fissa in Amsterdam, jij?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
Wat gaan jullie zaterdag doen, boelers?
Met je boy enzo?quote:
Verhuizen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
Ga je samenwonen?quote:
Huilen dat het Koningsdag is.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
Kquote:
Ahw. Cute.quote:
Kk wat klotequote:Op donderdag 24 april 2014 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met je boy enzo?
Ik moet eerst werken tot 18Maar daarna gewoon Arnhem in.
Dan niet joh haakneusmelkboerhondehaarquote:
110% anti koningsdag!quote:
Nice!quote:Op donderdag 24 april 2014 14:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kk wat kloteJa en die hele clique. Vrienden van ons moeten draaien buiten dus dat wordt wel een keiharde fissa
Is Arnhem beetje leuk met Koningsdag?
K.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:25 schreef Dven het volgende:
[..]
110% anti koningsdag!LANG LEVE DE KONINGIN
Hoeft ook niet, baklavaatje van me.quote:
Moest niet grinnikenquote:Op donderdag 24 april 2014 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan niet joh haakneusmelkboerhondehaar
''Zoek het echt niet?''quote:Op donderdag 24 april 2014 14:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice!
Jawel hoor, vermaak me altijd prima. Sowieso zijn alle vrienden ook altijd in Arnhem dan, dus prima. Zoek het echt niet om dan naar Amsterdam te moeten.
#nomotittiesquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, baklavaatje van me.
Ik snap deze opmerking van jou.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude pls dat zijn nog prima tieten
Hahaha ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:23 schreef VeerEli het volgende:
Vrienden van ons moeten draaien buiten dus dat wordt wel een keiharde fissa
Nee, zoek da nie #nepbraboquote:Op donderdag 24 april 2014 14:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moest niet grinniken
[..]
''Zoek het echt niet?''Maar why, te druk/groot oid?
Goed zoquote:
quote:
Haha bejaardquote:Op donderdag 24 april 2014 14:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, zoek da nie #nepbrabo
Te druk, ramp met openbaar vervoer. Acht jaar geleden hebben we er 3,5 uur over gedaan om weer terug te komen. Wat een drama. Daarna nooit meer. Ben oud, wil gewoon binnen een kwartier in m'n bed kunnen liggen aan het eind van de avond.
I feels ya.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben oud, wil gewoon binnen een kwartier in m'n bed kunnen liggen aan het eind van de avond.
Ja echt.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha bejaard![]()
Ach ja ik heb ook mazzel dat ik niet hoef te reizen. Of naja, ik ben daar gewoon morgenmiddag al en ga zondag terug
Ja inderdaad. Heb die neiging ook allang niet meer.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Me too
Wacht maar tot de neiging om uit te gaan verdwijnt...
trein vol kotsquote:Op donderdag 24 april 2014 14:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt.Vooral als je dan eerst de hele dag gewerkt hebt.
Dat is wel chill ja, hoef je niet tegelijk met die enorme massa mensen in de trein. Al die dronken zweetlijken.
Teringquote:Op donderdag 24 april 2014 14:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Heb die neiging ook allang niet meer.Op zaterdagavond wil ik na het werk gewoon op de bank tegen een lekkere vent kruipen. Echt bejaard.
Bijna 26.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |