Daarna kan ik langer jwt haha xdquote:Op donderdag 24 april 2014 11:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boek doe je een paar uur mee, bij jou +/- 2 minuten werk.
Wat ben jij dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 11:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Hollanders en kleine kindjes.
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is meer van de mannen, vandaar die naam
Moet je aan haar vragenquote:Op donderdag 24 april 2014 11:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Stimorol- heeft vooral iets tegen randstedelingen, hoe komt dat.
Ja, meer richting Capelle a/d IJssel.. zometeen naar Amsterdam.quote:
Ach hier word het nog enigzins met een schuin oog naar gekeken, in andere landen is het gewoon normaal dat je trouwt met 10 jarigen enzo.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Hollanders en kleine kindjes.
Ja dat klopt, ik breng dit bedrijf ten grondequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik breng dit bedrijf ten gronde
wel altijd wat te kijken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Bilspleten?quote:
Dat sneaky stiekeme past wel bij tata's ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach hier word het nog enigzins met een schuin oog naar gekeken, in andere landen is het gewoon normaal dat je trouwt met 10 jarigen enzo.
Ook wel trieste gevallen, waarbij je je afvraagt of de inzittende het wel overleefd hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |