Ben gewoon hollandse boi maar met allochtonen swagquote:
Awwww cutequote:Op donderdag 24 april 2014 09:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn ochtend is pas goed als ik jou heb zien posten. :$

Zeikwijfquote:Op donderdag 24 april 2014 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kak.
De luidruchtigen op de autosloperij zijn ook weer aanwezig.

Wanneer had je deze droom?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben gewoon hollandse boi maar met allochtonen swag

Dat maakt toch niet uit?quote:

locatie rotterdam?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kak.

jij werkt op de sloop?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kak.

Nee, straks pas.quote:

Gaan we weer met die vooroordelen.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij houdt van lekker rochelen en op straat spugen.

quote:Op donderdag 24 april 2014 10:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gaan we weer met die vooroordelen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 10:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gaan we weer met die vooroordelen.

En meisje meisje pssstttt roepenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij houdt van lekker rochelen en op straat spugen.

Ja. Ik jat van de ouderen. Dat is weer heel Hollands aan mij.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En meisje meisje pssstttt roepenverder sla ik met mijn vrienden graag oude mensen kapot.

Hollands inderdaad. In lieve katholieke dorpjes in de provincie doen we dat niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Ik jat van de ouderen. Dat is weer heel Hollands aan mij.

Nee, daar misbruiken jullie kleine kinderenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Hollands inderdaad. In lieve katholieke dorpjes in de provincie doen we dat niet.

Jullie? Alleen mannen doen dat, ik ben geen man.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, daar misbruiken jullie kleine kinderen

alleen de pastoor mag datquote:Op donderdag 24 april 2014 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Jullie? Alleen mannen doen dat, ik ben geen man.

Zusters ook heeequote:Op donderdag 24 april 2014 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]

Wel de uitstraling van een man.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]

snap ook niet dat jozef dat verhaaltje geloofdequote:Op donderdag 24 april 2014 10:25 schreef Chai het volgende:
Maria was pas een vuile slet
Beetje jezelf door een of andere herder laten bezwangeren en dan iedereen wijsmaken dat het van God is!
niks mis meequote:Op donderdag 24 april 2014 10:19 schreef Stimorol- het volgende:
Ik snuit mn neus em herbruik mn zakdoek.
Ik boer waar anderen bij zijn.ja t mot er toch uit.
Ik laat weleens scheten. Oepsie bij mn collega's

Je zult branden in hel.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:25 schreef Chai het volgende:
Maria was pas een vuile slet
Beetje jezelf door een of andere herder laten bezwangeren en dan iedereen wijsmaken dat het van God is!

Verkrachten zou hollandscher zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Ik jat van de ouderen. Dat is weer heel Hollands aan mij.

solliciteer bij de plantsoenendienstquote:

Ik ga nog liever post bezorgen.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
solliciteer bij de plantsoenendienst

smaken verschillenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ga nog liever post bezorgen.

Echt? daar ben ik weinig bekend mee.quote:

quote:Op donderdag 24 april 2014 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
Moest trouwens lachen om zo'n vietnamees vrouwtje daar is het heel normaal dat je boert en ruft. Gewoon recht in je face en er nog trots op zijn

Is dat ook een vietnamees?quote:

Wowquote:

Ze heeft geen snor maar wel van die stoppelsquote:Op donderdag 24 april 2014 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wowzulken ken ik dan weer niet...
Heeft ze ook een snor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |