Is dat wortelmeisje? Ze lijkt daarop.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Met een klein beetje fantasie, snap je m!
quote:
Ik ben nog niet bang voor Yvonnequote:Op donderdag 24 april 2014 00:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je wel. Nu doe je het in je broek.
Zoet? Zuur en bitter. Met een vleugje afwasmiddelsmaak.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou nu niet meer hoor. Een beetje mijn sjoelkunsten bagatelliseren.Dit kost je zeker weer 3 van die ontzettend zoete shotjes om goed te maken.
Ik zwijg als het graf.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben nog niet bang voor Yvonne![]()
ssssstt
Wil je wat fotos van Yvonne?quote:Op donderdag 24 april 2014 00:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben nog niet bang voor Yvonne![]()
ssssstt
Ik kan niet wachten om hier morgen weer te posten.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:18 schreef Pascalus het volgende:
Deze SC is stukken beter dan de VBL SC.
Inderdaad!quote:Op donderdag 24 april 2014 00:18 schreef Pascalus het volgende:
Deze SC is stukken beter dan de VBL SC.
Jij verlaagt mijn intellectualiteit spontaan.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:20 schreef Jian het volgende:
Deze SC is echt een regelrechte en grove verspilling van internetruimte en een poging om het gemiddeld IQ op Fok te reduceren tot ongekende laagten, kolere!
kom vegten dan jonge.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:20 schreef Jian het volgende:
Deze SC is echt een regelrechte en grove verspilling van internetruimte en een poging om het gemiddeld IQ op Fok te reduceren tot ongekende laagten, kolere!
Het internet is nou niet echt een plek voor iqquote:Op donderdag 24 april 2014 00:20 schreef Jian het volgende:
Ik weet in ieder geval dat ik blij was al flink aan het bier had gezeten.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoet? Zuur en bitter. Met een vleugje afwasmiddelsmaak.
We've got a player here.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat ik blij was al flink aan het bier had gezeten.![]()
Oké ik ben erover uit. Tot de 6de Liesje
Dat krijg ik zelfs niet voor elkaar ....quote:Op donderdag 24 april 2014 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij verlaagt mijn intellectualiteit spontaan.
Gezellig.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat ik blij was al flink aan het bier had gezeten.![]()
Oké ik ben erover uit. Tot de 6de Liesje
mja ze heeft een lief koppie maar als zoiets naar binnen werkt heb ik er niks meer te zoeken ben ik bangquote:Op donderdag 24 april 2014 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik z
[..]
ou het risico niet eens durfen nemen ... Hangt ie later in de
quote:Op donderdag 24 april 2014 00:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat krijg ik zelfs niet voor elkaar ....
HIj neemt mij mee ter bescherming, deed ik ook bij Ajax.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig.
Neem je ze nu weer mee?
Ik kan het allicht proberen.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig.
Neem je ze nu weer mee?
Kom maar op. Moet je wel naar Rotterdam.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
HIj neemt mij mee ter bescherming, deed ik ook bij Ajax.
quote:Op donderdag 24 april 2014 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
HIj neemt mij mee ter bescherming, deed ik ook bij Ajax.
Dat is te ver weg, anders kwam ik jullie wel verblijden.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan het allicht proberen.
[..]
Kom maar op. Moet je wel naar Rotterdam.
Ieder zn eigen meug.. Er zullen er genoeg zijn die zoiets als het ultimieme gaan ervaren ...quote:Op donderdag 24 april 2014 00:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
mja ze heeft een lief koppie maar als zoiets naar binnen werkt heb ik er niks meer te zoeken ben ik bang
iddquote:Op donderdag 24 april 2014 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ieder zn eigen meug.. Er zullen er genoeg zijn die zoiets als het ultimieme gaan ervaren ...
je behaarde zak dippen in een rookworst puree met je neequote:
Is ook lekker. Ik heb vandaag nog geschorenquote:Op donderdag 24 april 2014 00:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
je behaarde zak dippen in een rookworst puree met je nee, kroepoek is lekker
SOWWWWWquote:Op donderdag 24 april 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
zij heeft wel een talent!
[ afbeelding ]
ik gisterquote:Op donderdag 24 april 2014 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is ook lekker. Ik heb vandaag nog geschoren
quote:Op donderdag 24 april 2014 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het kan allemaal in deze grandioze SC! Release your inhabitions!
quote:Op donderdag 24 april 2014 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schijnbewegingquote:Op donderdag 24 april 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze dat schaakstuk een paar keer op en neer beweegt.
Parkinson?quote:Op donderdag 24 april 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aanraken is zetten he, dus ik vind het een beetje raar.
Kap even Johannes.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2014 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze mevrouw maakt meer indruk op mij.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |