quote:Op donderdag 24 april 2014 07:13 schreef Halcon het volgende:
Zo'n Astrid is toch absoluut ongeschikt als chef kok?
Ik dacht dat ze zichzelf nogal aanwees, in elk geval stribbelde bart wel tegen toen ze bojana direct aanwees als sous-chef. Misschien dachten ze: die gaat toch de baas spelen, laat ze t dan maar doen ook...quote:Op donderdag 24 april 2014 08:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik vond het daarom zo gek dat haar team juist haar aanwees als chefkok! "Want ze deed het vorige keer ook zo goed". Zij zien een andere Astrid dan wij volgens mij :p.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik vond het daarom zo gek dat haar team juist haar aanwees als chefkok! "Want ze deed het vorige keer ook zo goed". Zij zien een andere Astrid dan wij volgens mij :p.
Volgens mij deed alleen Rosah dat, toch? Of Bojana, in elk geval slechts eentje van de vier. Bart leek het er in elk geval niet erg mee eens, zo te zien aan zijn lichaamstaal.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Klopt, maar Bart vind ik daar het type niet voor. Hij zegt ook echt wel wat hij vindt, waardoor het mij verbaasde dat hij bij het kiezen van de teamcaptain niet tegen de keuze van Astrid in ging.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:47 schreef Lkw het volgende:
[..]
Volgens mij deed alleen Rosah dat, toch? Of Bojana, in elk geval slechts eentje van de vier. Bart leek het er in elk geval niet erg mee eens, zo te zien aan zijn lichaamstaal.
Daarbij krijgen dit soort vervelende types vaker zo'n rol toebedeeld, omdat je zeker weet dat ze in een bijrol in elk geval de boel gaan lopen ondergraven en zich alsnog overal mee gaan bemoeien, waardoor je het als team nog moeilijker zult krijgen.
Daarom hebben mensen met een grote bek en agressieve houding vaak ook relatief veel succes. Anderen geven hun vaak in vredesnaam hun zin maar, om van het gezeik af te zijn en confrontatie uit de weg te gaan.
// amateurpsycholoog-modus
Nee klopt, Bart staat zijn mannetje wel. Maar wat had hij moeten doen? De overige drie leken de keuze voor Astrid als teamhoofd wel okee te vinden. Maar zijn lichaamshouding sprak wat mij betreft boekdelen (dat hij er niet blij mee was).quote:Op donderdag 24 april 2014 10:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Klopt, maar Bart vind ik daar het type niet voor. Hij zegt ook echt wel wat hij vindt, waardoor het mij verbaasde dat hij bij het kiezen van de teamcaptain niet tegen de keuze van Astrid in ging.
Expres, Bojana en Rosah heeft al gebotst, Astrid en Bart ook, expres een "vlammend" team genomen denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee klopt, Bart staat zijn mannetje wel. Maar wat had hij moeten doen? De overige drie leken de keuze voor Astrid als teamhoofd wel okee te vinden. Maar zijn lichaamshouding sprak wat mij betreft boekdelen (dat hij er niet blij mee was).
Bart is vaker het haasje geweest in conclaaf met Astrid. Eigenlijk lullig dat de jury hem deze keer weer met Astrid in hetzelfde bootje zette.
Heel veel mensen zijn geen leider en vinden het zodoende stiekem wel best als mensen als Astrid het "regelen". Bij gratie van die lui kan ze blijven commanderen en afsnauwen.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
David liet de boel al door Job regelen, dat is geen leider.
Yep, door d'r grote bek kreeg ze die rol want anders pakt ze 'm toch wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heel veel mensen zijn geen leider en vinden het zodoende stiekem wel best als mensen als Astrid het "regelen". Bij gratie van die lui kan ze blijven commanderen en afsnauwen.
En dat eerste is gewoon omdat het kan. De rest vindt het wel prima. Bojana is ook bazig, maar de verdeel en heers-politiek werkt kennelijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep, door d'r grote bek kreeg ze die rol want anders pakt ze 'm toch wel.
Job is de mannelijke regelneef en ben benieuwd wat die 2 in team gaat brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |