abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 april 2014 @ 23:27:32 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_139200486

Ma, Di, Wo, Do 20:30 uur Net 5.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 23 april 2014 @ 23:28:22 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_139200522
Bij de volgende eliminatie Astrid (graag zelfs) of Rosah er uit, denk ik.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_139201367
Dat hoop ik ook!
Kwak
pi_139202354
Die Astrid is net Philip, overleeft steeds weer. -O-
  donderdag 24 april 2014 @ 00:59:15 #5
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_139203427
Ik had medelijden met Bart. Die stond zich helemaal wezenloos te grillen en moest dat gezeik van Astrid nog op de koop toenemen. Terwijl zij eindeloos stond te zaniken over die gambadarmpjes.

O, en dan tussen de regels door ook nog het andere team beschuldigen van diefstal van gamba's. Pfff, wat een slechte houding heeft dat mens. Je zou maar met haar moeten samenwerken, dodelijk vermoeiend.
Stop the world, I want to get out.
pi_139203505
Die Astrid wordt geen chef meer in een team en krijgt nog grote problemen als er iemand uit zijn slof schiet.
pi_139204327
Zo'n Astrid is toch absoluut ongeschikt als chef kok?
pi_139204554
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 07:13 schreef Halcon het volgende:
Zo'n Astrid is toch absoluut ongeschikt als chef kok?
:Y dan maakt het weinig uit als je goed kan koken. Een keuken is teamwork en tsja, daar zijn we het wel over eens: dat kan Astrid niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_139204560
Ik vind haar meer iemand voor zo'n rijdende frietkraam. Beetje de scholieren die daar voor een paar euro bijbeunen afblaffen.
pi_139204583
Arme scholieren -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_139204589
quote:
12s.gif Op donderdag 24 april 2014 07:57 schreef Isabeau het volgende:
Arme scholieren -O-
Daar worden ze hard van. :)
pi_139205444
Ik vond het daarom zo gek dat haar team juist haar aanwees als chefkok! "Want ze deed het vorige keer ook zo goed". Zij zien een andere Astrid dan wij volgens mij :p.
pi_139205502
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 08:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik vond het daarom zo gek dat haar team juist haar aanwees als chefkok! "Want ze deed het vorige keer ook zo goed". Zij zien een andere Astrid dan wij volgens mij :p.
Ik dacht dat ze zichzelf nogal aanwees, in elk geval stribbelde bart wel tegen toen ze bojana direct aanwees als sous-chef. Misschien dachten ze: die gaat toch de baas spelen, laat ze t dan maar doen ook...
Kwak
pi_139205754
Astrid :r
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 24 april 2014 @ 09:30:40 #15
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_139206166
quote:
Dat denk ik ook.
Hoewel het me geen fantastisch leuk mens lijkt, vermoed ik wel dat ze de rol van bad guy toegewezen heeft gekregen. Bij bepaalde opmerkingen van de chefs gaat de camera ook meteen naar haar gezicht, terwijl ieder ander daar boos of teleurgesteld op had kunnen reageren.

Ik denk dat je haar, met een beetje sturing in de vragen, ook makkelijk vervelende uitspraken kan ontlokken, die zonder context nóg vervelender worden (in die tussentijdse interviewtjes). Volgens mij is ze vrij naïef, al vindt ze zichzelf een vrouw van de wereld, misschien.

Ben benieuwd of we er achteraf nog iets over horen van haarzelf.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 24 april 2014 @ 09:47:49 #16
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_139206624
quote:
Volgens mij deed alleen Rosah dat, toch? Of Bojana, in elk geval slechts eentje van de vier. Bart leek het er in elk geval niet erg mee eens, zo te zien aan zijn lichaamstaal.

Daarbij krijgen dit soort vervelende types vaker zo'n rol toebedeeld, omdat je zeker weet dat ze in een bijrol in elk geval de boel gaan lopen ondergraven en zich alsnog overal mee gaan bemoeien, waardoor je het als team nog moeilijker zult krijgen.

Daarom hebben mensen met een grote bek en agressieve houding vaak ook relatief veel succes. Anderen geven hun vaak in vredesnaam hun zin maar, om van het gezeik af te zijn en confrontatie uit de weg te gaan.

// amateurpsycholoog-modus
pi_139208244
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:47 schreef Lkw het volgende:

[..]

Volgens mij deed alleen Rosah dat, toch? Of Bojana, in elk geval slechts eentje van de vier. Bart leek het er in elk geval niet erg mee eens, zo te zien aan zijn lichaamstaal.

Daarbij krijgen dit soort vervelende types vaker zo'n rol toebedeeld, omdat je zeker weet dat ze in een bijrol in elk geval de boel gaan lopen ondergraven en zich alsnog overal mee gaan bemoeien, waardoor je het als team nog moeilijker zult krijgen.

Daarom hebben mensen met een grote bek en agressieve houding vaak ook relatief veel succes. Anderen geven hun vaak in vredesnaam hun zin maar, om van het gezeik af te zijn en confrontatie uit de weg te gaan.

// amateurpsycholoog-modus
Klopt, maar Bart vind ik daar het type niet voor. Hij zegt ook echt wel wat hij vindt, waardoor het mij verbaasde dat hij bij het kiezen van de teamcaptain niet tegen de keuze van Astrid in ging.
  donderdag 24 april 2014 @ 10:51:42 #18
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_139208363
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Klopt, maar Bart vind ik daar het type niet voor. Hij zegt ook echt wel wat hij vindt, waardoor het mij verbaasde dat hij bij het kiezen van de teamcaptain niet tegen de keuze van Astrid in ging.
Nee klopt, Bart staat zijn mannetje wel. Maar wat had hij moeten doen? De overige drie leken de keuze voor Astrid als teamhoofd wel okee te vinden. Maar zijn lichaamshouding sprak wat mij betreft boekdelen (dat hij er niet blij mee was).

Bart is vaker het haasje geweest in conclaaf met Astrid. Eigenlijk lullig dat de jury hem deze keer weer met Astrid in hetzelfde bootje zette.
pi_139210165
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:51 schreef Lkw het volgende:

[..]

Nee klopt, Bart staat zijn mannetje wel. Maar wat had hij moeten doen? De overige drie leken de keuze voor Astrid als teamhoofd wel okee te vinden. Maar zijn lichaamshouding sprak wat mij betreft boekdelen (dat hij er niet blij mee was).

Bart is vaker het haasje geweest in conclaaf met Astrid. Eigenlijk lullig dat de jury hem deze keer weer met Astrid in hetzelfde bootje zette.
Expres, Bojana en Rosah heeft al gebotst, Astrid en Bart ook, expres een "vlammend" team genomen denk ik.
Kwak
pi_139212328
Volgende keer Job bij die Astrid, Rosah en Bojana dan. :P
Dan heb je vier regelaars bij elkaar.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2014 13:25:37 ]
pi_139218743
Volgens mij wees Bojana Astrid aan als chef, en Astrid koos daarop voor rosah als souschef waarop Bart inhaakte dat hij het daar niet mee eens was.
Wel mooi om te zien dat wat bart had gemaakt goed werd ontvangen en wat astrid maakt minder.

Ik denk wel dat de Jury/programmamakers ze express bij elkaar hebben gezet.

Geweldige reactie van David op Astrid, die zouden eens in een team moeten en dan David als chef. Denk dat david astrid nu wel aan zou kunnen.

Hopelijk Astrid of Bojana eruit vanavond! :@
pi_139219547
David liet de boel al door Job regelen, dat is geen leider.
Die is wel meest zichzelf daar overigens.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2014 17:08:34 ]
pi_139219591
quote:
3s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
David liet de boel al door Job regelen, dat is geen leider.
Heel veel mensen zijn geen leider en vinden het zodoende stiekem wel best als mensen als Astrid het "regelen". Bij gratie van die lui kan ze blijven commanderen en afsnauwen.
pi_139219663
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heel veel mensen zijn geen leider en vinden het zodoende stiekem wel best als mensen als Astrid het "regelen". Bij gratie van die lui kan ze blijven commanderen en afsnauwen.
Yep, door d'r grote bek kreeg ze die rol want anders pakt ze 'm toch wel.
Job is de mannelijke regelneef en ben benieuwd wat die 2 in team gaat brengen.
pi_139219750
quote:
14s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:11 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Yep, door d'r grote bek kreeg ze die rol want anders pakt ze 'm toch wel.
Job is de mannelijke regelneef en ben benieuwd wat die 2 in team gaat brengen.
En dat eerste is gewoon omdat het kan. De rest vindt het wel prima. Bojana is ook bazig, maar de verdeel en heers-politiek werkt kennelijk.

Job en Astrid in één team kan gaan knallen. Dat is natuurlijk leuk om te zien.
  donderdag 24 april 2014 @ 17:21:36 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_139219978
Vandaag staat al aangekondigd:

Er zijn twee gasten die weten hoe het voelt om in de MasterChef-keuken te staan. Winnares van Junior MasterChef 2012, Cecile, komt langs voor een ruiktest en oud-winnares van MasterChef 2011, Sacha de Lint, geeft de kandidaten een volgende opdracht waarbij zij moeten koken voor eliminatie.
Poef.....gone! ©golfer
pi_139220043
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

En dat eerste is gewoon omdat het kan. De rest vindt het wel prima. Bojana is ook bazig, maar de verdeel en heers-politiek werkt kennelijk.

Job en Astrid in één team kan gaan knallen. Dat is natuurlijk leuk om te zien.
Jammer dat ze nog een keer Bart erbij deden, hebben die 2 al weleens in 1 team gezeten eigenlijk?
*btw in principe liet Bart dat wijf maar lullen en deed ie zijn eigen ding. 8-)
pi_139220165
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:23 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Jammer dat ze nog een keer Bart erbij deden, hebben die 2 al weleens in 1 team gezeten eigenlijk?
*btw in principe liet Bart dat wijf maar lullen en deed ie zijn eigen ding. 8-)
Dat weet ik niet, maar het lijkt me wel goed om bij het indelen van teams "eerlijk" te verdelen, dus ook een keer twee kapiteins op één schip.
  donderdag 24 april 2014 @ 17:53:54 #29
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_139220919
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:07 schreef dude1986 het volgende:

[..]

Een beetje offtopic maar: Waarom doe jij niet mee? :Y
* Omdat ik die tijdsdruk niet leuk vind. Ik neem liever 1 1/2 uur dan dat ik in 45 minuten iets in elkaar flans.

* Omdat ik stante pede bedenken wat je wilt maken niet leuk vind. Ik denk daar liever over na, puzzel gerechten of menu's uit, bereid het voor, schrijf het uit. Bedenk rustig wat er het beste bij zou passen, wat een leuke twist zou zijn.

* Omdat ik niet uit mijn hoofd wil koken of wielen opnieuw uit wil vinden. Cake bakken uit je hoofd, hallo, wie doet dat? Waarom gokken als er recepten bestaan. Al zijn het je eigen recepten, ik kook niet uit mijn hoofd.

* Omdat ik rennen door een winkel om in 2 minuten ingredienten te verzamelen en medekandidaten weg te drukken niet leuk vind.

* Omdat ik desserts en patisserie maken niet leuk vind.

* Omdat ik bang ben dat straks heel Nederland over mij praat zoals ze nu over Astrid of Bojana praten

* Omdat ik niet met mijn kop op tv wil.

Maar verder lijkt het me wel leuk en vraag ik me af hoe ik het zou doen. Dat wel. :D
  donderdag 24 april 2014 @ 18:36:14 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_139221962
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:53 schreef RobinOok het volgende:

[..]

* Omdat ik die tijdsdruk niet leuk vind. Ik neem liever 1 1/2 uur dan dat ik in 45 minuten iets in elkaar flans.

* Omdat ik stante pede bedenken wat je wilt maken niet leuk vind. Ik denk daar liever over na, puzzel gerechten of menu's uit, bereid het voor, schrijf het uit. Bedenk rustig wat er het beste bij zou passen, wat een leuke twist zou zijn.

* Omdat ik niet uit mijn hoofd wil koken of wielen opnieuw uit wil vinden. Cake bakken uit je hoofd, hallo, wie doet dat? Waarom gokken als er recepten bestaan. Al zijn het je eigen recepten, ik kook niet uit mijn hoofd.

* Omdat ik rennen door een winkel om in 2 minuten ingredienten te verzamelen en medekandidaten weg te drukken niet leuk vind.

* Omdat ik bang ben dat straks heel Nederland over mij praat zoals ze nu over Astrid of Bojana praten

Maar verder lijkt het me wel leuk en vraag ik me af hoe ik het zou doen. Dat wel. :D
Wat een boel smoezen. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_139226573
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar het lijkt me wel goed om bij het indelen van teams "eerlijk" te verdelen, dus ook een keer twee kapiteins op één schip.
Job doet dat eigenlijk best wel goed, die Astrid hoeft alleen nog kort kapsel te nemen.
pi_139230246
Maandag nemen ze de gaarkeuken van een bejaardenhuis over.
  donderdag 24 april 2014 @ 21:47:38 #33
306949 dude1986
Always bored...
pi_139230560
doegdoeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_139232824
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef dude1986 het volgende:
doegdoeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Mooi dat die weg is.
  donderdag 24 april 2014 @ 22:44:06 #35
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_139233602
Leuk dat Rosah er toch nog in zit. Ik had verwacht dat zij vandaag naar huis moest, maar gelukkig verpestte Siham haar gerecht nog meer.
Hele vis zonder ogen serveren. :N
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 24 april 2014 @ 22:53:59 #36
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_139234178
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 22:44 schreef golfer het volgende:
Leuk dat Rosah er toch nog in zit. Ik had verwacht dat zij vandaag naar huis moest, maar gelukkig verpestte Siham haar gerecht nog meer.
Hele vis zonder ogen serveren. :N
Dat zag er uitzonderlijk smerig uit inderdaad. En dan met van die grote stukken aardappel erbij. Brrr.
pi_139235814
Rosah is de volgende die gaat sneuvelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2014 23:24:19 ]
  donderdag 24 april 2014 @ 23:31:23 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_139236210
quote:
2s.gif Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Rosah is de volgende die gaat sneuvelen.
Ik mag hopen dat ze toch nog even blijft leven. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_139236335
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 23:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat ze toch nog even blijft leven. ;)
Ik wordt erg nerveus van zulke vrouwen.
Net iets te eigenwijs.
pi_139241432
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 22:53 schreef Lkw het volgende:

[..]

Dat zag er uitzonderlijk smerig uit inderdaad. En dan met van die grote stukken aardappel erbij. Brrr.
Hopen dat ze niet nog een keer terug mag komen.
pi_139241647
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:53 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Even heel eerlijk. Alleen niet leuk of denk je misschien ook dat je de tijdsdruk niet aan kunt, niet in 2 min je boodschappen in orde kunt hebben en niet in zo'n korte tijd een goed gerecht kunt verzinnen?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 25 april 2014 @ 10:49:09 #42
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_139244819
Ik ga gewoon echt niet als een debiel naar en door een winkel rennen. Gewoon niet. Helemaal niet.
Dus dat alleen al is reden om niet mee te doen.

Ik kan misschien on the spot best iets bedenken om te maken, maar ik denk dat ik iets beters kan bedenken als je me een half of heel uur bedenktijd geeft.

En de tijdsdruk. Ik weet het niet. Ik denk dat ik er wel tegen kan. Omdat ik timing nu al heel belangrijk vindt. Zo plannen dat alles tegelijk op tafel komt. Mijn boontjes zijn nooit 10 minuten van tevoren klaar of zo. Dat komt bijna niet voor. Dan moet er iets mis zijn gegaan.

Maar de druk van altijd beperkte tijd, vreemde keuken, irri jury en camera's in je nek, daar zou ik misschien wel eens heel slecht tegen kunnen ja. ;-)
pi_139247753
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 10:49 schreef RobinOok het volgende:
Ik ga gewoon echt niet als een debiel naar en door een winkel rennen. Gewoon niet. Helemaal niet.
Dus dat alleen al is reden om niet mee te doen.

Ik kan misschien on the spot best iets bedenken om te maken, maar ik denk dat ik iets beters kan bedenken als je me een half of heel uur bedenktijd geeft.

En de tijdsdruk. Ik weet het niet. Ik denk dat ik er wel tegen kan. Omdat ik timing nu al heel belangrijk vindt. Zo plannen dat alles tegelijk op tafel komt. Mijn boontjes zijn nooit 10 minuten van tevoren klaar of zo. Dat komt bijna niet voor. Dan moet er iets mis zijn gegaan.

Maar de druk van altijd beperkte tijd, vreemde keuken, irri jury en camera's in je nek, daar zou ik misschien wel eens heel slecht tegen kunnen ja. ;-)
Het meest verschrikkelijke is en blijft dat je binnen 2 minuten een gerecht in je hoofd moet zitten en dan nog eens alle ingredienten moet pakken uit de winkel en je never nooit meer tijdens de opdracht terug die pantry in mag. Bah.
  vrijdag 25 april 2014 @ 12:54:55 #44
306949 dude1986
Always bored...
pi_139248186
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 12:37 schreef regnavetto het volgende:

[..]

Het meest verschrikkelijke is en blijft dat je binnen 2 minuten een gerecht in je hoofd moet zitten en dan nog eens alle ingredienten moet pakken uit de winkel en je never nooit meer tijdens de opdracht terug die pantry in mag. Bah.
Ik denk toch dat ze bedenktijd krijgen. Soms zag ikd at er opeens geschreven recepten/ideeën op het aanrecht stonden na of voor ze uit de winkel kwamen rennen. Niet alles wordt natuurlijk uitgezonden. De opdrachten worden volgens mij ook duidelijker uitgelegd etc
  vrijdag 25 april 2014 @ 12:56:18 #45
306949 dude1986
Always bored...
pi_139248221
en over Siham, ze is idd de zwakste schakel geweest de afgelopen weken. Het is wel leuk voor haar dat twee van haar recepten in twee verschillende restaurants op het menu komen. Dat heeft in deze serie nog niemand bereikt.
  vrijdag 25 april 2014 @ 13:11:13 #46
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_139248624
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 12:56 schreef dude1986 het volgende:
en over Siham, ze is idd de zwakste schakel geweest de afgelopen weken. Het is wel leuk voor haar dat twee van haar recepten in twee verschillende restaurants op het menu komen. Dat heeft in deze serie nog niemand bereikt.
Wat ze kon, kon ze ook wel goed, maar ze was toch wat te beperkt in haar kunnen.
  vrijdag 25 april 2014 @ 13:46:24 #47
306949 dude1986
Always bored...
pi_139249714
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 april 2014 13:11 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Wat ze kon, kon ze ook wel goed, maar ze was toch wat te beperkt in haar kunnen.
idd, en ze probeerde dus uit haar comfortzone te treden, maar het resultaat was vaak niet goed.
  vrijdag 25 april 2014 @ 13:57:29 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_139250011
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 12:54 schreef dude1986 het volgende:

Ik denk toch dat ze bedenktijd krijgen.
Ik denk dat Regnavetto, als ex-deelnemer toch echt wel weet waar hij het over heeft. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 april 2014 @ 15:31:04 #49
306949 dude1986
Always bored...
pi_139252493
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 13:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik denk dat Regnavetto, als ex-deelnemer toch echt wel weet waar hij het over heeft. ;)
Nou ik ben benieuwd. Misschien kan Regnavetto dan even uitleggen of de tijd die uitgezonden wordt daadwerkelijk de tijd is die ze krijgen. Ik zag som echt zelfgeschreven opmerkingen etc op masterchef papier, dus dat zou dan betekenen dat ze misschien bij sommige opdrachten wel een paar minuten extra krijgen dan uitgezonden. En volgens mij wordt bijvoorbeeld de uitleg ook niet uitzonden?

Of wel Regnavetto? Ben benieuwd.
  vrijdag 25 april 2014 @ 15:34:55 #50
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_139252616
Je kunt toch ook gewoon in de tijd die je krijgt aantekeningen maken? Beginnen met iets opschrijven?
  vrijdag 25 april 2014 @ 16:08:22 #51
306949 dude1986
Always bored...
pi_139253698
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 15:34 schreef RobinOok het volgende:
Je kunt toch ook gewoon in de tijd die je krijgt aantekeningen maken? Beginnen met iets opschrijven?
Als ze terugkomen rennen na de 5 minuten die ze mogen winkelen, stonden er bij sommige geschreven notities op het aanrecht. Dus dat zou kunnen betekenen dat tussen het uitlegmoment van de opdracht en het winkelen (we zien ze direct rennen naar de pantry na deze uitleg) toch nog een moment zit die ze mogen gebruiken om te denken over wat ze moeten doen. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Ze schrijven niet tijdens deze uitleg, dan staan ze te luisteren. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')