quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en Rosah.. we zijn hier verliefd op Roosje..echt zo schattig
Ben er ook een beetje bang voor maar wie weet.. hij ging wel erg goed een tijd lang..quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind David zo tof! Heerlijk die zelfspot. Ik hoop dat ie er nog ff in blijft, maar ik vrees wel.
Soep, hoofdgerecht en pudding.. heb het ook maar half gehoordquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:53 schreef minilot het volgende:
Ik moest ineens even bellen voor mijn werk - wat is de opdracht nou precies?!
Gehaktbal bij het hoofdgerecht.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Soep, hoofdgerecht en pudding.. heb het ook maar half gehoord
Groentesoep, hoofdgerecht met een gehaktbal en pudding als dessert. Op z'n oer-Hollands.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:53 schreef minilot het volgende:
Ik moest ineens even bellen voor mijn werk - wat is de opdracht nou precies?!
Maar David had/heeft ballenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:01 schreef minilot het volgende:
Ja, maar jullie Snorlax David gebruikte ook potbouillon. Snif.
Niet klein, verfijnd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goh, Bojana maakt wat kleins. Jeetje. Verrassend.
Oh maar ik denk dat ze dat ook wel oprecht vinden hoor..quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:27 schreef Halcon het volgende:
YeaaaaahhhhhhEn de rest doet of ze het erg vinden
als je de berichten van regnavetto had gelezen had je gesnapt waaromquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:27 schreef Halcon het volgende:
YeaaaaahhhhhhEn de rest doet of ze het erg vinden
Gelezen, maar alsof hij hier het tegendeel zou zeggen...quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:28 schreef loecje het volgende:
[..]
als je de berichten van regnavetto had gelezen had je gesnapt waarom
Dit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
"We hebben de laatste weken gezien hoe je bent"
Ja. And that ain't pretty.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gelezen, maar alsof hij hier het tegendeel zou zeggen...
Ik vind haar ook heel leuk. David trouwens ook een leuke gast met humor.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en Rosah.. we zijn hier verliefd op Roosje..echt zo schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |