Ik neem aan dat je behalve feilloos schriftelijk Nederlands ook minstens nog een vreemde taal goed beheersen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:37 schreef Unites het volgende:
Mij lijkt ondertitelen ook best leuk om te doen? Moet je daar papieren voor hebben?
Inderdaad Nederlands goed beheersen. Als je wilt vertalen zul je ook goed moeten zijn in een taal. Engels-Nederlands is dan hier natuurlijk wel het meeste werk in. Vertaalopleiding kan helpen. Ik heb zelf Nederlands gestudeerd met een minor Engels, maar doe zelden nog vertaalwerk. En snel kunnen typen is handig. In principe geen vereiste diploma's.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:37 schreef Unites het volgende:
Mij lijkt ondertitelen ook best leuk om te doen? Moet je daar papieren voor hebben?
Dat zie je verkeerd. Sligro is er onofficieel voor iedereen die van koken houdt en iemand in de kennissenkring heeft met een willekeurig KvK-nummer.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en Rosah.. we zijn hier verliefd op Roosje..echt zo schattig
Ben er ook een beetje bang voor maar wie weet.. hij ging wel erg goed een tijd lang..quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind David zo tof! Heerlijk die zelfspot. Ik hoop dat ie er nog ff in blijft, maar ik vrees wel.
Soep, hoofdgerecht en pudding.. heb het ook maar half gehoordquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:53 schreef minilot het volgende:
Ik moest ineens even bellen voor mijn werk - wat is de opdracht nou precies?!
Gehaktbal bij het hoofdgerecht.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Soep, hoofdgerecht en pudding.. heb het ook maar half gehoord
Groentesoep, hoofdgerecht met een gehaktbal en pudding als dessert. Op z'n oer-Hollands.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:53 schreef minilot het volgende:
Ik moest ineens even bellen voor mijn werk - wat is de opdracht nou precies?!
Maar David had/heeft ballenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:01 schreef minilot het volgende:
Ja, maar jullie Snorlax David gebruikte ook potbouillon. Snif.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |