quote:De meeste deelnemers hebben een baan, op studenten na, worden de dagen dat je niet kan werken gecompenseerd door het programma of neemt men onbetaald verlof en/of vakantiedagen op?
smaken verschillen. Ik vind bojana echt heel erg vermoeiendquote:Op woensdag 30 april 2014 08:48 schreef Unites het volgende:
Nee, Bojana... Bart vind ik een beetje een kwal.
Ik kan niet ontkennen dat ze soms zo overkomt, maar ik weet niet of ze daar wat aan kan doen.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:48 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
smaken verschillen. Ik vind bojana echt heel erg vermoeiend
Ze is autistisch volgens mij. Denk dat ze een keer een goede doorsmeerbeurt nodig heeft.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:48 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
smaken verschillen. Ik vind bojana echt heel erg vermoeiend
Bij Job heb ik steeds het idee dat hij is komen tijdreizen vanuit de jaren '50quote:
Geen idee eigenlijk, ik ben zelf student dus weet niet hoe ik het had moeten doen als ik een baan, hypotheek etc. zou hebben. Weet niet hoe dat geregeld is met de andere kandidaten.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:20 schreef Schaapje82 het volgende:
En, leuker toch als je het niet weet?
Ik ga straks ook even terugkijken nog. Eerst even werken. Ben ook wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van Bluezz overigens.
[..]
Is daar nooit over gesproken met elkaar?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:04 schreef regnavetto het volgende:
Geen idee eigenlijk, ik ben zelf student dus weet niet hoe ik het had moeten doen als ik een baan, hypotheek etc. zou hebben. Weet niet hoe dat geregeld is met de andere kandidaten.
Roel mag gewoon wegblijven als het boven de 18 graden is. Dan ruikt het niet zo naar zweet op kantoor.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Is daar nooit over gesproken met elkaar?
Ik bedoel maar: Roel zou een baan hebben als managing consultant ergens. Die kan toch niet zomaar weken wegblijven van z'n werk?
Oh, is dat volgens jou de oplossing voor autisme?quote:Op woensdag 30 april 2014 11:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze is autistisch volgens mij. Denk dat ze een keer een goede doorsmeerbeurt nodig heeft.
Nee, maar ik denk wel dat het haar zichtbaar goed zou doen.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:18 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh, is dat volgens jou de oplossing voor autisme?
Sommige mannen geloven dat dat een oplossing is voor allesquote:Op woensdag 30 april 2014 12:18 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh, is dat volgens jou de oplossing voor autisme?
Ik denk eerder dat ze het 'niet verfijnd genoeg' zal vindenquote:Op woensdag 30 april 2014 12:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk wel dat het haar zichtbaar goed zou doen.
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:25 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze het 'niet verfijnd genoeg' zal vinden
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:25 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze het 'niet verfijnd genoeg' zal vinden
Van alle kandidaten vond ik altijd dat Bojana eng veel wist. Veel recepten uit haar hoofd en grammen bij de bijbehorende ingredienten, alle oventijden etc. Leek wel of ze een fotografisch geheugen heeft.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:36 schreef Schaapje82 het volgende:
[..]![]()
Ik mag Bojana ook niet, maar ze maakt wel mooie en lekkere (ga ik dan vanuit) dingen.
Mijn man zegt dat ik op haar lijk. Als alles gaat zoals ik het in mijn hoofd bedacht heb, gaat alles prima, maar als ik dan iets heb wat afwijkt (stel ik bak een taart, normaal 20cm en heb nu alleen een springvorm van 40) dan raak ik in de war en ga ik de fout in.
Ik dacht dat het er om ging wie het beste kan koken...quote:Op woensdag 30 april 2014 11:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze is autistisch volgens mij. Denk dat ze een keer een goede doorsmeerbeurt nodig heeft.
Bart vind ik maar een blije en Astrid een bitch.
David zou van mij wel mogen winnen.
En ik zou ook wel eens willen weten of die quotes authentiek zijn of dat daar een legertje tekstschrijvers achter zit. Maar ik neem aan dat dit soort info binnenskamers moet blijven.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:50 schreef dude1986 het volgende:
Vraagje aan regnavetto
De quotemomentjes eh, worden deze na het koken, maar voor het juryoordeel opgenomen? Of gewoon aan het einde en dus ook na het juryoordeel? Ik weet dat aan het einde van de uitzending altijd een quote-stukje komt van de afvaller, maar wordt alleen dit stukje na het juryoordeel opgenomen, of alles.
okequote:Op woensdag 30 april 2014 18:36 schreef regnavetto het volgende:
Ik weet niet of ik kan vertellen hoe dat zit met quoten en dergelijke, maar 100% garanderen dat die quotes authentiek zijn en niet verzonnen door tekstschrijvers.
Waarom dan????quote:Op woensdag 30 april 2014 11:54 schreef Lkw het volgende:
[..]
Bij Job heb ik steeds het idee dat hij is komen tijdreizen vanuit de jaren '50
ja topstad iddquote:Op woensdag 30 april 2014 23:07 schreef megamandy het volgende:
Quotes zijn gewoon vooraf gegaan aan suggestieve vragen, moet je maar eens opletten op hoe de zinnen geformuleerd worden met aan het einde bevestigende woorden etc.
En MaastrichtNu heb ik zin in warme appels
Door zijn uiterlijk, zijn manier van praten, zijn brave uitstraling? Ik kan er niet precies de vinger op leggen. Hij zou volgens mij niet misstaan in een film over die tijd. Neemt niet weg dat hij volgens mij best sympathiek is hoor, dat staat er los van.quote:
Ik ga er eens op letten, vind het wel interessant eigenlijk. In elk geval komen ze wel ietsiepietsie persoonlijker en authentieker over dan bijvoorbeeld bij de Amerikaanse versie. En gelukkig hebben we in de Nederlandse versie ook niet van die debiele, gekunstelde reclame tijdens het programma voor winkels als Walmart of de messenfabrikant.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:07 schreef megamandy het volgende:
Quotes zijn gewoon vooraf gegaan aan suggestieve vragen, moet je maar eens opletten op hoe de zinnen geformuleerd worden met aan het einde bevestigende woorden etc.
Thnx voor je (zoveelste) antwoordquote:Op woensdag 30 april 2014 18:36 schreef regnavetto het volgende:
Ik weet niet of ik kan vertellen hoe dat zit met quoten en dergelijke, maar 100% garanderen dat die quotes authentiek zijn en niet verzonnen door tekstschrijvers.
Het gaat erom wie de beste chef is. Bojana kan wellicht het beste koken, maar bij als chef functioneren komt wel wat meer kijken.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het er om ging wie het beste kan koken...
Dat is samenstellen en assembleren.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:24 schreef Schaapje82 het volgende:
Koken is toch meer dan in een pan kieperen? Het gaat toch ook om het combineren van smaken, het (gelijkmatig) snijden van de producten en het opmaken van het bord?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:58 schreef regnavetto het volgende:
Je hebt inderdaad redacteuren die tijdens het koken constant op je letten en aantekeningen maken. Dus hypotetisch gesteld, mocht er iemand zijn die bakpapier op een bakplaat in de fiklaat vliegen, dan heeft een redacteur dat genoteerd en vraagt daar bij het quote naar.
Inderdaad heel hypothetisch.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:58 schreef regnavetto het volgende:
Dus hypotetisch gesteld, mocht er iemand zijn die bakpapier op een bakplaat in de fiklaat vliegen, dan heeft een redacteur dat genoteerd en vraagt daar bij het quote naar.
Bij Bake my day (of hoe heet dat) is dat een keer gebeurd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad heel hypothetisch.
Zoiets doms kan ik mij echt niet voorstellen dat dat ooit een deelnemer zou overkomen.
Wat jij wilt, maakt verder geen verschil voor de kern van wat ik zei.quote:
Hmm, misschien. Geen idee wat ze (Astrid) precies aan het maken is. Misschien dat ze straks bij de toelichting nog iets erover zegt. Hou ik voor nu even deze spelling aan.quote:
Dit gaat volgens mij om een nog uit te zenden aflevering. Schaapje transcribeert ondertitels..quote:
Vanavond inderdaad. En ze maken wel vaker jus, toch? Zeker bij 't Hollandse thema deze week kun je het verwachten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:23 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Dit gaat volgens mij om een nog uit te zenden aflevering. Schaapje transcribeert ondertitels..
Jus hoort bij eten eh, dus idd. Ben benieuwdquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:29 schreef Schaapje82 het volgende:
[..]
Vanavond inderdaad. En ze maken wel vaker jus, toch? Zeker bij 't Hollandse thema deze week kun je het verwachten.
Ik neem aan dat je behalve feilloos schriftelijk Nederlands ook minstens nog een vreemde taal goed beheersen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:37 schreef Unites het volgende:
Mij lijkt ondertitelen ook best leuk om te doen? Moet je daar papieren voor hebben?
Inderdaad Nederlands goed beheersen. Als je wilt vertalen zul je ook goed moeten zijn in een taal. Engels-Nederlands is dan hier natuurlijk wel het meeste werk in. Vertaalopleiding kan helpen. Ik heb zelf Nederlands gestudeerd met een minor Engels, maar doe zelden nog vertaalwerk. En snel kunnen typen is handig. In principe geen vereiste diploma's.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:37 schreef Unites het volgende:
Mij lijkt ondertitelen ook best leuk om te doen? Moet je daar papieren voor hebben?
Dat zie je verkeerd. Sligro is er onofficieel voor iedereen die van koken houdt en iemand in de kennissenkring heeft met een willekeurig KvK-nummer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |