regnavetto heeft volgens mij eerder al eens gezegd dat de camera's moesten worden verplaatst van 'keuken' naar 'pantry' en dat dat een paar minuutjes kost en in die tijd kon je zelf wat opkrabbelen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:08 schreef dude1986 het volgende:
Als ze terugkomen rennen na de 5 minuten die ze mogen winkelen, stonden er bij sommige geschreven notities op het aanrecht. Dus dat zou kunnen betekenen dat tussen het uitlegmoment van de opdracht en het winkelen (we zien ze direct rennen naar de pantry na deze uitleg) toch nog een moment zit die ze mogen gebruiken om te denken over wat ze moeten doen. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Ze schrijven niet tijdens deze uitleg, dan staan ze te luisteren.
Dan is dat dus het antwoordquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
regnavetto heeft volgens mij eerder al eens gezegd dat de camera's moesten worden verplaatst van 'keuken' naar 'pantry' en dat dat een paar minuutjes kost en in die tijd kon je zelf wat opkrabbelen.
dus ja Golfer, ze krijgen meer bedenktijd! zie hierbovenquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat Regnavetto, als ex-deelnemer toch echt wel weet waar hij het over heeft.
Moet de camera ook niet verschoven worden van keukendeel (waar ze de opdracht te horen krijgen) naar de pantry?quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:50 schreef RobinOok het volgende:
Maar dat is dan wel bedenktijd nadat je je boodschappen hebt gedaan.
Nee hoor: luisteren naar uitleg, camera's worden verzet dus bedenktijd, dan shoppenquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:50 schreef RobinOok het volgende:
Maar dat is dan wel bedenktijd nadat je je boodschappen hebt gedaan.
ottevanger maar dan achterstevorenquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee hoor: luisteren naar uitleg, camera's worden verzet dus bedenktijd, dan shoppenEn volgens ravigotesaus (vergeet zijn nick steeds
) zijn er ook deelnemers die tijdens de shop-tijd nog wat meer tijd voor denken/schrijven nemen..
Dat. Volgens mij doen die alsof het warm isquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:38 schreef JustD1984 het volgende:
Ik vind het ook altijd wel apart dat er altijd een enorme zooi op hun werkplek ligt op het moment dat de tijd om is. En vervolgens als ze met het eten naar de jury lopen is alles netjes opgeruimd en staan ze alleen nog met het bord te kijken. Het eten is dan toch ook allemaal koud? Hierdoor kan het ook slechter smaken en bij ijs lijkt het me helemaal lastig aangezien het dan gaat smelten.
Vraag me altijd af hoe ze dat doen in die tijd. Ik ze nooit iets uit een oven/vriezer halen voor ze het serveren aan de jury.....
![]()
En wie zal daar de afwas doen?
Volgens mij morgen ze eten opwarmen. Dit is bij Masterchef Australia zo. Misschien hier in NL ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:38 schreef JustD1984 het volgende:
Ik vind het ook altijd wel apart dat er altijd een enorme zooi op hun werkplek ligt op het moment dat de tijd om is. En vervolgens als ze met het eten naar de jury lopen is alles netjes opgeruimd en staan ze alleen nog met het bord te kijken. Het eten is dan toch ook allemaal koud? Hierdoor kan het ook slechter smaken en bij ijs lijkt het me helemaal lastig aangezien het dan gaat smelten.
Vraag me altijd af hoe ze dat doen in die tijd. Ik ze nooit iets uit een oven/vriezer halen voor ze het serveren aan de jury.....
![]()
En wie zal daar de afwas doen?
Ik wil mee.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:46 schreef JustD1984 het volgende:
maar dat lijkt me wel lastig en je krijgt dan ook niet exact het juiste beeld van wat ze hebben gemaakt bijvoorbeeld bij de kans op nagaren van sommige dingen.
poeh, lastig hoor.
Ik zou wel eens een kijkje achter de schermen willen. Het liefst in Australiė dan natuurlijk....![]()
![]()
Dit seizoen. Zn username wordt hier boven genoemd, het is volgens mij Phi....quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:46 schreef JustD1984 het volgende:
En ik heb het niet helemaal goed meegekregen maar is hier een ex-deelnemer aanwezig? Van MC NL? wie wat waar welk seizoen???
Jezus man, het wordt zo ongeveer uitgespeldquote:
iddquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jezus man, het wordt zo ongeveer uitgespelden de twitterlink in zijn sig is ook vrij veelzeggend
Ja, heel fijn, maar via de phone zie je signatures niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jezus man, het wordt zo ongeveer uitgespelden de twitterlink in zijn sig is ook vrij veelzeggend
en de dit: ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, heel fijn, maar via de phone zie je signatures niet.
quote:
psssst als je op je telefoon zit kun je op t avatarsmilieding klikken, dan krijg je iemands signature etc te zien!quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, heel fijn, maar via de phone zie je signatures niet.
Yep, maar om nu bij elke post even te klikken op de auteur om zijn/haar signature te zien... zo boeiend is dat meestal toch niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
psssst als je op je telefoon zit kun je op t avatarsmilieding klikken, dan krijg je iemands signature etc te zien!
Je krijgt de opdracht te horen en dan wordt er even gestopt omdat natuurlijk de tijd in de winkel ook opgenomen moet worden, maar dat is echt heel minimaal. Dus meestal heb je echt maar 1 of 2 minuutjes om snel even wat dingen op te schrijven. Camera's gaan van het statief gelijk op handheld naar de winkel.Maar je weet dan ook helemaal niet wat er in de koelkast in de winkel ligt, ene keer is die helemaal leeg, andere keer liggen er mooie stukken vis enz. compleet random voor ons. Wat veel mensen vaak deden als de tijd inging was snel nog heel je plan uitschrijven. Dus meestal zijn die aantekeningen die je op tv ziet tijdens de kooktijd opgeschreven.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:31 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd. Misschien kan Regnavetto dan even uitleggen of de tijd die uitgezonden wordt daadwerkelijk de tijd is die ze krijgen. Ik zag som echt zelfgeschreven opmerkingen etc op masterchef papier, dus dat zou dan betekenen dat ze misschien bij sommige opdrachten wel een paar minuten extra krijgen dan uitgezonden. En volgens mij wordt bijvoorbeeld de uitleg ook niet uitzonden?
Of wel Regnavetto? Ben benieuwd.
Heb je nog contact met de andere kandidaten? En wie denk je dat er gaat winnen? Ik denk Bojanaquote:Op zondag 27 april 2014 18:39 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Je krijgt de opdracht te horen en dan wordt er even gestopt omdat natuurlijk de tijd in de winkel ook opgenomen moet worden, maar dat is echt heel minimaal. Dus meestal heb je echt maar 1 of 2 minuutjes om snel even wat dingen op te schrijven. Camera's gaan van het statief gelijk op handheld naar de winkel.Maar je weet dan ook helemaal niet wat er in de koelkast in de winkel ligt, ene keer is die helemaal leeg, andere keer liggen er mooie stukken vis enz. compleet random voor ons. Wat veel mensen vaak deden als de tijd inging was snel nog heel je plan uitschrijven. Dus meestal zijn die aantekeningen die je op tv ziet tijdens de kooktijd opgeschreven.
ah cool, thx voor je reactie ;-)quote:Op zondag 27 april 2014 18:39 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Je krijgt de opdracht te horen en dan wordt er even gestopt omdat natuurlijk de tijd in de winkel ook opgenomen moet worden, maar dat is echt heel minimaal. Dus meestal heb je echt maar 1 of 2 minuutjes om snel even wat dingen op te schrijven. Camera's gaan van het statief gelijk op handheld naar de winkel.Maar je weet dan ook helemaal niet wat er in de koelkast in de winkel ligt, ene keer is die helemaal leeg, andere keer liggen er mooie stukken vis enz. compleet random voor ons. Wat veel mensen vaak deden als de tijd inging was snel nog heel je plan uitschrijven. Dus meestal zijn die aantekeningen die je op tv ziet tijdens de kooktijd opgeschreven.
Dus niet, zoals je kunt lezen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:25 schreef dude1986 het volgende:
dus ja Golfer, ze krijgen meer bedenktijd! zie hierboven
Ja spreek ze nog regelmatig! Ik denk dat Dinsimo gaat winnen! Oftewel ik kan er niks van zeggenquote:Op zondag 27 april 2014 18:45 schreef Unites het volgende:
[..]
Heb je nog contact met de andere kandidaten? En wie denk je dat er gaat winnen? Ik denk Bojana!
Mag je wel vertellen hoe dat gaat als de opdracht klaar is? Hoe het zit met de tijd tussen einde opdracht en het proeven van de jury?quote:Op zondag 27 april 2014 20:02 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Ja spreek ze nog regelmatig! Ik denk dat Dinsimo gaat winnen! Oftewel ik kan er niks van zeggen![]()
en 1 a 2 minuten is geen extra bedenktijd...?quote:Op zondag 27 april 2014 18:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus niet, zoals je kunt lezen.
Max. 1 a 2 minuten.
Niet meer dan al bekend was, nee.quote:Op zondag 27 april 2014 20:19 schreef dude1986 het volgende:
en 1 a 2 minuten is geen extra bedenktijd...?
Ja, inderdaad, wie doet de afwas en hoe worden de gerechten warm/koud gehouden?quote:Op zondag 27 april 2014 20:12 schreef easy-going het volgende:
[..]
Mag je wel vertellen hoe dat gaat als de opdracht klaar is? Hoe het zit met de tijd tussen einde opdracht en het proeven van de jury?
We hebben een heel lief team die de boel opruimt en afwast. En die hebben me een partij afgezien.quote:Op zondag 27 april 2014 20:48 schreef Unites het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, wie doet de afwas en hoe worden de gerechten warm/koud gehouden?
Bij Masterchef Australiė worden gerechten opgewarmd, maar dit kan natuurlijk totaal anders zijn in de NLversie.quote:Op zondag 27 april 2014 22:15 schreef kwakz0r het volgende:
lijkt me duidelijk: ze proeven koud eten en doen alsof het warm is/opgewarmd en dien alsof het vers is. dan snap ik wel waarom ze regelmatig in restaurant setting een opdracht doen
Dat zei ik als tweede optie na de schuine streepquote:Op zondag 27 april 2014 22:59 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Bij Masterchef Australiė worden gerechten opgewarmd, maar dit kan natuurlijk totaal anders zijn in de NLversie.
nee, je zegt dat ze doen alsof het warm/opgewarmd is. Ik zeg dat dit in de Australische versie daadwerkelijk opwarmen is en dus niet doen alsofquote:Op zondag 27 april 2014 23:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat zei ik als tweede optie na de schuine streep
1. ze proeven koud eten en doen alsof het warm isquote:Op zondag 27 april 2014 22:15 schreef kwakz0r het volgende:
lijkt me duidelijk: ze proeven koud eten en doen alsof het warm is/opgewarmd en dien alsof het vers is. dan snap ik wel waarom ze regelmatig in restaurant setting een opdracht doen
ah okej duidelijkquote:Op maandag 28 april 2014 00:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
1. ze proeven koud eten en doen alsof het warm is
2. opgewarmd en doen alsof het vers is
ik snap dat de schuine streep verwarrend is, maar dit bedoelde ik.
Begin me inderdaad steeds meer te irriteren aan d'r.quote:Op maandag 28 april 2014 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
God wat een zeikstraal is die Astrid zeg.
Ik maakte aan het begin en grapje tegen mijn vriend "als je geen zin meer hebt: gewoon alles wokken. biet, zure room, ozzewoz, hoppa"quote:Op maandag 28 april 2014 21:16 schreef RobinOok het volgende:
Ossenworst bakken. Dat mens spoort niet!
What's next met haar. Moleculair koken met frikandellen?quote:Op maandag 28 april 2014 21:16 schreef RobinOok het volgende:
Ossenworst bakken. Dat mens spoort niet!
Het is gaaaaan.quote:Op maandag 28 april 2014 21:16 schreef kwakz0r het volgende:
dr sit feels te feel suur in dat mantdje, dus nou ga ik die ossewos lekker gaar bakkon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |