SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
IF pisvlek stijgt alweer lekker1.5 uur later BIN 13K gestegen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
huh wat?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
IGN is toch best een prima site?![]()
Goede tt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik snap trouwens echt nog steeds niet waarom clubs als Chelsea en Real Madrid met echt gruwelijke spelers voorin, op zo'n lelijke manier met z'n allen in de 16 gaan staan. Het ergste van dit hele verhaal is nog dat deze misdaad loont
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Iemand potje tegen mijn NL team? over 5min ofzo?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:08 schreef Tim86 het volgende:
Iemand potje tegen mijn NL team? over 5min ofzo?![]()
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Volgens mij snap je het heel goedquote:Op woensdag 23 april 2014 23:08 schreef DuTank het volgende:
Ik snap trouwens echt nog steeds niet waarom clubs als Chelsea en Real Madrid met echt gruwelijke spelers voorin, op zo'n lelijke manier met z'n allen in de 16 gaan staan. Het ergste van dit hele verhaal is nog dat deze misdaad loont![]()
![]()
![]()
Al zo goedkoop jah, ook maar even halen danquote:Op woensdag 23 april 2014 23:14 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
mooi prijsje al zeg ik het zelf![]()
![]()
PS zit hij nu rond de 60K BIN.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Al zo goedkoop jah, ook maar even halen danPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is vaak de kracht van mijn statements. Mezelf tegensprekenquote:
Hoe is het afgelopen met Shaw dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
gekocht voor 69.5k. Traden met IFs/TOTS-spelers gaat vandaag goed.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat ging iets minder (verkocht voor 258k en ik had hem voor 261k) maar dat verlies heb ik wel teruggewonnen.quote:![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:20 schreef Maver24 het volgende:
kijken hoe ik Piszcek en Motta en Perez in een team ga krijgen
Zo iets? Jammer van die LB misschien.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb nu precies hetzelfde team gemaakt, hahaquote:Op woensdag 23 april 2014 23:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo iets? Jammer van die LB misschien.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb nu precies hetzelfde team gemaakt, haha
quote:
Of zo. Thiago Silva voor Marquinhos uiteraard.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
De IF waarschijnlijk 90quote:Op woensdag 23 april 2014 23:35 schreef StijnDa het volgende:
SIF Pogba 80k.. Altijd sensatie zo'n TOTS.het blijft je verbazen soms.
#FreeTrapz![]()
44k voor IF Piszcek, dat is het laagste wat ik zag. Dat is wel heel aantrekkelijk. Ik kan 'm bijna niet laten liggen
Haal m over een paar dagen johquote:Op woensdag 23 april 2014 23:41 schreef DuTank het volgende:
44k voor IF Piszcek, dat is het laagste wat ik zag. Dat is wel heel aantrekkelijk. Ik kan 'm bijna niet laten liggen![]()
![]()
Check de prijs van SIF Benatia eensquote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Hoe duur is hij dan nu ? Ben mijn team aan het samen stellen op het momentquote:Op woensdag 23 april 2014 23:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Check de prijs van SIF Benatia eens![]()
![]()
Ik heb niet eens een team waar ik hem in kan zettenquote:.
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een team waar ik hem in kan zetten.
![]()
![]()
Je bent gewoon koopverslaafd.![]()
Wook gaat nu voor 150k terwijl hij eerder op de avond even voor 90k ging... Ik heb hem nu op open bid gewonnen voor 100k, dus die houd ik lekker in mijn team.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Heb alleen 2 potjes tegen Freire gespeeld en daarin maakte hij geen goede indruk. Wel 1 goal maar die had iedereen wel gemaakt. Maar de gemiddelde tegenstander die ik tegenkom is een stuk minder goed dan Freire, dus ik heb er nog wel vertrouwen inquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nja, ik dacht dat ik een Serie A/Bundesliga hybrid kon omdraaien, maar dat ging dus niet ivm pauper LBs in de Serie A. Echt vooruit ga je er dan niet op, dus ja...quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik speel PS3, voor Xbox weet ik het niet...quote:Op woensdag 23 april 2014 23:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe duur is hij dan nu ? Ben mijn team aan het samen stellen op het moment
Maar ik kocht zijn SIF voor 63k en die was eigenlijk een beetje stabiel op 110-120k
Gewoon IF Asamoah op kutchemquote:Op woensdag 23 april 2014 23:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, ik dacht dat ik een Serie A/Bundesliga hybrid kon omdraaien, maar dat ging dus niet ivm pauper LBs in de Serie A. Echt vooruit ga je er dan niet op, dus ja...
Aha oke. Vraag het van de week nog wel eens dan!quote:Op woensdag 23 april 2014 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb alleen 2 potjes tegen Freire gespeeld en daarin maakte hij geen goede indruk. Wel 1 goal maar die had iedereen wel gemaakt. Maar de gemiddelde tegenstander die ik tegenkom is een stuk minder goed dan Freire, dus ik heb er nog wel vertrouwen in🍆![]()
TOTS De Rossi 170k, wat een grap is dit toch allemaal zeg.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hij moet nog even dalen, ik heb nog 315k beschikbaar en ik wil hem en TOTS Danny nog.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:58 schreef DuTank het volgende:
TOTS De Rossi 170k, wat een grap is dit toch allemaal zeg.
Net 2 potjes tegen Tim86 gespeeld. Depay heeft me nog niet echt kunnen overtuigen, maar tering wat is die Kluivert een beest
Die snelle verdediging is ook lastig te kloppen![]()
![]()
Het is dat ik heel weinig speel, anders had ik 'm al lang gehaaldquote:Op woensdag 23 april 2014 23:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij moet nog even dalen, ik heb nog 315k beschikbaar en ik wil hem en TOTS Danny nog.
Te weinig tijd of gefrustreerd door dat spel?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is dat ik heel weinig speel, anders had ik 'm al lang gehaald
Gefeliciteerd!quote:
Door het midden wel kwetsbaar hoor op snelheid..dat zag je wel met Ramires die er overheen kwam en een paar counters in die eerste wedstrijd. Enige CB duo met gemiddeld minder dan 70 pace die ik dit jaar heb gehadquote:Op woensdag 23 april 2014 23:59 schreef Freire het volgende:
Net 2 potjes tegen Tim86 gespeeld. Depay heeft me nog niet echt kunnen overtuigen, maar tering wat is die Kluivert een beest
Die snelle verdediging is ook lastig te kloppen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Congratsquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF v Aanholt en v Rhijn maken wel een hoop goed, die kwam ik eigenlijk alleen met skills voorbijquote:Op donderdag 24 april 2014 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Door het midden wel kwetsbaar hoor op snelheid..dat zag je wel met Ramires die er overheen kwam en een paar counters in die eerste wedstrijd. Enige CB duo met gemiddeld minder dan 70 pace die ik dit jaar heb gehad![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaa hoooooooooooooooooor
Dit moet haast wel nep zijn.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Klopt, dat idee had ik al toen ik het maakte en dat komt er wel redelijk uit.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:03 schreef Freire het volgende:
[..]
IF v Aanholt en v Rhijn maken wel een hoop goed, die kwam ik eigenlijk alleen met skills voorbij
In dat eerste potje zaten echt 2 vage momenten zeg..eerst die uberscrimmage met 3 of 4 bizarre saves van Adler op rij en na rust dat Van Dijk met zijn 98 strength zo van de bal af werd gebeukt door Schurrle terwijl hij er ook nog veel beter voor stond![]()
Gelukkig schoot je die naast
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zullen ze wel niet doen voor de heenwedstrijd als er geen echte uitblinker is. Ik denk dat we pas een MOTM krijgen na de return.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:04 schreef Maver24 het volgende:
Wat denken jullie trouwens. MOTM Benzema ?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Coentrao wellicht? Assist en hield Robben, in ieder geval op de flank, prima in bedwang. Carvajal was ook goed.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:04 schreef Maver24 het volgende:
Wat denken jullie trouwens. MOTM Benzema ?
Of Iker. Gewoon omdat het Iker was. En 1 top save.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2 IF's en PSG pakt prijzen. Zou kunnen... maar 1 TOTS spot is sowieso al voor Rodriguez op het middenveld.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:09 schreef Maver24 het volgende:
Nieuwe team is af, heeft Matuidi nog kans op een TOTS kaartje ?
Godverdomme eindelijk weer eens een leuke Tinderdoos.
Is het TOTY al uit? Heb ik nog iets gemist?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Chaos.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
Is het TOTY al uit? Heb ik nog iets gemist?
Je krijgt coins bij als je TOTS spelers koopt inmiddels.
Pics van je tinderchick.![]()
Hmm die Matic zal niet bijzonder duur worden, misschien wel een leuke om voor te sparen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Tinder doet het nu ook op mijn mobiel.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
Is het TOTY al uit? Heb ik nog iets gemist?![]()
Beide. Ik kan alleen in het weekend spelen, maar dan moet ik werken, voetballen en m'n vriendin onderhouden. Dus ja, vrij weinig tijd vooral. En als ik dan eens een paar potjes kan spelen: scheldkanonades waar je bang van wordtquote:Op donderdag 24 april 2014 00:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Te weinig tijd of gefrustreerd door dat spel?
Herkenbaar. Op de vriendin en het werken na dan.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Beide. Ik kan alleen in het weekend spelen, maar dan moet ik werken, voetballen en m'n vriendin onderhouden. Dus ja, vrij weinig tijd vooral. En als ik dan eens een paar potjes kan spelen: scheldkanonades waar je bang van wordt
Iemand potje silvers?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben verdomme pas vrijdagavond thuis en dan komen er meteen mensen langs waar ik de volgende dag wat mee ga doen. Zorg nou niet dat ik zin krijg in FIFA.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:17 schreef Maver24 het volgende:
Perez speelt echt goed zeg, wow, super snel ook en goede strength
Dan ben je in het verkeerde topic.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben verdomme pas vrijdagavond thuis en dan komen er meteen mensen langs waar ik de volgende dag wat mee ga doen. Zorg nou niet dat ik zin krijg in FIFA.![]()
Heb mijn silver team de deur uit gedaan om team USA van te halen, als ik binnenkort weer terug ruil wil ik wel een keer silvers vs silversquote:![]()
![]()
Primaquote:Op donderdag 24 april 2014 00:25 schreef Freire het volgende:
[..]
Heb mijn silver team de deur uit gedaan om team USA van te halen, als ik binnenkort weer terug ruil wil ik wel een keer silvers vs silvers
Heb nu deze met TOTS Depay en Rekik. Kongolo en Rekik zijn redelijk gelijkwaardig, maar Rekik heeft een eaids abo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die stats van Depay. SilverNiet meer normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O wow ja dat kan ik nooit betalen
Tenminste, dan moet ik bijna mn hele team wegdoen
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 00:31 schreef StijnDa het volgende:
Die stats van Depay. SilverNiet meer normaal.
Waar is in godsnaam die free kick accuracy op gebaseerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 00:38 schreef Maver24 het volgende:
Roses are red
Memphis is blue
Depace is high
Shame the price is too.![]()
![]()
![]()
![]()
Dijkshoorn 2.0 hier![]()
Haal 'm zo weer weg, niet quoten pl0x.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Chaos.
Je krijgt coins bij als je TOTS spelers koopt inmiddels.
Pics van je tinderchick.
-knip-hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haal 'm zo weer weg, niet quoten pl0x.niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:geojen edit
[ Bericht 1% gewijzigd door Lindgren. op 24-04-2014 00:55:58 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik ben gestrand in de halve finalequote:Op donderdag 24 april 2014 00:47 schreef Kamikazie het volgende:
Wie heeft de finale gewonnen tim en freire?![]()
![]()
Was niet de finale. Freire heeft van Hugo verloren. Waren gewoon vriendschappelijke potjesquote:Op donderdag 24 april 2014 00:47 schreef Kamikazie het volgende:
Wie heeft de finale gewonnen tim en freire?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik moet nog tegen Tim.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:47 schreef Kamikazie het volgende:
Wie heeft de finale gewonnen tim en freire?![]()
Nu toevallig tijd/zin?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
aightquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zonde dat Mourinho zondag met een B team gaat spelen, had echt een geweldige wedstrijd kunnen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 01:01 schreef Freire het volgende:
Zonde dat Mourinho zondag met een B team gaat spelen, had echt een geweldige wedstrijd kunnen worden
Chelsea kan niet eens met het A team spelen al zouden ze willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Beter dan Aké , van Ginkel, Kalas & Hilario in ieder geval wel mag ik hopenquote:Op donderdag 24 april 2014 01:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Chelsea kan niet eens met het A team spelen al zouden ze willen
Ga je Miami - Charlotte kijken trouwens?![]()
Geen MOTM Benzema dustwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 24-04-2014 om 01:02:47No #MOTM tonight. Plenty of #TOTS & #TOTW in-forms available in #FUT! reageer retweet
![]()
Eerste kwart. Niet echt een interessante serie, Houston Blazers en Spurs Mavericks zijn allebei leuker maar te laat. In het weekend gelukkig weer fatsoenlijke tijden, maar koningsdag dus zal ik ook wel niet zien.quote:Op donderdag 24 april 2014 01:05 schreef Freire het volgende:
[..]
Beter dan Aké , van Ginkel, Kalas & Hilario in ieder geval wel mag ik hopen
Ga je Miami - Charlotte kijken trouwens?![]()
Was ook wel te verwachtenquote:Op donderdag 24 april 2014 01:06 schreef Freire het volgende:
Geen MOTM Benzema dustwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 24-04-2014 om 01:02:47No #MOTM tonight. Plenty of #TOTS & #TOTW in-forms available in #FUT! reageer retweet
![]()
Jij speelt toch geen FUT meer?quote:Op donderdag 24 april 2014 01:30 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Tim ik verwacht van jou dat je elke k verlies vergoedt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee klopt. Maar denk dat hij gaat stijgen.. dan verkoop ik hem. Als ik weer FUT speel koop ik hem wel terug.quote:
Net toevallig wel ff clubs met een maat gedaan. Nu pitten![]()
![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 24 april 2014 01:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Reemi, Cillissen mist in dit rijtje:
[ afbeelding ]
Cillessen trouwens
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Laten we de dag weer eens beginnen met goed nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oke, het echte goede nieuws dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 07:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Laten we de dag weer eens beginnen met goed nieuws.huh, waarvoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 07:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Laten we de dag weer eens beginnen met goed nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._______!
Zou mij niks verbazen als het DS2 weer is.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het moet een TR geweest zijn. Timmy heeft foto snel eraf gehaald, en pas 6 uur later had hij een ban aan zijn broek. Voor een week.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]_______!
Zou mij niks verbazen als het DS2 weer is.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
sowiesoquote:Op donderdag 24 april 2014 08:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]_______!
Zou mij niks verbazen als het DS2 weer is.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat? Ik heb de vorige keer ook niet iemand een ban aangesmeerd. Ik kreeg een DM van iemand die vroeg of dat mijn foto was en ik zei ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]_______!
Zou mij niks verbazen als het DS2 weer is.![]()
Misschien ben ik traag van begrip: dus je hebt geen TR aangemaakt?quote:Op donderdag 24 april 2014 08:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat? Ik heb de vorige keer ook niet iemand een ban aangesmeerd. Ik kreeg een DM van iemand die vroeg of dat mijn foto was en ik zei ja.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee. Zoals ik dat bijna nooit heb gedaan.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien ben ik traag van begrip: dus je hebt geen TR aangemaakt?![]()
Prima. Wil de ware TR-macher dan nu opstaan? Later vandaag mag eventueel ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee. Zoals ik dat bijna nooit heb gedaan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
gister met 75 packs niet heel veel soeps..
toty cilissen en castan, IF harnik / spahic ongeveer 4,5 ton verlies.
op naar BPL toty en 100 packs!![]()
Wat voor foto dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 08:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het moet een TR geweest zijn. Timmy heeft foto snel eraf gehaald, en pas 6 uur later had hij een ban aan zijn broek. Voor een week.![]()
Een foto van DS2. DS2 stond er op zijn paasbest op (niet cynisch bedoeld). DS2 sommeerde Timmy om dat ding te verwijderen, wat ook direct gebeurde.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tja, je kunt ook geen privéfoto's plaatsen. Screenshots zijn op dat moment allang gemaakt.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een foto van DS2. DS2 stond er op zijn paasbest op (niet cynisch bedoeld). DS2 sommeerde Timmy om dat ding te verwijderen, wat ook direct gebeurde.![]()
Daarom een ban ...quote:Op donderdag 24 april 2014 08:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een foto van DS2. DS2 stond er op zijn paasbest op (niet cynisch bedoeld). DS2 sommeerde Timmy om dat ding te verwijderen, wat ook direct gebeurde.![]()
Lijkt Noord-Korea welRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Klopt ik heb hem als achtergrond op mijn computer.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, je kunt ook geen privéfoto's plaatsen. Screenshots zijn op dat moment allang gemaakt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als ik wil, maak ik nu ook een screenshot op DS2's FB.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, je kunt ook geen privéfoto's plaatsen. Screenshots zijn op dat moment allang gemaakt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 08:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik wil, maak ik nu ook een screenshot op DS2's FB.
Tsja dan vraag je er ook gewoon om.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
gratsquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat dan weer niet. Maar ik vind een ban van een week hiervoor zwaar overdreven, en het feit dat actieve users hier elkaar zo snel reporten nogal triestquote:Op donderdag 24 april 2014 08:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tsja dan vraag je er ook gewoon om.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik snap alleen de context niet.. het was compleet random. En op die foto probeer ik die gif na te doen.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bedoelt waarom TT die foto postte? Dat moet je hem vragen.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap alleen de context niet.. het was compleet random. En op die foto probeer ik die gif na te doen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 08:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima. Wil de ware TR-macher dan nu opstaan? Later vandaag mag eventueel ook.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
TRs maken is gewoon een FOK!-userplicht. Net als dat je buurman aangeven ook een burgerplicht is.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 08:52 schreef DuTank het volgende:
TRs maken is gewoon een FOK!-userplicht. Net als dat je buurman aangeven ook een burgerplicht is.![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik verdenk je niet, maar je zou er alle recht toe hebben gehad.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik word hier verdacht terwijl ik niks heb gedaan. Dat vind ik jammer en daarom heb ik nu een TR gemacht haha grapjeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Slijmbalquote:Op donderdag 24 april 2014 09:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik verdenk je niet, maar je zou er alle recht toe hebben gehad.
Mijn opa werd gevangen gezet in een Duits strafkamp. Misschien heb ik het daarom wel niet zo op verklikkers.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:52 schreef DuTank het volgende:
TRs maken is gewoon een FOK!-userplicht. Net als dat je buurman aangeven ook een burgerplicht is.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 08:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik word hier verdacht terwijl ik niks heb gedaan. Dat vind ik jammer en daarom heb ik nu een TR gemacht haha grapje![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dat was in die tijd waarschijnlijk ook zeer terecht.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn opa werd gevangen gezet in een Duits strafkamp. Misschien heb ik het daarom wel niet zo op verklikkers.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 09:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat was in die tijd waarschijnlijk ook zeer terecht.____!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 09:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat was in die tijd waarschijnlijk ook zeer terecht._____________________________!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Jullie kunnen er om lachen, maar het is wel zo
Of ik er achter sta, dat is een tweede. Uit mijn post daarvoor hadden jullie al op moeten kunnen maken dat ik nogal sarcastisch was.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
TOTW is gister na 9en eerst weer gestegen en zal vanmiddag rond 3en wel weer zakkenquote:Op donderdag 24 april 2014 09:05 schreef Jorwol het volgende:
TOTS zakt echt zo debiel hard. TOTW ook overigens
#FreeTrapz![]()
Ah, sarcasme. Ik lig dubbel.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:10 schreef DuTank het volgende:
Jullie kunnen er om lachen, maar het is wel zo
Of ik er achter sta, dat is een tweede. Uit mijn post daarvoor hadden jullie al op moeten kunnen maken dat ik nogal sarcastisch was.
Het kwam op mij over alsof jij het oorlogsverleden van je eigen opa aan het rechtpraten was. Maar dit kan trouwens ook sarcasme zijn.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Punt is aan de ene kant leuk dat er straks toffe spelers te betalen zijn, maar aan de andere kant kan ik er toch geen kut van, welke spelers ik ook in m'n team hebquote:Op donderdag 24 april 2014 09:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
TOTW is gister na 9en eerst weer gestegen en zal vanmiddag rond 3en wel weer zakken![]()
![]()
Mijn opa's waren 10 ofzoquote:Op donderdag 24 april 2014 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, sarcasme. Ik lig dubbel.
Het kwam op mij over alsof jij het oorlogsverleden van je eigen opa aan het rechtpraten was. Maar dit kan trouwens ook sarcasme zijn.
En ik kan me echt wel voorstellen waarom mensen hun eigen buurman aamgaven.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik niet, maar dat zal wel de aard van het beestje zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn opa's waren 10 ofzo
En ik kan me echt wel voorstellen waarom mensen hun eigen buurman aamgaven.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mensen aangeven.door dat soort ratten moest mijn opa 3 jaar lang onderduiken bij een aardige boer.
Totdat je geen eten meer hebt. Of totdat je zo bang bent voor de bezetter dat je opgepakt gaat worden, omdat je buurman Joods (of wat dan ook) is, maar je hem niet hebt aangegeven.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat zal wel de aard van het beestje zijn.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ook een ruggegraat van een garnaal jij hequote:Op donderdag 24 april 2014 09:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Totdat je geen eten meer hebt. Of totdat je zo bang bent voor de bezetter dat je opgepakt gaat worden, omdat je buurman Joods (of wat dan ook) is, maar je hem niet hebt aangegeven.
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 09:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook een ruggegraat van een garnaal jij he![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 09:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook een ruggegraat van een garnaal jij he
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
valt me nog mee dat je niet aan kom dat het de ruggegraat moet zijnquote:
#FreeTrapz![]()
Ik zeg nergens dat ik het zou doen, maar wel dat ik kan begrijpen waarom anderen dat doen.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook een ruggegraat van een garnaal jij heHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zelfde geldt voor TOTS. Stijgt nu ook iets, totdat ze vanmiddag/vanavond weer massaal packs gaan openenquote:Op donderdag 24 april 2014 09:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
TOTW is gister na 9en eerst weer gestegen en zal vanmiddag rond 3en wel weer zakken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
toch zijn er een aantal die ik in de gaten ga houdenquote:Op donderdag 24 april 2014 09:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor TOTS. Stijgt nu ook iets, totdat ze vanmiddag/vanavond weer massaal packs gaan openen![]()
vanavond gewoon weer het zelfde truckje uithalen denk ik
#FreeTrapz![]()
Hahaha garnalen hebben helemaal geen ruggengraten gekkiequote:Op donderdag 24 april 2014 09:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook een ruggegraat van een garnaal jij hewat is een lach als je van binnen huilt![]()
Nu bedenken hoe je het toen gedaan zou hebben is best nutteloos. Omdat alles toen anders was. Wat doe je als er geen eten is, en je dochtertje bijna overleden is door gebrek aan eten en drinken?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik het zou doen, maar wel dat ik kan begrijpen waarom anderen dat doen.
Overigens, voor er grappen over mijn grootouders gemaakt worden: die moesten ook onderduiken.![]()
Ja, dat probeerde ik ze al duidelijk te maken, maar voor autisten is het nogal lastig om zich te kunnen verplaatsen in een ander he..quote:Op donderdag 24 april 2014 09:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu bedenken hoe je het toen gedaan zou hebben is best nutteloos. Omdat alles toen anders was. Wat doe je als er geen eten is, en je dochtertje bijna overleden is door gebrek aan eten en drinken?
Overigens, voor er grappen over mijn grootouders gemaakt worden: die moesten ook onderduiken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geen wonder dat Nederland zo makkelijk veroverd was! Kwam allemaal door jullie gvd!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dat kwam eerder door de status van het leger.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen wonder dat Nederland zo makkelijk veroverd was! Kwam allemaal door jullie gvd!
3 paarden en een kapot geweerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
en iemand verklikken brengt meer eten op de plank ?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat probeerde ik ze al duidelijk te maken, maar voor autisten is het nogal lastig om zich te kunnen verplaatsen in een ander he..
in mijn ogen ben je dan gewoon even smerig en slecht als de daders zelfPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jep, het bloed kleeft ook gewoon aan je handen.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en iemand verklikken brengt meer eten op de plank ?
in mijn ogen ben je dan gewoon even smerig en slecht als de daders zelfRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, je kreeg daar een bedrag voor. Zo ging dat dus. Bevolking uithongeren, zodat ze uit wanhoop dat soort fratsen uit gingen halen.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
in mijn ogen ben je dan gewoon even smerig en slecht als de daders zelf
En er zijn ook een aantal die er op kickten hoor. Maar daar is na de oorlog ook wel op gepaste wijze mee afgerekend.![]()
Ja. Denk je dat die Duitsers geen prijzen uitkeerden voor het aangeven?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
in mijn ogen ben je dan gewoon even smerig en slecht als de daders zelfHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat jullie dat nog gaan goed praten ook.___!
ze hadden toch ook net als de rest van nederland bloembollen kunnen eten.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja. Denk je dat die Duitsers geen prijzen uitkeerden voor het aangeven?
blijf het ruggegraat loos vinden, ook al heb je nog zo'n honger, je gaat niet de mensen helpen die je land bezettenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ah. En dat maakt ons autisten?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja. Denk je dat die Duitsers geen prijzen uitkeerden voor het aangeven?![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ach we weten wel wie onze North Sea Bezoeker is hier op het forum
#FreeTrapz![]()
Oh, sorry, ik dacht dat jullie autisten waren. Dat was namelijk mijn verklaring voor het feit dat jullie je niet in konden levenquote:Op donderdag 24 april 2014 09:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah. En dat maakt ons autisten?![]()
TR gemcahtquote:Op donderdag 24 april 2014 09:58 schreef FCsuarez het volgende:
Ach we weten wel wie onze North Sea Bezoeker is hier op het forumHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bij een grote oorlog weet ik bij wie ik uit de buurt moet blijven..
11 juli weerquote:Op donderdag 24 april 2014 09:58 schreef FCsuarez het volgende:
Ach we weten wel wie onze North Sea Bezoeker is hier op het forum
quote:Op donderdag 24 april 2014 10:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bij een grote oorlog weet ik bij wie ik uit de buurt moet blijven..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nastrovja!quote:Op donderdag 24 april 2014 10:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bij een grote oorlog weet ik bij wie ik uit de buurt moet blijven..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
waarschijnlijk wil DuTank gewoon MODje worden,
je weet echt niet hoe het is hoor als ze je allemaal dingen beloven, als ze zeggen dat je na 500 goede TR's er eindelijk bij mag horen![]()
godverdomme man wat laat jij je kennen hierPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 09:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja. Denk je dat die Duitsers geen prijzen uitkeerden voor het aangeven?![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zonder je aan te vallen: stel, je dochter dreigt te overlijden. Je kunt haar redden. In ruil daarvoor wordt er iemand die je amper kent ergens naar toe gebracht. Je weet niet waar naar toe. Wat zou je doen?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dat jullie dat nog gaan goed praten ook.___!
Mensen die dicht bij zichzelf bleven en hun kind lieten sterven, of mensen die hun kind redden en voor het foute kozen... beide keuzes zijn onmenselijk. Het is geen goedpraten.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 10:01 schreef FCsuarez het volgende:
waarschijnlijk wil DuTank gewoon MODje worden,
je weet echt niet hoe het is hoor als ze je allemaal dingen beloven, als ze zeggen dat je na 500 goede TR's er eindelijk bij mag horen![]()
godverdomme man wat laat jij je kennen hierHet aantal TRs dat ik heb gemaakt is op 1 hand te tellen. En dan heb ik het over mijn hele FOK!-carrière he.
laten we het over het volgende TOTS hebbenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Discussie gesloten jongens?
Ik wil nog steeds wel weten wie die TR gemaakt heeftik denk BPL.
en ik heb wel een sterk vermoeden
#FreeTrapz![]()
was de beloning niet hoog genoeg jongen om je ziel te verkopenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:02 schreef DuTank het volgende:
[..]Het aantal TRs dat ik heb gemaakt is op 1 hand te tellen. En dan heb ik het over mijn hele FOK!-carrière he.
maar goed als jij zegt dat jij het niet bent geloof ik je hoor
#FreeTrapz![]()
Ik heb het posten van die foto enzo überhaupt niet eens mee gekregen.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
was de beloning niet hoog genoeg jongen om je ziel te verkopen
maar goed als jij zegt dat jij het niet bent geloof ik je hoor
En toch zou ik mensen niet verraden, zit niet in me en zal ik ook nooit doen.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zonder je aan te vallen: stel, je dochter dreigt te overlijden. Je kunt haar redden. In ruil daarvoor wordt er iemand die je amper kent ergens naar toe gebracht. Je weet niet waar naar toe. Wat zou je doen?
Mensen die dicht bij zichzelf bleven en hun kind lieten sterven, of mensen die hun kind redden en voor het foute kozen... beide keuzes zijn onmenselijk. Het is geen goedpraten.
Behalve met een TR natuurlijk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gisteren werd een post van mij ook gelijk (binnen secondes) verwijderd. Topic staat ook gewoon onder verscherpt toezicht volgens mij.![]()
daar ben je een neger voor natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2014 10:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En toch zou ik mensen niet verraden, zit niet in me en zal ik ook nooit doen.
Behalve met een TR natuurlijk.![]()
maar goed over en uit jongens klaar met deze handel
#FreeTrapz![]()
Boks ouwe.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daar ben je een neger voor natuurlijk![]()
maar goed over en uit jongens klaar met deze handelRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ok volgende discussie...
Zaterdagavond: String, boxershort of witte slip.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
mijn North Sea Bezoeker staat er nogquote:Op donderdag 24 april 2014 10:09 schreef Toefjes het volgende:
Gisteren werd een post van mij ook gelijk (binnen secondes) verwijderd. Topic staat ook gewoon onder verscherpt toezicht volgens mij.
#FreeTrapz![]()
Ik ben blij dat ik geen kind heb. Ik zou dan gewoon met een buik vol met bloembollen sterven. Of een ander had mij verraden. Naja, over op fut maar weerquote:Op donderdag 24 april 2014 10:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En toch zou ik mensen niet verraden, zit niet in me en zal ik ook nooit doen.
Behalve met een TR natuurlijk.![]()
![]()
Dat is op zich niet verwonderlijk, maar des te verwonderlijk is het wel dat TT dan pas 6 uur later een ban kreeg...quote:Op donderdag 24 april 2014 10:09 schreef Toefjes het volgende:
Gisteren werd een post van mij ook gelijk (binnen secondes) verwijderd. Topic staat ook gewoon onder verscherpt toezicht volgens mij.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien moet de nieuwe mod eerst schriftelijk toestemming krijgen van minstens 2 senior modsquote:Op donderdag 24 april 2014 10:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is op zich niet verwonderlijk, maar des te verwonderlijk is het wel dat TT dan pas 6 uur later een ban kreeg...![]()
![]()
Daar zou ik zeker voorstander van zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 10:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien moet de nieuwe mod eerst schriftelijk toestemming krijgen van minstens 2 senior mods
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Grappig hoe iedereen zijn opa altijd een held was in de oorlog.
Die van mij aan moederskant was een halve Duitser, maar hij was al dood voor ik werd geboren en mijn oma wilde er niet over praten. Weet alleen dat hun huis werd verwoest bij het bombardement van onze Angelsaksische vrienden op Nijmegen. Dus tja.
En aan vaderskant ken ik sowieso niemand, tyfes Ottomanen.![]()
ondertussen ook de laatste 2 IF pisvlekken de deur uit
#FreeTrapz![]()
Ik kan NF Piszceck ook wel gaan vervangen voor zijn IF met deze prijzen
NF doet het echt goed, dus ben benieuwd![]()
![]()
De broer van mijn oma gaf gewoon rustig die Hitler groet als er Duitse soldaten voorbij liepen. Hij riep dan "hij lit er" (oftewel: hij ligt daar, ofzo).quote:Op donderdag 24 april 2014 10:18 schreef DutchSL het volgende:
Die van mij aan moederskant was een halve Duitser, maar hij was al dood voor ik werd geboren en mijn oma wilde er niet over praten. Weet alleen dat hun huis werd verwoest bij het bombardement van onze Angelsaksische vrienden op Nijmegen. Dus tja.
En aan vaderskant ken ik sowieso niemand, tyfes Ottomanen.
Die Duitsers vonden het geweldig in ieder geval. Wat die dachten dat hij Heil Hitler zei.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee hoor. Mods kunnen niet bannen, dat moet via een Admin. Duurt altijd een paar uur.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is op zich niet verwonderlijk, maar des te verwonderlijk is het wel dat TT dan pas 6 uur later een ban kreeg...
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb niet gezegd dat de mijne een held was. Van de ene weet ik amper iets, van de ander weet ik dat hij netjes zijn vaderland (Belgie) heeft gediend in de oorlog. Belgie gaf zich pas laat over, en Duitsland was op zoek naar overblijvende Belgische soldaten (die de strijd al gestaakt hadden). Iemand heeft op dat moment (althans, volgens mijn opa) de Duitsers getipt over mijn opa en een paar van zijn medesoldaten. Ze werden opgepakt, en in een strafkamp in Duitsland gezet.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:18 schreef DutchSL het volgende:
En aan vaderskant ken ik sowieso niemand, tyfes Ottomanen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb geen TR gemacht maar doe het wel dagelijks. Meteen daarna open ik wat packs en hoop ik op een Esswein.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jij bent wel thuis in dat proces... verdacht....quote:Op donderdag 24 april 2014 10:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee hoor. Mods kunnen niet bannen, dat moet via een Admin. Duurt altijd een paar uur.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn opa was ook geen held maar hij werd gedwongen om voor de Duitsers te vechten en is toen ondergedoken.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:18 schreef DutchSL het volgende:
En aan vaderskant ken ik sowieso niemand, tyfes Ottomanen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haten op Ottomanen.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:18 schreef DutchSL het volgende:
En aan vaderskant ken ik sowieso niemand, tyfes Ottomanen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Goedemorgen allen
Om maar gelijk even een melding te maken. Ik heb niemand aangegeven voor een ban. Wist uberhaubt niet eens wat er aan de hand was![]()
nee man gewoon een hype die gozer,quote:
TOTS cillissen dan ben je pas een baas
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 10:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Haten op Ottomanen.Nep MongolenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 10:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Haten op Ottomanen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pauperrijk.
Dit is pas een rijk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
Ik ben inderdaad meermaals gebanned dankzij ome Bartquote:Op donderdag 24 april 2014 10:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent wel thuis in dat proces... verdacht....
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik koop nog wel bronze packs maar het heeft weinig zin omdat niks verkoopt.. alleen even wat squad fitnesses inslaan.![]()
pull een bronze TOTS danquote:Op donderdag 24 april 2014 11:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik koop nog wel bronze packs maar het heeft weinig zin omdat niks verkoopt.. alleen even wat squad fitnesses inslaan.wat leveren die dingen op 6K ofzo ?
#FreeTrapz![]()
Weet iemand wanneer ongeveer de beste tijd is om TOTS De Rossi te halen? En Danny?
De duurste is 80k ofzo (Wilson) maar ook een paar zijn 10k of minder. Ik heb ze wel nog lang niet allemaal opgezocht.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pull een bronze TOTS danwat leveren die dingen op 6K ofzo ?
En ik heb dit jaar zoveel bronze packs geopend maar het lukt maar niet om een IF of een TOTS te pullen.![]()
Ik wil ook een bronze TOTS.
DS2, zullen we een race doen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
de eerste is koffie dik kijken, de tweede gewoon nietquote:Op donderdag 24 april 2014 11:03 schreef TBakkert het volgende:
Weet iemand wanneer ongeveer de beste tijd is om TOTS De Rossi te halen? En Danny?![]()
maar even serieus, neem gewoon een prijs in je hoofd die hij voor jou waard is en koop hem dan
#FreeTrapz![]()
en ook nog maar 5K cash over hebbenquote:
#FreeTrapz![]()
Ik heb van DS2 gewonnen nah nah nah nah nahhhhnahRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
tegen beter weten in ga ik nu ook een bronze pack openenquote:
#FreeTrapz![]()
Ook echt de eerste pack die ik open trek
hier minder Lucky, een engelse LB 64 rated.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb al een team klaarstaan, dus ik ga hem sowieso wel kopen. Ik heb gewoon 315k(kan oplopen naar 345k) over voor die 2, dusja... Gister zag ik een De Rossi gaan voor 158k en ik denk niet dat het veel lager nog zal worden ooit dan dat. Ik hoop dus gewoon op 175k en voor Danny neem ik dan met 125-130k wel genoegen. :pquote:Op donderdag 24 april 2014 11:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de eerste is koffie dik kijken, de tweede gewoon niet![]()
maar even serieus, neem gewoon een prijs in je hoofd die hij voor jou waard is en koop hem dan"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Denk zelf dat rossi richting de 110K zal gaanquote:Op donderdag 24 april 2014 11:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb al een team klaarstaan, dus ik ga hem sowieso wel kopen. Ik heb gewoon 315k(kan oplopen naar 345k) over voor die 2, dusja... Gister zag ik een De Rossi gaan voor 158k en ik denk niet dat het veel lager nog zal worden ooit dan dat. Ik hoop dus gewoon op 175k en voor Danny neem ik dan met 125-130k wel genoegen. :pals de rat-race straks begint tussen alle mensen die hem heel graag kwijt willen deze week. (staan ziek veel kaarten op he, dus ook ziek veel undercutters). zou zelf zeggen dat je die 2 samen voor 200K zou moeten kunnen halen.
IF pisvlek is alweer naar 52K BIN gezakt weer 7K naar beneden word weer lachen vanavond
#FreeTrapz![]()
Hm... dat is wel waar ja. Nouja, gewoon nog lekker even wachten inderdaad. De NIF's doen het nu prima.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Denk zelf dat rossi richting de 110K zal gaanals de rat-race straks begint tussen alle mensen die hem heel graag kwijt willen deze week. (staan ziek veel kaarten op he, dus ook ziek veel undercutters). zou zelf zeggen dat je die 2 samen voor 200K zou moeten kunnen halen.
IF pisvlek is alweer naar 52K BIN gezakt weer 7K naar beneden word weer lachen vanavond
Ik ben bezig met SlappyBirdquote:Op donderdag 24 april 2014 11:27 schreef Reemi het volgende:
Flappy bird en 2048 gecombineerd
http://broxxar.itch.io/flappy48
de markt begin weer vol te stromen
england is awake i guess
#FreeTrapz![]()
Hoe speelt IF Piszcek?quote:Op donderdag 24 april 2014 11:43 schreef FCsuarez het volgende:
de markt begin weer vol te stromen
england is awake i guessRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Allebei m'n vakken niet gehaald dit blok
Nu een verslag herkansen om te mogen herkansen
Wat kan je trouwens doen tegen een docent die loopt te sjoemelen met tentamenstof? Voor een tentamen moesten we ongeveer 20 sociologen kennen, waarvan er naar 6 gevraagd zou worden op het tentamen. Nu heeft hij tegen zijn werkgroepen precies verteld welke 6 in het tentamen komen en de andere werkgroepen wisten van niks. Dat kan toch niet zomaar?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Had je maar moeten leren. /carequote:Op donderdag 24 april 2014 11:52 schreef el-blanchito het volgende:
Wat kan je trouwens doen tegen een docent die loopt te sjoemelen met tentamenstof? Voor een tentamen moesten we ongeveer 20 sociologen kennen, waarvan er naar 6 gevraagd zou worden op het tentamen. Nu heeft hij tegen zijn werkgroepen precies verteld welke 6 in het tentamen komen en de andere werkgroepen wisten van niks. Dat kan toch niet zomaar?
next.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op de UvA hebben we een ombudsman voor studenten. Of de examencommissie benaderen.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:52 schreef el-blanchito het volgende:
Wat kan je trouwens doen tegen een docent die loopt te sjoemelen met tentamenstof? Voor een tentamen moesten we ongeveer 20 sociologen kennen, waarvan er naar 6 gevraagd zou worden op het tentamen. Nu heeft hij tegen zijn werkgroepen precies verteld welke 6 in het tentamen komen en de andere werkgroepen wisten van niks. Dat kan toch niet zomaar?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Misschien dat dit iets is ja. Wordt alleen lastig bewijzen aanvoeren natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2014 11:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op de UvA hebben we een ombudsman voor studenten. Of de examencommissie benaderen.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ligt eraan. Als je getuigenverklaringen hebt van mensen die werkgroep hadden bij hem.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:56 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Misschien dat dit iets is ja. Wordt alleen lastig bewijzen aanvoeren natuurlijk
En ze kunnen het statistisch ook nagaan. Gewoon kijken of er significant meer voldoendes/hogere cijfers gehaald zijn in zijn werkgroep(en).Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb het van genoeg mensen gehoord, maar zij zouden toch gek zijn als ze zo'n getuigenverklaring zouden afleggen? Zij hebben er weinig aan en naaien alleen zichzelf maar.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je getuigenverklaringen hebt van mensen die werkgroep hadden bij hem.
En ze kunnen het statistisch ook nagaan. Gewoon kijken of er significant meer voldoendes/hogere cijfers gehaald zijn in zijn werkgroep(en).i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Het is misschien ook wel wat overdreven om het een getuigenverklaring te noemen trouwensquote:Op donderdag 24 april 2014 12:01 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik heb het van genoeg mensen gehoord, maar zij zouden toch gek zijn als ze zo'n getuigenverklaring zouden afleggen? Zij hebben er weinig aan en naaien alleen zichzelf maar..
Maar ik snap sowieso al niet waarom je het van genoeg mensen hoor ná het tentamen. Wat zijn dat voor nakkers dat ze het niet vóór het tentamen delen met de rest?
Ik hoorde het van ze toen we te wachten stonden voor het maken van het tentamen. Je kan hun weinig kwalijk nemen denk ik, want als ik in die werkgroep had gezeten was ik er ook van uit gegaan dat iedereen in alle werkgroepen dezelfde info kreeg.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is misschien ook wel wat overdreven om het een getuigenverklaring te noemen trouwens.
Maar ik snap sowieso al niet waarom je het van genoeg mensen hoor ná het tentamen. Wat zijn dat voor nakkers dat ze het niet vóór het tentamen delen met de rest?
Ik moet ook niet janken, gewoon strijden bij de herkansing
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
good spirit my boy, keine TR machen aber kampfequote:Op donderdag 24 april 2014 12:07 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik hoorde het van ze toen we te wachten stonden voor het maken van het tentamen. Je kan hun weinig kwalijk nemen denk ik, want als ik in die werkgroep had gezeten was ik er ook van uit gegaan dat iedereen in alle werkgroepen dezelfde info kreeg.
Ik moet ook niet janken, gewoon strijden bij de herkansingPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Voor dit soort dingen hebben wij dus een facebook-groepquote:Op donderdag 24 april 2014 12:07 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik hoorde het van ze toen we te wachten stonden voor het maken van het tentamen. Je kan hun weinig kwalijk nemen denk ik, want als ik in die werkgroep had gezeten was ik er ook van uit gegaan dat iedereen in alle werkgroepen dezelfde info kreeg.
Ik moet ook niet janken, gewoon strijden bij de herkansing
Die stats van TOTS Cil
Veel slechter dan IF Krul gewoon. Hij en Finnbo zijn echt bagger totsen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar hij is wel blauwquote:Op donderdag 24 april 2014 12:13 schreef Tim86 het volgende:
Die stats van TOTS Cil
Veel slechter dan IF Krul gewoon. Hij en Finnbo zijn echt bagger totsen.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Einigkeit macht stark, zpals ze on Eindhoven graag verkondigen.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
good spirit my boy, keine TR machen aber kampfeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
dabadeequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
what goes up must come downquote:Op donderdag 24 april 2014 12:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
TOTS golds zijn een beetje aan het stijgenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 12:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
TOTS golds zijn een beetje aan het stijgen
Azpilicueta naar 90k, gister kon je hem zo makkelijk kopen voor 70.
Huilen, had dit niet verwacht. Wel een les voor volgende TOTS'ssss![]()
Geen paniek Paultjequote:Op donderdag 24 april 2014 12:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Huilen, had dit niet verwacht. Wel een les voor volgende TOTS'ssss
Vanavond geven al die kids hun geld weer uit aan packs, en zijn de Azpi's weer massaal in de uitverkoop
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
die fout heb ik vorig jaar gemaaktquote:Op donderdag 24 april 2014 12:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Huilen, had dit niet verwacht. Wel een les voor volgende TOTS'ssssBPL tots was eerste avond het goedkoopst en bleef stijgen,
Bundesliga TOTS had ik eerste avond mandzukic gekocht en die bleef alleen maar dalen
#FreeTrapz![]()
En volgende week is alles weer anders.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
daarom nooit lijntjes doen tijdens het schijtenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gister ze azpi verkocht voor 60K volgens mijquote:
#FreeTrapz![]()
Boks.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gister ze azpi verkocht voor 60K volgens mijRock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: