SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
IF pisvlek stijgt alweer lekker1.5 uur later BIN 13K gestegen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
huh wat?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
IGN is toch best een prima site?![]()
Goede tt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik snap trouwens echt nog steeds niet waarom clubs als Chelsea en Real Madrid met echt gruwelijke spelers voorin, op zo'n lelijke manier met z'n allen in de 16 gaan staan. Het ergste van dit hele verhaal is nog dat deze misdaad loont
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Iemand potje tegen mijn NL team? over 5min ofzo?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:08 schreef Tim86 het volgende:
Iemand potje tegen mijn NL team? over 5min ofzo?![]()
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Volgens mij snap je het heel goedquote:Op woensdag 23 april 2014 23:08 schreef DuTank het volgende:
Ik snap trouwens echt nog steeds niet waarom clubs als Chelsea en Real Madrid met echt gruwelijke spelers voorin, op zo'n lelijke manier met z'n allen in de 16 gaan staan. Het ergste van dit hele verhaal is nog dat deze misdaad loont![]()
![]()
![]()
Al zo goedkoop jah, ook maar even halen danquote:Op woensdag 23 april 2014 23:14 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
mooi prijsje al zeg ik het zelf![]()
![]()
PS zit hij nu rond de 60K BIN.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Al zo goedkoop jah, ook maar even halen danPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is vaak de kracht van mijn statements. Mezelf tegensprekenquote:
Hoe is het afgelopen met Shaw dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
gekocht voor 69.5k. Traden met IFs/TOTS-spelers gaat vandaag goed.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat ging iets minder (verkocht voor 258k en ik had hem voor 261k) maar dat verlies heb ik wel teruggewonnen.quote:![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:20 schreef Maver24 het volgende:
kijken hoe ik Piszcek en Motta en Perez in een team ga krijgen
Zo iets? Jammer van die LB misschien.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb nu precies hetzelfde team gemaakt, hahaquote:Op woensdag 23 april 2014 23:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo iets? Jammer van die LB misschien.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb nu precies hetzelfde team gemaakt, haha
quote:
Of zo. Thiago Silva voor Marquinhos uiteraard.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
De IF waarschijnlijk 90quote:Op woensdag 23 april 2014 23:35 schreef StijnDa het volgende:
SIF Pogba 80k.. Altijd sensatie zo'n TOTS.het blijft je verbazen soms.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
44k voor IF Piszcek, dat is het laagste wat ik zag. Dat is wel heel aantrekkelijk. Ik kan 'm bijna niet laten liggen
Haal m over een paar dagen johquote:Op woensdag 23 april 2014 23:41 schreef DuTank het volgende:
44k voor IF Piszcek, dat is het laagste wat ik zag. Dat is wel heel aantrekkelijk. Ik kan 'm bijna niet laten liggen![]()
![]()
Check de prijs van SIF Benatia eensquote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Hoe duur is hij dan nu ? Ben mijn team aan het samen stellen op het momentquote:Op woensdag 23 april 2014 23:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Check de prijs van SIF Benatia eens![]()
![]()
Ik heb niet eens een team waar ik hem in kan zettenquote:.
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een team waar ik hem in kan zetten.
![]()
![]()
Je bent gewoon koopverslaafd.![]()
Wook gaat nu voor 150k terwijl hij eerder op de avond even voor 90k ging... Ik heb hem nu op open bid gewonnen voor 100k, dus die houd ik lekker in mijn team.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Heb alleen 2 potjes tegen Freire gespeeld en daarin maakte hij geen goede indruk. Wel 1 goal maar die had iedereen wel gemaakt. Maar de gemiddelde tegenstander die ik tegenkom is een stuk minder goed dan Freire, dus ik heb er nog wel vertrouwen inquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nja, ik dacht dat ik een Serie A/Bundesliga hybrid kon omdraaien, maar dat ging dus niet ivm pauper LBs in de Serie A. Echt vooruit ga je er dan niet op, dus ja...quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik speel PS3, voor Xbox weet ik het niet...quote:Op woensdag 23 april 2014 23:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe duur is hij dan nu ? Ben mijn team aan het samen stellen op het moment
Maar ik kocht zijn SIF voor 63k en die was eigenlijk een beetje stabiel op 110-120k
Gewoon IF Asamoah op kutchemquote:Op woensdag 23 april 2014 23:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, ik dacht dat ik een Serie A/Bundesliga hybrid kon omdraaien, maar dat ging dus niet ivm pauper LBs in de Serie A. Echt vooruit ga je er dan niet op, dus ja...
Aha oke. Vraag het van de week nog wel eens dan!quote:Op woensdag 23 april 2014 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb alleen 2 potjes tegen Freire gespeeld en daarin maakte hij geen goede indruk. Wel 1 goal maar die had iedereen wel gemaakt. Maar de gemiddelde tegenstander die ik tegenkom is een stuk minder goed dan Freire, dus ik heb er nog wel vertrouwen in🍆![]()
TOTS De Rossi 170k, wat een grap is dit toch allemaal zeg.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hij moet nog even dalen, ik heb nog 315k beschikbaar en ik wil hem en TOTS Danny nog.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:58 schreef DuTank het volgende:
TOTS De Rossi 170k, wat een grap is dit toch allemaal zeg.
Net 2 potjes tegen Tim86 gespeeld. Depay heeft me nog niet echt kunnen overtuigen, maar tering wat is die Kluivert een beest
Die snelle verdediging is ook lastig te kloppen![]()
![]()
Het is dat ik heel weinig speel, anders had ik 'm al lang gehaaldquote:Op woensdag 23 april 2014 23:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij moet nog even dalen, ik heb nog 315k beschikbaar en ik wil hem en TOTS Danny nog.
Te weinig tijd of gefrustreerd door dat spel?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is dat ik heel weinig speel, anders had ik 'm al lang gehaald
Gefeliciteerd!quote:
Door het midden wel kwetsbaar hoor op snelheid..dat zag je wel met Ramires die er overheen kwam en een paar counters in die eerste wedstrijd. Enige CB duo met gemiddeld minder dan 70 pace die ik dit jaar heb gehadquote:Op woensdag 23 april 2014 23:59 schreef Freire het volgende:
Net 2 potjes tegen Tim86 gespeeld. Depay heeft me nog niet echt kunnen overtuigen, maar tering wat is die Kluivert een beest
Die snelle verdediging is ook lastig te kloppen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Congratsquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF v Aanholt en v Rhijn maken wel een hoop goed, die kwam ik eigenlijk alleen met skills voorbijquote:Op donderdag 24 april 2014 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Door het midden wel kwetsbaar hoor op snelheid..dat zag je wel met Ramires die er overheen kwam en een paar counters in die eerste wedstrijd. Enige CB duo met gemiddeld minder dan 70 pace die ik dit jaar heb gehad![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaa hoooooooooooooooooor
Dit moet haast wel nep zijn.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Klopt, dat idee had ik al toen ik het maakte en dat komt er wel redelijk uit.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:03 schreef Freire het volgende:
[..]
IF v Aanholt en v Rhijn maken wel een hoop goed, die kwam ik eigenlijk alleen met skills voorbij
In dat eerste potje zaten echt 2 vage momenten zeg..eerst die uberscrimmage met 3 of 4 bizarre saves van Adler op rij en na rust dat Van Dijk met zijn 98 strength zo van de bal af werd gebeukt door Schurrle terwijl hij er ook nog veel beter voor stond![]()
Gelukkig schoot je die naast
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zullen ze wel niet doen voor de heenwedstrijd als er geen echte uitblinker is. Ik denk dat we pas een MOTM krijgen na de return.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:04 schreef Maver24 het volgende:
Wat denken jullie trouwens. MOTM Benzema ?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Coentrao wellicht? Assist en hield Robben, in ieder geval op de flank, prima in bedwang. Carvajal was ook goed.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:04 schreef Maver24 het volgende:
Wat denken jullie trouwens. MOTM Benzema ?
Of Iker. Gewoon omdat het Iker was. En 1 top save.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2 IF's en PSG pakt prijzen. Zou kunnen... maar 1 TOTS spot is sowieso al voor Rodriguez op het middenveld.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:09 schreef Maver24 het volgende:
Nieuwe team is af, heeft Matuidi nog kans op een TOTS kaartje ?
Godverdomme eindelijk weer eens een leuke Tinderdoos.
Is het TOTY al uit? Heb ik nog iets gemist?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Chaos.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
Is het TOTY al uit? Heb ik nog iets gemist?
Je krijgt coins bij als je TOTS spelers koopt inmiddels.
Pics van je tinderchick.![]()
Hmm die Matic zal niet bijzonder duur worden, misschien wel een leuke om voor te sparen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Tinder doet het nu ook op mijn mobiel.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
Is het TOTY al uit? Heb ik nog iets gemist?![]()
Beide. Ik kan alleen in het weekend spelen, maar dan moet ik werken, voetballen en m'n vriendin onderhouden. Dus ja, vrij weinig tijd vooral. En als ik dan eens een paar potjes kan spelen: scheldkanonades waar je bang van wordtquote:Op donderdag 24 april 2014 00:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Te weinig tijd of gefrustreerd door dat spel?
Herkenbaar. Op de vriendin en het werken na dan.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Beide. Ik kan alleen in het weekend spelen, maar dan moet ik werken, voetballen en m'n vriendin onderhouden. Dus ja, vrij weinig tijd vooral. En als ik dan eens een paar potjes kan spelen: scheldkanonades waar je bang van wordt
Iemand potje silvers?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben verdomme pas vrijdagavond thuis en dan komen er meteen mensen langs waar ik de volgende dag wat mee ga doen. Zorg nou niet dat ik zin krijg in FIFA.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:17 schreef Maver24 het volgende:
Perez speelt echt goed zeg, wow, super snel ook en goede strength
Dan ben je in het verkeerde topic.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben verdomme pas vrijdagavond thuis en dan komen er meteen mensen langs waar ik de volgende dag wat mee ga doen. Zorg nou niet dat ik zin krijg in FIFA.![]()
Heb mijn silver team de deur uit gedaan om team USA van te halen, als ik binnenkort weer terug ruil wil ik wel een keer silvers vs silversquote:![]()
![]()
Primaquote:Op donderdag 24 april 2014 00:25 schreef Freire het volgende:
[..]
Heb mijn silver team de deur uit gedaan om team USA van te halen, als ik binnenkort weer terug ruil wil ik wel een keer silvers vs silvers
Heb nu deze met TOTS Depay en Rekik. Kongolo en Rekik zijn redelijk gelijkwaardig, maar Rekik heeft een eaids abo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die stats van Depay. SilverNiet meer normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O wow ja dat kan ik nooit betalen
Tenminste, dan moet ik bijna mn hele team wegdoen
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 00:31 schreef StijnDa het volgende:
Die stats van Depay. SilverNiet meer normaal.
Waar is in godsnaam die free kick accuracy op gebaseerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 00:38 schreef Maver24 het volgende:
Roses are red
Memphis is blue
Depace is high
Shame the price is too.![]()
![]()
![]()
![]()
Dijkshoorn 2.0 hier
Forum Opties Forumhop: Hop naar: