quote:Oooh Sylver!Wat een ogen!
Fijn van je koelwagen Mabawa!
Klinkt heeerlijk GotC!
Wat moet ik eigenlijk doen met waterpokken? Havermoutbadje ga ik morgen doen. Krabwantjes? Ze duimt in haar slaap en als ze moe is, dus eigenlijk vind ik krabwantjes nog zieliger. Iemand een masterlijk middel?
Wij werden vroeger ingesmeerd met schudmixtuur. Een rosig goedje was snel opdroogt en een soort poedervorm werd. Hielp ontzettend goed tegen de jeuk.quote:
Ah! Koop ik dat gewoon bij de drogist?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij werden vroeger ingesmeerd met schudmixtuur. Een rosig goedje was snel opdroogt en een soort poedervorm werd. Hielp ontzettend goed tegen de jeuk.
quote:Op zondag 8 december 2013 12:43 schreef Tally het volgende:
Voor waterpokken gebruikte mijn moeder schudmixtuur van Selsun. Dat is vloeibaar en als je het er op smeert droogt het in soort poedervorm.
quote:Op donderdag 24 april 2014 04:24 schreef Dot. het volgende:
Of je denkt je kind even snel te verschonen op bed en dan blijkt hij nog niet klaar te zijn met poepen waardoor hij het hele bed onder poept![]()
Nog wat geslapen kr?
quote:Op donderdag 24 april 2014 09:11 schreef GotC het volgende:
Hier de andere kant van de medaille: Ik heb T. om 19:00 in bed gelegd en hij slaapt nog steeds! Ik ga me dan altijd zorgen maken of hij het nog wel doet
Geen babyfoonquote:Op donderdag 24 april 2014 09:14 schreef Dot. het volgende:
[..]Babyfoon heel hard zetten om te horen of hij ademt?
Mijn baby is trouwens al een maand oud vandaag! Een hele maand!En hij slaapt in de draagdoek
Zo dat is wel heel langquote:Op donderdag 24 april 2014 09:11 schreef GotC het volgende:
Hier de andere kant van de medaille: Ik heb T. om 19:00 in bed gelegd en hij slaapt nog steeds! Ik ga me dan altijd zorgen maken of hij het nog wel doet
In 1 stuk door van 19.00 tot nu (and counting)?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:11 schreef GotC het volgende:
Dan zal het zoiets ook wel zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 09:20 schreef Sylver_ het volgende:
Stipje al een maand oud!![]()
XM, Nora is ook moe. Ze is de hele week al niet fit en ik moet zeggen dat ik me sinds gisteren ook best moe voel, terwijl ik beide dagen vroeg naar bed ben gegaan en Nora me ook voor de verandering eens 2 nachten heeft laten doorslapen.
We zijn allebei niet ziek, maar wel moe. Nora was vandaag om 06.00u op, maar om 07.00u lag ze er al weer in voor een uurtje (en ik ook). En nu ligt ze alweer in bed.
Dankje.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:55 schreef Fieder het volgende:
LE van harte!! Kom je naar de dreumesjes?![]()
Venco ook nog van harte!! Gezellig al die nieuwe dreumesen!!
Jup! Hier ook n (permanent) schuin bed dmv handdoeken onder het hoofdeinde van het matras. Helpt goed tegen het verslikken, maar hier helaas niet tegen t spugen zelf.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:42 schreef Burdie het volgende:
Vraagje, baby verslikt zich 's nachts af en toe in een slokje omhoog komende melk. Kunnen wij iets doen om hem te helpen? Bedje wat schuin zetten denk ik?
Over 4min.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:08 schreef Sylver_ het volgende:
Jeeej klap![]()
Wel fijn dat de lk contact opneemt met die arts, Dot! Ik kan me niet meer zo goed herinneren hoe lang het bij mij duurde voordat ik van de pijn/ongemak af was bij de bv. Weet nog wel dat dat was zodra ik mijn 6 pakken gelpads binnenhad en ik er amper 1 had gebruiktMaar ik weet niet meer of dat ook na een maand nog was. Ik vind een maand iig wel lang klinken, dus fijn dat de lk zelf nog even gaat informeren! Zou echt zonde zijn als je pijn blijft houden en het eigenlijk heel makkelijk op te lossen is.
F_r, wanneer heeft Sac de echo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik ga heel bot overkomen want ik ben gewoon niet subtiel en slecht met woorden.. Bij voorbaat sorry,quote:Op donderdag 24 april 2014 16:26 schreef Musique het volgende:
l. Gistermiddag heb ik de deuren op slot moeten doen om wat rust te kunnen pakken, maar dat werd me niet in dank afgenomen. Eigenlijk zou ik het helemaal niet erg vinden als ze terug naar Nederland zouden gaan, alleen het is de zus van mijn lief en ik wil ook geen ruzie in de familie. Ik weet namelijk dat ze het stikgoed bedoelen. Heb voor ik bevallen ben iedereen in onze familie een hele duidelijke mail gestuurd, hoe wij het willen en zien met bezoek uit Nederland, maar het lijkt wel alsof niemand hem gelezen heeft. Zit echt in een hele lastige situatie...
Ach Musique, wat een ontzettende nare situatie. Dit kan zo echt niet langer door gaan, niet voor je kinderen, niet voor je man en ook niet voor jou.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:26 schreef Musique het volgende:
Gefeliciteerd met alle dreumesjes![]()
Tally wat een mooie foto's!
T. van GotC drinkt water![]()
FR wat fijn dat alles goed was. Extra spierweefsel in het hart, daar heb ik nog nooit van gehoord. Is niet schadelijk dus? Mooi!
Hier gaat het niet zo goed. Met mijn lief gaat het helaas niet lekker. Hij zit tegen het randje van overspannen aan, op zijn werk loopt iedereen aan hem te trekken, hij heeft inmiddels een wachtlijst van 40 patiënten, en hij kan de baby's momenteel niet goed handelen als hij thuiskomt na een dag werken en ze huilen. De baby's voelen de stress en zijn soms uren achtereen wakker en dan ontroostbaar. Zo ontzettend zielig. Ik hoop dat deze periode heel snel voorbijgaat.
We hebben nu mijn schoonzusje op bezoek met haar man en kindjes maar in plaats van hulp is het eigenlijk alleen maar een stressfactor meer, haar kinderen zijn veel te druk. Het enige wat we willen is rust, maar die is ver te zoeken. Ook al zitten mijn schoonzus en haar familie in een huisje wat tegen ons huis aangebouwd is (we hebben 2 gîtes hier in Frankrijk die we verhuren aan toeristen), het is hier een zoete inval. Gistermiddag heb ik de deuren op slot moeten doen om wat rust te kunnen pakken, maar dat werd me niet in dank afgenomen. Eigenlijk zou ik het helemaal niet erg vinden als ze terug naar Nederland zouden gaan, alleen het is de zus van mijn lief en ik wil ook geen ruzie in de familie. Ik weet namelijk dat ze het stikgoed bedoelen. Heb voor ik bevallen ben iedereen in onze familie een hele duidelijke mail gestuurd, hoe wij het willen en zien met bezoek uit Nederland, maar het lijkt wel alsof niemand hem gelezen heeft. Zit echt in een hele lastige situatie...
Dit is ook gelijk de reden waarom ik soms dagen achtereen niet online ben. Simpelweg geen tijd en als ik even tijd heb dan heb ik een groot huis schoon te houden.
Ach wat naar XM. Sowieso dat het eten zo'n drama is maar ook dat ze is afgevallen. Wat minder aankomen is nog wel te relativeren maar echt afvallen is minder.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik maak me echt zo'n zorgen. Het cb nog niet. Wvpk belt over twee weekjes hoe het gaat en komt dan een keer kijken als het zo'n drama blijft. Blijven aanbieden, maar geen gevecht idd. Maar ja, ze moet wel eten, want ze valt nu dus wel af
Niet doen. Komt echt allemaal wel goed. De mijne was wat ouder dan Noor maar begon ook met afvallen. En daar is ze nog niet mee gestopt. Ze weegt ook niet zoveel op het moment. Je kan niets meer doen dan aanbieden. Pushen werkt averechts. En voor de rest oogt ze gezond en is ze blij toch?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik maak me echt zo'n zorgen. Het cb nog niet. Wvpk belt over twee weekjes hoe het gaat en komt dan een keer kijken als het zo'n drama blijft. Blijven aanbieden, maar geen gevecht idd. Maar ja, ze moet wel eten, want ze valt nu dus wel af
Ja, redelijk. Haar rode wangen zijn wel foetsie. Slaapt ook wat meer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet doen. Komt echt allemaal wel goed. De mijne was wat ouder dan Noor maar begon ook met afvallen. En daar is ze nog niet mee gestopt. Ze weegt ook niet zoveel op het moment. Je kan niets meer doen dan aanbieden. Pushen werkt averechts. En voor de rest oogt ze gezond en is ze blij toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, redelijk. Haar rode wangen zijn wel foetsie. Slaapt ook wat meer.
De curve gaat nog wel.Och joh die curve ziet er echt niet slecht uit hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Mijn ervaring op het KDV is dat ze haar echt niet zomaar laten huilen. Natuurlijk is elk KDV (en elke leidster) anders maar die meiden zijn bij ons zó gek op die kindjes, die zorgen er vol liefde voor. E. kon ook nog niet op zichzelf slapen toen ze naar het KDV moest maar guess what? Daar deed ze het. Zonder huilen (ze hebben 't me een paar x laten zien). Ze sliep daar in een hangwiegje, gewoon op de groep tussen alle andere kindjes in. Als ze even mopperde schommelden ze het wiegje zachtjes heen en weer, deden een muziekje aan en ze viel zo in slaapquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:47 schreef Kimpossible het volgende:
Ja, dat is ook zo Nikki. Maar ze is nog zo klein, dus in mijn beleving kán ze helemaal nog niks anders leuk vinden dan knuffelen met mensen die van haar houden en zomja. Er doorheen moeten we toch. Ik ga er wel vanuit dat er nog een soort intakegesprek volgt met het kdv, dat is iig wel beleid. Daarin wil ik zeker ook bespreken dat ik in principe live wil voeden (3 min loopafstand van werk) en als het even kan op verzoek. En dat ze d'r dus niet moeten laten huilen
. Ik snap ook heus dat ze het druk hebben en mopperen is prima, maar niet laten huilen. En reflux, dus dat vraagt ook wel om extra aandacht denk ik. Ik hoop dat ze de tijd die ze besparen doordat ik zelf kom voeden gewoon anders invullen met haar. En anders kaap ik d'r gewoon weg tijdens een voedmoment
haha.
Nacontrole, spannend! Hoop dat je nog even goed je ei kwijt kan over de toch wel heftige bevalling en dat alles goed is. En wbt de voeding: dat zul je altijd zien inderdaad. Flesjes mee (want je moest lang reizen toch, of is dat alleen voor s.?) en/of proberen iets eerder te smokkelen? Succes!
Oh xmwat stom. Hebben ze je nog kunnen Helpen met je eet-vragen?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:46 schreef Kimpossible het volgende:
Ik vind het nu al fijn om te lezen dat kindjes dat dus 'gewoon' doen. In fases.
En omg ik moet even stuiteren. Wij zijn vorig jaar juni verhuisd (huur) en nu heeft vriend dus van de week een vast contract gekregen en dacht ik, laat ik voor de grap eens op huislijn kijken en nu is er en huis en ik. Wil. Het.![]()
Gerenoveerd, prachtig sanitair en keuken, volledig onze smaak, voor én achtertuin, op steenworp afstand van alles wat we belangrijk vinden en oohh drie slaapkamers en en en kak. Waarom doe ik mezelf dit altijd aanik heb altijd van die projectjes en als het 1 klaar is komt standaard het volgende en ik ben slecht opgevoed want verslaafd aan verhuizen
. Maar ik heb de ballen verstand van hypotheken dus hoewel het 20k onder onze Max zit heb ik geen idee wat het maandelijks doet en m'n vriend ziet me al aankomen.
Had ik al gezegd dat ik echt dat huis wil? Dit wordt niks.
Oh dat heb ik hier ook wel eens geroepen. Bleek dat ik die curve gewoon heel lastig vind om te lezen. Een soort curve-dyslectie.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ontwikkeling was ook prima. Pincetgreep approved en ze zwaaide en dat was allemaal ok.
En ik zit nu ff terug te kijken.. Maar, laatste meting was 8970 en nu 9050. Waarom zei die baliedame dan dat ze was afgevallen![]()
.
Echt he?quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:25 schreef klaprooss het volgende:
[..]Oh herkenbaar! Wij zijn wezen kijken in een durup/stad naar een huis wat we op funda hadden gezien (wat overigens nu eraf is zonder te zij verkocht) en we zijnverliefd
.. Ik zit al heel de week een nieuwe inrichting voor dat huis te pinteresten
Ik zeg kopen KP!
Loslaatdrama heb ik ook wat minder last van. En heel erg eigenlijk, maar dat maakt mij zo trots!quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:57 schreef Vanyel het volgende:
Grappig al die loslaatdrama's. Wij hebben er allebei nooit last van gehad. Eerste keer kdv was bij Dot iedereen een feestje en logeren net zo.
Ik ben wel benieuwd hoe mevr V bij de puppy gaat zijn nu ze zelf wat meer hormonen heeft.
Oeh nee die moet blijven.. Betalen jullie toevallig nu geen VVE? Wij gaan ook ongeveer dan 200 euro meer betalen in vergelijking met ons huidige hypotheek maar onze VVE kosten liggen ook rond de 200 euro per maand dus maandelijks zullen we niet heel veel meer kwijt zijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:37 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Echt he?en klusgeld is geen argument want het is gewoon AF!
Maarrr ik heb wat berekeningetjes gedaan en volgens mij worden we er maandelijks niet zo gelukkig van. Das +200 vergeleken met nu. Das alleen een plan als ik paardmans de deur uit bonjour, maar dat is geloof ik geen optie
quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:39 schreef Limone het volgende:
[..]
Loslaatdrama heb ik ook wat minder last van. En heel erg eigenlijk, maar dat maakt mij zo trots!![]()
Ze is nu gewoon onderdeel van ons leven, dat ook bestaat uit werken, vrienden, stappen, borrelen en brunchen. Zij is wel het belangrijkste hoor!. Ik ben zo trots op ons, dat wij zo moeiteloos aan elkaar aanpassen.
Nou hè (dat brunchen..), nu we niet elke zaterdag retebrak zijn gaan we vaker met vrienden brunchen. Heel gezellig én je hebt nog een hele dag over!quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:39 schreef klaprooss het volgende:
[..]Wat zeg je dat mooi!
En vooral dat brunchen vind ik leuk
Zie je! Ik kan het niet eens schrijven!quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:42 schreef Franny_G het volgende:
Dat is ook echt iets voor mij: curve dyslexie. Is ook meteen een verklaring voor het feit dat het me niet zo heel veel boeit. Ik bedoel: het is fijn om te gebruiken als indicatie voor de groei, maar ik vertrouw meer op mijn eigen ogen en gevoel.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:43 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou hè (dat brunchen..), nu we niet elke zaterdag retebrak zijn gaan we vaker met vrienden brunchen. Heel gezellig én je hebt nog een hele dag over!
Nee, 5 euro servicekosten alleenquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:39 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Oeh nee die moet blijven.. Betalen jullie toevallig nu geen VVE? Wij gaan ook ongeveer dan 200 euro meer betalen in vergelijking met ons huidige hypotheek maar onze VVE kosten liggen ook rond de 200 euro per maand dus maandelijks zullen we niet heel veel meer kwijt zijn
Oh ruk! Daar ga je het niet meer reddenquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:46 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Nee, 5 euro servicekosten alleenmaar we wonen nu echt megagoedkoop (want paard) dus volgens mij is kopen voor ons sowieso slikken.
Maar voor jou geldt natuurlijk: kopen kopen kopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
Jouw ventje lachtquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:56 schreef klaprooss het volgende:
Wat fijn rijst!wat schattig dat ze zo aan het ontdekken is!
Pomdidom...quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:39 schreef Limone het volgende:
[..]
Loslaatdrama heb ik ook wat minder last van. En heel erg eigenlijk, maar dat maakt mij zo trots!![]()
Ze is nu gewoon onderdeel van ons leven, dat ook bestaat uit werken, vrienden, stappen, borrelen en brunchen. Zij is wel het belangrijkste hoor!. Ik ben zo trots op ons, dat wij zo moeiteloos aan elkaar aanpassen.
Is dat sip?? Wat super schattig!quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:55 schreef klaprooss het volgende:
Oke nu weer ontopic!
Ik heb een leuke baby
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:19 schreef Limone het volgende:
[..]
Pomdidom...
ik was even vergeten dat de aanpassing de eerste 2-3 maanden helemaal niet zo moeiteloos ging.Wat goed van de natuur hè, dat je dat zo snel vergeet! Koekoek!
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben best een soort van jaloers hoor, op mensen die het heerlijk vinden om even zelf zonder kind te zijn, die lekker gaan borrelen enzo. Ik moet mijzelf elke keer nog over een streep trekken, en mijn kind is 1 for crying out loud
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:26 schreef klaprooss het volgende:
Ik vroeg laatst maar aan vriend of hij het misschien ook leuk vond als J eens thuis bleef als ik weg ga.. hij zei heel wijs na het zien van mijn hoofd neeee joh schat! Neem jij hem nou maar lekker mee!
+1 op deel 1. Maar vooral ook dat ik meestal al met de maxi cosi incl. Baby en jas aan in se gang sta en dan roep: ik neem F.enne wel mee hoor schat dan heb jij lekker wat tijd voor jezelfquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat was hier in het begin trouwens wel een puntje; vriend vond het niet zo relaxed om alleen met E thuis te zijn omdat hij haar maar moeilijk stil kreeg als ze ging huilen. Dan moest er gewoon echt een borst in.
Nu hebben ze dikke lol samen en kan ik in principe gaan en staan waar ik wil
Als ik hem er een plezier mee zou doen, dan met Liefde. Maar dat is gewoon nog niet zo, dus neem ik haar liever mee en gun ik ze de tijd samen als ik wél in de buurt ben om in te springen. Waarmee ik overigens niet zeg dat ik hem niet vertrouw, maar hij vindt t zelf gewoon nog niet tof. Muv de korte tripjes zoals de boodschappen. Maar als ik naar stal of een vriendin ga ben ik zo 3 uur weg en dan neem ik haar of hen liever mee zolang hij zich daar prettig bij voelt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:42 schreef Suikertante het volgende:
Ik blijf dit zo gek vinden om te lezen joh
Je bent toch allebei evenveel ouder? Voor jou was het in het begin ook heftig, daar moeten de mannen toch net als wij gewoon even doorheen?
Het is zo lekker om soms even weg te gaan en daarbij is het zo waardevol voor je man om even tijd met jullie kind zonder bemoeimama erbij te hebben.
+1 op KP en op LB!quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:47 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Als ik hem er een plezier mee zou doen, dan met Liefde. Maar dat is gewoon nog niet zo, dus neem ik haar liever mee en gun ik ze de tijd samen als ik wél in de buurt ben om in te springen. Waarmee ik overigens niet zeg dat ik hem niet vertrouw, maar hij vindt t zelf gewoon nog niet tof. Muv de korte tripjes zoals de boodschappen. Maar als ik naar stal of een vriendin ga ben ik zo 3 uur weg en dan neem ik haar of hen liever mee zolang hij zich daar prettig bij voelt.
En dit beleid is tijdig want na m'n verlof heeft ie d'r wekelijks een dag voor zichzelf
En een dikke +1 op lb.
Dat zeg ik niet maar mogen we dat ook niet vreemd vinden?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:15 schreef Kimpossible het volgende:
Moeten we ze die babies dan maar in hun handen drukken en keihard wegrennen en dan maar (onrealistisch) hopen dat ik 2 blije ballen aantref als ik terugkom?dan weet ik zeker dat er nooit een tweede komt
Haha, jawel hoor. Natuurlijk zou dat ook heel fijn zijn! Maar zo zit de wereld hier nog niet in elkaar, dus maken we er het beste van op een manier die voor iedereen werkt. Teamworkquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar mogen we dat ook niet vreemd vinden?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:39 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh ik had t fijner gevonden als ik ook zo'n natural dad had denk ik jaquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:28 schreef Suikertante het volgende:
En ik herinner me echt wel berichtjes van jou waarin je even niet wist wat je moest LB
Ik kan dat ook niet hoor. Er zijn maar weinig keren dat ik het echt naar mijn zin heb als ik de kinderen thuis laat. Meestal zit ik met een knoop in mijn maag en weet ik niet hoe snel ik ze moet ophalen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben best een soort van jaloers hoor, op mensen die het heerlijk vinden om even zelf zonder kind te zijn, die lekker gaan borrelen enzo. Ik moet mijzelf elke keer nog over een streep trekken, en mijn kind is 1 for crying out loud
Dat heb ik nu ook, maar in het begin vond ik het daarnaast ook verdrietig dat het kleine er zo snel af gingquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:45 schreef Suikertante het volgende:
Sowieso vond ik het ouderschap elke week leuker worden, maar dat wordt sinds hij een maand of wat echt gequadrupleerd per dag
Ik word ook een steeds kleffere moeder
EN hij speelt paashaas... dusssquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:29 schreef Moppert het volgende:
Hij zit as we speak wel in de speeltuin met de oudste 2 en doet de zwemlessen en veel schooluitjes etc. En als r. wat groter is dan trekken ze vanzelf meer naar elkaar toe.
Ja preciesquote:
Noooh je onderschrift! Wat zijn jullie leukquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:33 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind het inderdaad prima zo. Mijn tijd komt vanzelf. Hij heeft nu zijn mama heel erg nodig
Have fun!quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:45 schreef GotC het volgende:
Zo, ik ben een weekendje weg zonder man en kindTot zondag!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:45 schreef GotC het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:45 schreef GotC het volgende:
Het gaat toch niet om wat 'leuk' is? Het is voor jou ook heel zwaar en moeilijk als je baby veel huilt. Teamwork is naar mijn idee niet dat de een de ander ontziet en daarmee zelf een (te) zware last op de schouders neemt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:25 schreef klaprooss het volgende:
Liever dat we het 'opbouwen' dan dat papa het echt niet meer leuk vind
Nou, niet doen hoor, onzeker worden. Je hebt al genoeg op je bordje.. Je moet gewoon zelf en ook samen een weg vinden hierin. Maar het is sowieso heel goed om over zulke dingen veel en open en eerlijk te praten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:14 schreef Kimpossible het volgende:
Ik word onzeker van deze verhaallijnnatuurlijk wil ik dat hij een gelijkwaardige papa is, maar hij vindt het gewoon lastig om meer te doen dan hij al doet. En hij is heus geweldig hoor, op die momenten. Maar nu in deze eerste tijd is ze zeker 90% Vd tijd bij mij. Dat verandert vanzelf, weet ik wel, maar ik geloof dat ik een onderwerp heb voor het avondeten
Gotc, veel plezier!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:45 schreef GotC het volgende:
Wat mis je echt dat hij doet? Kroelen of handige hulp waar jij ook iets aan hebt?quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:14 schreef Kimpossible het volgende:
Ik word onzeker van deze verhaallijnnatuurlijk wil ik dat hij een gelijkwaardige papa is, maar hij vindt het gewoon lastig om meer te doen dan hij al doet. En hij is heus geweldig hoor, op die momenten. Maar nu in deze eerste tijd is ze zeker 90% Vd tijd bij mij. Dat verandert vanzelf, weet ik wel, maar ik geloof dat ik een onderwerp heb voor het avondeten
Gotc, veel plezier!
Geen van beide, want hij doet alles wat nodig is. Alleen het echt intense genieten en de vanzelfsprekendheid waarmee ik het doe gun ik hem ook zo. Niet met de baby knuffelen omdat ik ga:douchen, maar ook puur en alleen vanuit het genieten van je kind. Maar drukke refluxgeit met spelden in d'r kont, dus rustig knuffelen is een dingetje voor ze.en bij mij is ze sneller rustig, dus wordt ie onzeker en gaat het genieten verloren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:27 schreef Moppert het volgende:
[..]
Wat mis je echt dat hij doet? Kroelen of handige hulp waar jij ook iets aan hebt?
Hoe doen jullie dat als jij gaat douchen bijvoorbeeld?
Ik bedoel er niet meer leuk qua leuk! Maar ik weet als het te lang duurt vriend er ook niet gezelliger op wordt. Teamwork is hier dus ook dat ik dat weet en daar ook op inspeel. Waarom zou ik hem langer met een huilende baby laten zitten terwijl hij niet meer weet wat te doen en daardoor verkeerd erop reageert als ik het overneem en fris er naar kan kijken?quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:21 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om wat 'leuk' is? Het is voor jou ook heel zwaar en moeilijk als je baby veel huilt. Teamwork is naar mijn idee niet dat de een de ander ontziet en daarmee zelf een (te) zware last op de schouders neemt.
Maar dat is even een kritische kanttekening van mij over iets wat uiteraard verder niet mijn zaak is..
.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:12 schreef DJMomo het volgende:
Kom ook weer eens binnen vallen.Jaap heeft de waterpokken. Heul niet tof.
Dat is bij mijn man niet anders. Met de oudste doet hij nu van alles (op zaterdag gaan ze altijd samen op stap) en toen zij klein was deden we alles samen maar zij was dan ook een makkelijke baby vergeleken met haar zus. Die word bij papa maar niet rustig. Fee huilt veel en vaak. Hij neemt dr dan wel eens van me over maar word het eigenlijk alleen erger. Maar ik heb dan net genoeg tijd om even adem te halenquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:34 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Geen van beide, want hij doet alles wat nodig is. Alleen het echt intense genieten en de vanzelfsprekendheid waarmee ik het doe gun ik hem ook zo. Niet met de baby knuffelen omdat ik ga:douchen, maar ook puur en alleen vanuit het genieten van je kind. Maar drukke refluxgeit met spelden in d'r kont, dus rustig knuffelen is een dingetje voor ze.en bij mij is ze sneller rustig, dus wordt ie onzeker en gaat het genieten verloren.
En dit klinkt heel sneu, maar zo bedoel ik het niet. Want hij pakt d'r en doet alles en helpt, maar dat vanuit je tenen alleen maar genieten, dat kan ie nog niet. Of zo.
Ik kan t niet zo goed uitleggen
Nog niet. Maar vandaag verschenen de eersten. Bij Sjaak was het op dag drie het ergste, ook koorts die dag. Ik vrees voor zondag. Moet er super bovenop zitten. Hij moet goed blijven drinken, plassen en alert blijven. Boven de 38 gelijk bellen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:14 schreef klaprooss het volgende:
[..]Stom! Heeft ie er veel last van..
Hoe gaat het met jou?
Nee, ik bedoel het echt niet aanvallend en zoals je erover schrijft komt het zeker allemaal heel normaal over en jullie zijn gewoon samen heel gelukkig en gelukkig met J. Het is meer dat als ik dat lees snel een beetje zo'n beeld krijg van een zichzelf iets teveel wegcijferende mama. Dat is denk ik omdat vrouwen nogal eens een handje hebben van zichzelf wegcijferen ten koste van zichzelf op de langere termijn. Dus ik schrijf zoiets eigenlijk een beetje uit bezorgdheid of 'meedenken'. Maar via een forum werkt dat niet goed, want ik ken jullie persoonlijk niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:48 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Ik bedoel er niet meer leuk qua leuk! Maar ik weet als het te lang duurt vriend er ook niet gezelliger op wordt. Teamwork is hier dus ook dat ik dat weet en daar ook op inspeel. Waarom zou ik hem langer met een huilende baby laten zitten terwijl hij niet meer weet wat te doen en daardoor verkeerd erop reageert als ik het overneem en fris er naar kan kijken?
Het is niet ontzien want hij zit wel degelijk met J als hij van streek is maar ik vind het verre weg van normaal als je de 'gebreken' van elkaar kent en maar zegt 'jammer dan, je moet het maar leren'
Nee, we doen dit samen omdat we samen weten dat dit het beste werkt. We blijven beide 'vrolijk' en hebben tot nu toe 1 keer woorden gehad sinds J er is en gezien de situatie hoe J is (een typische huilbaby) vind ik dat we het goed doen.
misschien vat ik het verkeerd op hoor, ik bedoel het niet terug aanvallend maar zo komt het hier wel een beetje over![]()
hormones?
Je hebt misschien heus wel een heeel klein beetje gelijk..quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:58 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het echt niet aanvallend en zoals je erover schrijft komt het zeker allemaal heel normaal over en jullie zijn gewoon samen heel gelukkig en gelukkig met J. Het is meer dat als ik dat lees snel een beetje zo'n beeld krijg van een zichzelf iets teveel wegcijferende mama. Dat is denk ik omdat vrouwen nogal eens een handje hebben van zichzelf wegcijferen ten koste van zichzelf op de langere termijn. Dus ik schrijf zoiets eigenlijk een beetje uit bezorgdheid of 'meedenken'. Maar via een forum werkt dat niet goed, want ik ken jullie persoonlijk niet..
He getsie Mo! Verlof weer voorbij! Geniet nog maar even lekker van je vakantie! Hopelijk valt het mee bij jaap! Balen van Sjaak dat er niets duidelijks uitkomt! Ah, hij wil dus van alles lerenquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:38 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Nog niet. Maar vandaag verschenen de eersten. Bij Sjaak was het op dag drie het ergste, ook koorts die dag. Ik vrees voor zondag. Moet er super bovenop zitten. Hij moet goed blijven drinken, plassen en alert blijven. Boven de 38 gelijk bellen.
Met mij goed hoor. As dinsdag eindigt mijn verlof!gelukkig heb ik nog een maand vakantie
geniet erg van mijn mannen. Sjaak kost ook veel tijd en energie. Stomme onderzoeken die nog geen ruk opleveren. Meneer ook druk in zijn hoofd (moet opeens lezen en klokkijken. Mafketel) dus erg snel moe en heel snel overprikkeld.
Heb ik hier nog iets gemist?
Ik herken je verhaal wel moet ik zeggen, want hier ben ik ook het meeste bezig met de kleine, maar ik heb ook het idee dat hij bij mij sneller rustig is. Ik vind dat vriend soms ook niet goed toegeeft aan wat hij wil. Hij wil bijvoorbeeld graag rechtop gehouden worden en mijn vriend houdt hem dan op z'n arm, waardoor hij niet rustig wordt, vriend opgefokt raakt en ik ook, waardoor ik de neiging heb hem af te pakken. Ik heb nu ook maar gezegd dat hij hem dan beter omhoog kan houden, dus ben benieuwd of dat ook zo goed helpt bij hem als bij mij. Maar toe die tijd werkt het dus goed dat mijn vriend het huishouden aanpakt en zich daardoor nuttig voelt dan dat we alle drie chagrijnig en geïrriteerd zijn. En ja, dat vind ik soms erg jammer, maar dat komt vast wel goed. Ik kan gewoon gaan douchen bijvoorbeeld en hij vindt het heerlijk om hem in bad te doen, dus hij heeft zeker zijn knuffelmomentenquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:13 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Je hebt misschien heus wel een heeel klein beetje gelijk..toegeven, lastig! Maaaar het gesprek dat vriend lief moet helpen als ik het vraag is gevoerd en doet dat ook netjes, zonder te mopperen of iets! Ik heb gewoon zo'n man die blind is voor signalen.. hij moet gewoon de woorden horen "nu moet jij!"
Het gevoel dat we het samen doen is er, dat is het belangrijkste!lief
Dat is hier ook een beetje.. maar ik denk dat hij dat gewoon niet zo goed ziet ofzo?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:34 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik herken je verhaal wel moet ik zeggen, want hier ben ik ook het meeste bezig met de kleine, maar ik heb ook het idee dat hij bij mij sneller rustig is. Ik vind dat vriend soms ook niet goed toegeeft aan wat hij wil. Hij wil bijvoorbeeld graag rechtop gehouden worden en mijn vriend houdt hem dan op z'n arm, waardoor hij niet rustig wordt, vriend opgefokt raakt en ik ook, waardoor ik de neiging heb hem af te pakken. Ik heb nu ook maar gezegd dat hij hem dan beter omhoog kan houden, dus ben benieuwd of dat ook zo goed helpt bij hem als bij mij. Maar toe die tijd werkt het dus goed dat mijn vriend het huishouden aanpakt en zich daardoor nuttig voelt dan dat we alle drie chagrijnig en geïrriteerd zijn. En ja, dat vind ik soms erg jammer, maar dat komt vast wel goed. Ik kan gewoon gaan douchen bijvoorbeeld en hij vindt het heerlijk om hem in bad te doen, dus hij heeft zeker zijn knuffelmomentenIk heb het hem net ook even gevraagd en hij heeft gewoon zin in zijn tijd met hem als ik aan het werk ben
Voor nu vindt hij het jammer maar hij merkt wel dat hij rustiger is
Ik begreep trouwens niks van je niet kunnen slapen, maar nu had ik Stip net een uur in z'n wieg (een heel uur!), lig ik er klaarwakker naast
DJMomo, wat sneu zo'n kleintje met waterpokken! Heeft je grote ze ook?
Zetten we in de aankomende opening post!quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:59 schreef Limone het volgende:
Ik vind dat er een verbod moet komen op het woord ontaard in combinatie met het woord moeder. Althans voor dit topic.![]()
De volgende die dat doet krijgt van mij persoonlijk een digitaal pak rammel.
Ach, en wat de ene keer goed werkt bij mij werkt de volgende keer ook niet meer, dus wat hij doet kan ook precies hetgeen zijn dat op dat moment werktquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:58 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Dat is hier ook een beetje..
Maar ik wil sowieso niet een moeder worden die papa op zin vingers tikt. Want ik bedoel het niet zo natuurlijk. Het is wel zo dat ik nu meer tijd door breng met J waardoor ik ook een beetje beter weet wat wel en niet werkt. Ik probeer het altijd maar leuk in te pakken het advies want wil niet dat vriend denkt dat alles op 'mijn manier' moet.
haha gek is dat he, je wilt zo graag slapen maar het lukt echt niet.. terwijl je overdag soms wel 10 keer aan het knikkebollen bent! Ik ben sowieso wel een avondmens dus misschien werkt dat ook tegen
Sorryquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:59 schreef Limone het volgende:
Ik vind dat er een verbod moet komen op het woord ontaard in combinatie met het woord moeder. Althans voor dit topic.![]()
De volgende die dat doet krijgt van mij persoonlijk een digitaal pak rammel.
Nee, z'n beentjes zitten los, want hij is nogal van het overstrekken bij krampjes, dus dat lukt dan niet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:08 schreef Sylver_ het volgende:
Ik kan je niet heel goed helpen mbt kledingadvies voor de doek, ik zat daar zelf ook altijd mee te worstelen. Ik had vorig jaar wel ipv een mutsje een zonnehoedje. Vond ik een handig compromis, want ze heeft een hekel aan zon in haar gezicht
Zitten de beentjes niet erbij in de doek? Als een kikkertje zeg maar? Ik had dat de eerste tijd en had dus nooit slofjes aangedaan.
Ik zou denk ik wat je beschrijft idd aantrekken en dan een jasje meenemen voor de zekerheid. Kindje van een collega van mij is een echte koukleum en die zou die jas echt aanmoeten, maar Nora is bijvoorbeeld weer erg warmbloedig (itt mijzelf).
Hoe ver zit je van huis? Ik weet natuurlijk niet hoe Stipje is, maar als hij de doek fijn vindt en er is lekker eten in de buurt () dan zou de afstand opzich niet uitmaken denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Romper met korte mouwen, un truitje en een vestje (want ik ging rond 9en al de deur uit.)
En een joggingbroek en sokken en sloffen. Als ik met de doek was gegaan dan had ik het vestje uit gelaten.
Tegenwoordig is het advies om altijd de voetjes buiten de doek te doen (mits mogelijk door de baby zijn eigen houding. )Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ignorance is bliss, but knowledge is power.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:39 schreef DJMomo het volgende:
Assistent had 39,7 opgeschreven ipv 37,9....
Ik hoop dat hij het goed blijft doen en snel opknapt. Beterschap voor je arme schaapje.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:44 schreef DJMomo het volgende:
Ja. Goed er bovenop zitten. Zodra hij minder gaat drinken of plassen, suf wordt of temp oploopt moet ik weer bellen.
En nu in de doek doen? Ik draag J nu sinds gisteren fulltime (gisteren had hij een goede dag, dus gelijk begonnen met streng zijn).. Eten en bij de eerste gaap direct in de doek.. Slaapt hij dan niet binnen 10 min geef ik hem nog een borst en dan weer in de doek. Werkt super! Hij raakt haast niet meer oververmoeid waardoor we het door kunnen zetten!quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:13 schreef Dot. het volgende:
Fijn dat het toch is gelukt F_r! Heb je nog wat leuks gescoord oo de vrijmarkt?
Ik ben weer aan het proberen om mijn mega vermoeide baby te laten slapen. Ik ben inmiddels al 50 minuten over z'n bolletje aan het aaien en z'n ogen zakken regelmatig dicht, maar in slaap vallen vindt ie geen goed plan en toen liep er ook ineens een drumband voorbijHij heeft ook al gewandeld met oma vandaag, maar dat was ook met grote ogen in de wagen blijven liggen. In de draagdoek vanochtend was het langste slaapje van de dag, zo'n half uur. Vorige week had ie nog wel eens slaapjes van 2 uur, maar die hebben we al even niet meer gehad.
Beterschap Japie!
Succes. Werkt in jullie bed gaan liggen met hem in de "houtgreep"?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:13 schreef Dot. het volgende:
Fijn dat het toch is gelukt F_r! Heb je nog wat leuks gescoord oo de vrijmarkt?
Ik ben weer aan het proberen om mijn mega vermoeide baby te laten slapen. Ik ben inmiddels al 50 minuten over z'n bolletje aan het aaien en z'n ogen zakken regelmatig dicht, maar in slaap vallen vindt ie geen goed plan en toen liep er ook ineens een drumband voorbijHij heeft ook al gewandeld met oma vandaag, maar dat was ook met grote ogen in de wagen blijven liggen. In de draagdoek vanochtend was het langste slaapje van de dag, zo'n half uur. Vorige week had ie nog wel eens slaapjes van 2 uur, maar die hebben we al even niet meer gehad.
Beterschap Japie!
Hij ligt nu even rustig, ik was heel even m'n pyjama aan doen. Misschien vond ie m'n geaai vervelendquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:20 schreef klaprooss het volgende:
[..]
En nu in de doek doen? Ik draag J nu sinds gisteren fulltime (gisteren had hij een goede dag, dus gelijk begonnen met streng zijn).. Eten en bij de eerste gaap direct in de doek.. Slaapt hij dan niet binnen 10 min geef ik hem nog een borst en dan weer in de doek. Werkt super! Hij raakt haast niet meer oververmoeid waardoor we het door kunnen zetten!
Heb je inmiddels al de pacco gebruikt? Hier doen we J als hij (half) slaperig is in de pacco na de laatste voeding, hij piept dan even maar niet extreem en met wat gesus en buik wrijven valt hij in slaap. Eerste nacht met de pacco sliep hij van 23 tot 4.30!! En vannacht kwam hij om de 3 uur! Een wereld van verschil met de voorgaande weken zeg maar.. Overdag komt hij wel nog elk uur maar hij slaap in ieder geval wel weer snel in door het gebruik van de doek. Het is wel even zwaar heel de dag dragen maar ben zo blij dat hij rustiger is nu
Ja, soms wel idd. Dan ligt hij voornamelijk op z'n buik op me.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Succes. Werkt in jullie bed gaan liggen met hem in de "houtgreep"?
Van alles gekocht maar eigenlijk niks voor ean.
jaloers!quote:Op donderdag 24 april 2014 09:22 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
In 1 stuk door van 19.00 tot nu (and counting)?![]()
Wauw
Hoe komt het eigenlijk dat baby's die flesvoeding krijgen zoveel meer drinken per voeding dan borstgevoede baby's? Stip krijgt met de fles echt maar 100 cc weggewerkt, ook al is het 4 uur geleden sinds zn laatste voeding.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:01 schreef _NIKKI_ het volgende:
Klap, wat fijn dat J. het zo naar zijn zin heeft in de doek.
Ik heb T net voor het eerst een flesje 180/6 aangeboden als laatste fles van de dag en hij heeft 'm gewoon helemaal leeggedronken net.Het is echt een klein hongerig mannetje.
En morgen gaan we proberen of de JBPM afgebouwd kan worden, want spugen en herkauwen doet T niet meer.
Edit: nog even antwoorden op de vraag van FR.
FR, mijn man wist wel dat het met twee baby's net iets anders is dan met één, maar nu realiseerde hij zich eigenlijk pas wat een onderneming het is om met ze weg te gaan. Verder heb ik zeker geen klagen met mijn man hoor, hij doet enorm veel voor en met de jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan is haar vader ook nog eens jarig. Dus driedubbelfeest.
Sterkte voor Japie, Momo.
Fijn dat de pacco goed werkt, klap! En ik hoop op snelle verlichting van de krampjes voor stipje, Dot. Op zich hoeven de krampjes niet het gevolg te zijn van verkeerd aanhappen. I. heeft ook vrij veel last gehad van de krampjes en volgens mij zit Stipje nu wat 'leeftijd' betreft precies op het hoogtepunt daarvan. Wat bij mij wel hielp was I. ook tijdens het voeden goed laten boeren. Die drinkt soms zo gulzig en de melk stroomt zo vlot dat ze zich verslikt. Maar volgens mij doe je dat ook al, toch? En geeft hij dat ook aan, en neemt pauzes? Het hoort er geloof ik ook een beetje bij, maar het is heel sneu."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Oh, ik wilde het ook niet vergelijken, ik vroeg het me gewoon af. Stippie krijgt idd gewoon wat hij wil/nodig heeftquote:Op zondag 27 april 2014 09:36 schreef GotC het volgende:
Dot, je kan de hoeveelheid fv niet met bv vergelijkenBv is helemaal afgestemd op de baby. Kijken naar hoeveel cc bv een baby binnenkrijgt is eigenlijk nutteloos, een baby mag zoveel/weinig als het kindje zelf wil.
quote:Op zondag 27 april 2014 09:26 schreef Franny_G het volgende:
Die van mij is drie maanden! En ze draait al bijna van rug naar buik!.
Ja, hij laat ook zelf los als het te snel gaat idd. Boeren doet hij heel moeilijk, dus meestal is het gewoon een tijd rechtop houden en hopen dat er iets komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan is haar vader ook nog eens jarig. Dus driedubbelfeest.
Sterkte voor Japie, Momo.
Fijn dat de pacco goed werkt, klap! En ik hoop op snelle verlichting van de krampjes voor stipje, Dot. Op zich hoeven de krampjes niet het gevolg te zijn van verkeerd aanhappen. I. heeft ook vrij veel last gehad van de krampjes en volgens mij zit Stipje nu wat 'leeftijd' betreft precies op het hoogtepunt daarvan. Wat bij mij wel hielp was I. ook tijdens het voeden goed laten boeren. Die drinkt soms zo gulzig en de melk stroomt zo vlot dat ze zich verslikt. Maar volgens mij doe je dat ook al, toch? En geeft hij dat ook aan, en neemt pauzes? Het hoort er geloof ik ook een beetje bij, maar het is heel sneu.
Ja, ik vind het ook zo zielig idd. En dan in combinatie met de reflux komt het er gewoon aan twee kanten uit. En z'n boertjes en spuugjes stinken ook echt zo zuur. Hij ligt nu ook weer te hikken na een voeding en er zijn al 4 mondjes teruggekomen.quote:Op zondag 27 april 2014 10:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Franny wat een dotje.en wat knap van haar!
Dot, wat naar hè die krampjes. Bij ons heeft vooral S er heel veel last van, die ligt vaak de hele avond te wurmen van de pijn.We zijn sinds gisteren infacol gaan gebruiken. Ik kan nog niet zeggen of het echt werkt dus. Ik vond het in ieder geval het proberen waard, want krampjes zijn zo zielig.
Kuiken alweer 8 weken.
Momo hoe gaat het met Japie?
Wij hebben nu al drie dagen een doorslapert.Kleine S doet het sinds we overgegaan zijn op 150/5 keurig op 5 flesjes per dag. nu dT nog, want anders hebben we er ook niet zoveel aan.
![]()
![]()
T blijft maar kreunen en knorren de hele dag. Ook in zijn slaap huilt hij vaak. Dan denk ik dat hij wakker is, maar als ik dan ga kijken ligt hij gewoon in dromenland.Ik overweeg nu om met hem langs een osteopaat te gaan. Geen idee of er iets te vinden is en of die behandeling helpt, maar het kan denk ik geen kwaad om eens te kijken. Het is niet dat ik er last van heb, hij is ook niet ontroostbaar bijvoorbeeld, maar ik vind het sneu voor T. Het lijkt echt of hem iets dwars zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen werd ik emotioneel en wist ik niet hoe snel ik dat pakje weer uit moest krijgen en r in 56 moest hijsen![]()
![]()
Gelukkig passen andere merken nog niet, alleen de setjes van feetje (en volgens mij zou het babygymp setje dat we hebben hangen ook wel gaan).
Mijn baby wordt groot![]()
Al woog ze vorige week donderdag n beschaafde 4760 bij 56,5 cm.
![]()
Oh en krampjes en knorries en oververmoeide kindjes verdienen een
Ik hoor goede dingen over osteopathie, maar zelf durf ik ook nog niet zo ondanks reflux en aardige voorkeur naar rechts.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hequote:Op zondag 27 april 2014 11:45 schreef klaprooss het volgende:
Gaat snel he kp!
Maar nu J echt sociaal gaat lachen begin ik gek te worden! Kom maar op met al die sprongetjeshet is zoo kjoeeet die ontwikkeling
ik vind dat mobiel typen ruk! Altijd zoveel fouten![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 12:00 schreef GotC het volgende:
Ik ben weer onderweg naar m'n babyKreeg al een paar lieve foto's toegestuurd
Die oogjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aaaw! Niets 'futures' aan, hoor! Hoe ging het? Ik mag binnenkort ook! Heel veel zin in, maar ik mis haar nu al een beetje..quote:Op zondag 27 april 2014 12:00 schreef GotC het volgende:
Ik ben weer onderweg naar m'n babyKreeg al een paar lieve foto's toegestuurd
Eigenlijk prima, geen moeitequote:Op zondag 27 april 2014 12:07 schreef Limone het volgende:
[..]
Aaaw! Niets 'futures' aan, hoor! Hoe ging het? Ik mag binnenkort ook! Heel veel zin in, maar ik mis haar nu al een beetje..
Een midweek zelfs. Goed om te horen! Gewoon een heel druk programma maken!quote:Op zondag 27 april 2014 12:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Eigenlijk prima, geen moeiteMis m'n mannen wel, maar heb het zo druk gehad..
Ga je ook een weekend weg? Lekker
Idd! Ik heb niet het idee dat het bij ons veel verschil maakt, maar baat het niet enz!quote:Op zondag 27 april 2014 11:44 schreef klaprooss het volgende:
Ik zou gewoon gaan Nikki, toen de osteopaat bij J aan eet werk was had hij een ketting aan vastzittend spier/zenuw en noem maar op. Dat stond dan weer in verbinding en hij vertelde dan erbij wat de klachten zouden kunnen zijn. Hij kwam met dingen aan die ons normaal niet opgevallen waren omdat we zo bezig waren me de reflux klachten. Nu behandeld hij J voor alles.
Wie weet is T er mee geholpen en voelt hij zich wat rustiger in zijn slaap en overdag
Ook lekker! Tijd zal voorbij vliegen. Ook goed om even Limone te zijnquote:Op zondag 27 april 2014 12:14 schreef Limone het volgende:
[..]
Een midweek zelfs. Goed om te horen! Gewoon een heel druk programma maken!
Idd! Ik heb niet het idee dat het bij ons veel verschil maakt, maar baat het niet enz!quote:Op zondag 27 april 2014 11:44 schreef klaprooss het volgende:
Ik zou gewoon gaan Nikki, toen de osteopaat bij J aan eet werk was had hij een ketting aan vastzittend spier/zenuw en noem maar op. Dat stond dan weer in verbinding en hij vertelde dan erbij wat de klachten zouden kunnen zijn. Hij kwam met dingen aan die ons normaal niet opgevallen waren omdat we zo bezig waren me de reflux klachten. Nu behandeld hij J voor alles.
Wie weet is T er mee geholpen en voelt hij zich wat rustiger in zijn slaap en overdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |