quote:Oooh Sylver!Wat een ogen!
Fijn van je koelwagen Mabawa!
Klinkt heeerlijk GotC!
Wat moet ik eigenlijk doen met waterpokken? Havermoutbadje ga ik morgen doen. Krabwantjes? Ze duimt in haar slaap en als ze moe is, dus eigenlijk vind ik krabwantjes nog zieliger. Iemand een masterlijk middel?
Wij werden vroeger ingesmeerd met schudmixtuur. Een rosig goedje was snel opdroogt en een soort poedervorm werd. Hielp ontzettend goed tegen de jeuk.quote:
Ah! Koop ik dat gewoon bij de drogist?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij werden vroeger ingesmeerd met schudmixtuur. Een rosig goedje was snel opdroogt en een soort poedervorm werd. Hielp ontzettend goed tegen de jeuk.
quote:Op zondag 8 december 2013 12:43 schreef Tally het volgende:
Voor waterpokken gebruikte mijn moeder schudmixtuur van Selsun. Dat is vloeibaar en als je het er op smeert droogt het in soort poedervorm.
quote:Op donderdag 24 april 2014 04:24 schreef Dot. het volgende:
Of je denkt je kind even snel te verschonen op bed en dan blijkt hij nog niet klaar te zijn met poepen waardoor hij het hele bed onder poept![]()
Nog wat geslapen kr?
quote:Op donderdag 24 april 2014 09:11 schreef GotC het volgende:
Hier de andere kant van de medaille: Ik heb T. om 19:00 in bed gelegd en hij slaapt nog steeds! Ik ga me dan altijd zorgen maken of hij het nog wel doet
Geen babyfoonquote:Op donderdag 24 april 2014 09:14 schreef Dot. het volgende:
[..]Babyfoon heel hard zetten om te horen of hij ademt?
Mijn baby is trouwens al een maand oud vandaag! Een hele maand!En hij slaapt in de draagdoek
Zo dat is wel heel langquote:Op donderdag 24 april 2014 09:11 schreef GotC het volgende:
Hier de andere kant van de medaille: Ik heb T. om 19:00 in bed gelegd en hij slaapt nog steeds! Ik ga me dan altijd zorgen maken of hij het nog wel doet
In 1 stuk door van 19.00 tot nu (and counting)?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:11 schreef GotC het volgende:
Dan zal het zoiets ook wel zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 09:20 schreef Sylver_ het volgende:
Stipje al een maand oud!![]()
XM, Nora is ook moe. Ze is de hele week al niet fit en ik moet zeggen dat ik me sinds gisteren ook best moe voel, terwijl ik beide dagen vroeg naar bed ben gegaan en Nora me ook voor de verandering eens 2 nachten heeft laten doorslapen.
We zijn allebei niet ziek, maar wel moe. Nora was vandaag om 06.00u op, maar om 07.00u lag ze er al weer in voor een uurtje (en ik ook). En nu ligt ze alweer in bed.
Dankje.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:55 schreef Fieder het volgende:
LE van harte!! Kom je naar de dreumesjes?![]()
Venco ook nog van harte!! Gezellig al die nieuwe dreumesen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |