abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139198353
Hiep hoi! Welkom in het babytopic.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y

pi_139198369
Mijn laatste post:

quote:
Oooh Sylver! O+ Wat een ogen!

Fijn van je koelwagen Mabawa! :D

Klinkt heeerlijk GotC!

Wat moet ik eigenlijk doen met waterpokken? Havermoutbadje ga ik morgen doen. Krabwantjes? Ze duimt in haar slaap en als ze moe is, dus eigenlijk vind ik krabwantjes nog zieliger. Iemand een masterlijk middel?
pi_139198769
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 22:42 schreef Limone het volgende:
Mijn laatste post:

[..]

Wij werden vroeger ingesmeerd met schudmixtuur. Een rosig goedje was snel opdroogt en een soort poedervorm werd. Hielp ontzettend goed tegen de jeuk.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_139198933
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 22:50 schreef Tally het volgende:

[..]

Wij werden vroeger ingesmeerd met schudmixtuur. Een rosig goedje was snel opdroogt en een soort poedervorm werd. Hielp ontzettend goed tegen de jeuk.
Ah! Koop ik dat gewoon bij de drogist? :@

Ik had zelf waterpokken op vakantie. Zee en zon deden toen de truuk, maar dat zit er op korte termijn even niet in. :+
pi_139199003
oh haha, google bracht mij hier:

quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 12:43 schreef Tally het volgende:
Voor waterpokken gebruikte mijn moeder schudmixtuur van Selsun. Dat is vloeibaar en als je het er op smeert droogt het in soort poedervorm.
pi_139199157
Nee ik heb geen aandelen werkte gewoon enorm goed :D
Ja bij de apotheek kan je het wel kopen. Bij Kruidvat ofzo weet ik eigenlijk niet.
pi_139199264
Ja ja ;) Nou, ik ga morgen in ieder geval een rondje doen. Dus met je eindejaarsuitkering zit het wel goed!
pi_139202200
Dikke kusjes voor iedereen! Maar vooral voor jouw meisje limone, waterpokken lijkt me niets. :*

GotC wat klinkt dat heerlijk! Ik zie het ook helemaal voor me *;

oh oh.. Eergisteren en gisteren waren flink ruk qua reflux. Vandaag weer een bezoek gehad aan de osteopaat en het lijkt weer iets beter te gaan! Hij ligt nu te slapen in een pacco. Hij slaapt! Heerlijk :@!
Als ik hem nu zo zie dan smelt ik! Ik vind het soms zo verdomd zwaar een mini met reflux, het niet kunnen (ver)helpen.. Maar potver wat ben ik intens gelukkig met onze kleine J.ibbe O+ !

Oh en morgen naar het CB, zonde vaccinaties maar wel weer een checkup! Ben benieuwd hoeveel hij weegt :D
♥ J & S
  donderdag 24 april 2014 @ 00:21:42 #9
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139202702
Hij slaapt O+ Wat heerlijk voor jullie allebei, even rust in de tent. Lijkt me zo lastig om je kindje met pijn te moeten zien, terwijl je er weinig aan kunt doen. Laat het maar snel beter gaan :*!
Slaap lekker ;)
pi_139203881
Dat vind ik zo tof aan mama zijn he!
Slaapt je baby eindelijk weer eens 'normaal' lig je zelf plafond te staren! En ik ben zo moeehoee ;(.

-O-
♥ J & S
pi_139204064
Of je denkt je kind even snel te verschonen op bed en dan blijkt hij nog niet klaar te zijn met poepen waardoor hij het hele bed onder poept :Y)

Nog wat geslapen kr?
pi_139204078
Heerlijk dot!

Nope nog klaarwakker :W
♥ J & S
pi_139204079
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 04:24 schreef Dot. het volgende:
Of je denkt je kind even snel te verschonen op bed en dan blijkt hij nog niet klaar te zijn met poepen waardoor hij het hele bed onder poept :Y)

Nog wat geslapen kr?
:o Dat is toch mooi balen.

Klaprooss wat fijn dat J lekker heeft geslapen. Nu jij nog.
pi_139204086
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 04:40 schreef klaprooss het volgende:
Heerlijk dot!

Nope nog klaarwakker :W
Ahw... Stipje is nu ook weer over z'n slaap heen :O
pi_139204161
Oh bah Dot dat wil je niet zo midden in de nacht. Overdag trouwens ook niet.

Klap, het is ook rot om je J zo te zien. Ik vind dat jullie je er knap door heen slaan.

Ik ga straks voor het eerst weer naar mijn werk. Spannend! Gelukkig is ML thuis voor mini.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_139204346
Oh spannend Flobo! Maar jij was toch ook pas net bevallen? :o

Gepost vanuit een vers verschoond bed ;)
pi_139204390
Lieve L-E en Stick! Gefeliciteerd! Ik kijk uit naar de woordenspam!! :*
pi_139204602
Omg L-E, je hebt een dreumes! Van harte gefeliciteerd met sticker. *G*

En sterkte met terugdenken maar hopelijk overheerst vandaag de trots en de blijdschap :*
pi_139204653
LE en Sticker van harte gefeliciteerd O+ heel veel plezier vandaag. Houdt de tissues bij de hand :*
pi_139204696
LE en sticker gefeliciteerd! *O* Ik hoop dat jullie er ondanks alles toch een mooie dag van kunnen maken. :*
  donderdag 24 april 2014 @ 08:19:30 #21
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_139204874
Le en Sticker gefeliciteerd *O* :*
pi_139204922
LE gefeliciteerd met je dreumes!

Klaprooss wat vervelend dat je niet goed hebt kunnen slapen terwijl je mini wel lekker sliep. Hopelijk komende nacht een herhaling voor je mini en dat je dan zelf ook goed mag slapen!

Flobo spannend de eerste keer weer aan het werk. Fijn dat je man thuis is zodat de overgang nog niet al te groot is. En dan extra genieten als je thuis komt na het werk O+

Oh dot dat is nooit fijn dat ze nog niet klaar zijn terwijl jij al aan het verschonen bent. Zo heb ik bij de oudste ooit de gordijnen onder gehad (en lag net je op z'n aankleedkussen) is trouwens ook een van de redenen dat ik altijd op het aankleedkussen (of op een matje op tafel) verschoon, ook al een keer de hele bank vies gehad na dat m'n collega haar zoontje op de bank verschoonde (lang leven de wasbare hoezen van m'n Ikea bank, blij dat ik bedacht heb dat met kinderen een dure bank misschien niet handig is :P )
  donderdag 24 april 2014 @ 08:24:22 #23
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_139204930
Gefeliciteerd, L-E! *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  donderdag 24 april 2014 @ 08:29:46 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_139205001
LE, van harte met je dreumessticker *O* bijzondere dag :*

Limone, sterkte met de pokjes. Wat sneu!

Flowerbox, succes met werken weer vandaag! Extra leuk om je mini dan weer te zien eind van de dag :Y

:* voor de slechte nachten.

Hier heeft ze zowat het klokje rond geslapen en wilde vanochtend eigenlijk nog niet wakker worden. Zat net ook alweer driftig te gapen en te doen. Ik snap er niks van. Ze is ergens heel erg moe van. Vanmiddag bel ik ff met het kdv hoe het gaat, want het zit me gewoon niet helemaal lekker. Normaal heeft ze altijd van die enorme rode wangen, maar die zijn ook al paar weken foetsie en ze zit af en toe echt pips. Maar groeit en doet en ontwikkelt zich wel gewoon volgens mij.

Echt, kind is bijna 11 maand en nog zou ik m'n spaargeld over hebben voor een handleiding en baby af kunnen lezen geloof ik.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 24 april 2014 @ 08:51:27 #25
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139205333
L-E en Stickert, gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben, terugdenkend aan een heel bijzonder jaar, maar ook vooral zullen genieten van deze dag :* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')