Steek ze ook aan met het huntvirus en je hebt nergens last meer vanquote:Op donderdag 24 april 2014 10:06 schreef Uccie het volgende:
Omdat er mensen op mijn scherm kunnen meekijken.
quote:Op donderdag 24 april 2014 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt wel meeposten.. ik kan ook niet hunten op het werk, maar tis zeer gezellig hier.
Tevens #teamess
je krijgt er nu wel een aluminiumkoffer bijquote:
en je krijgt er 2quote:Op donderdag 24 april 2014 10:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
je krijgt er nu wel een aluminiumkoffer bij
Fantastisch tochquote:
Jup.quote:
Ze hebben niet genoeg aanbiedingen voor alleen home & living denk ikquote:
ja, je krijgt maar 1 dag vol als je niet 200x een ssd of een nas kunt laten langskomenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben niet genoeg aanbiedingen voor alleen home & living denk ik
ik hoop niet dat ze zich heeft opgehangen aan de kapstokquote:
denk het niet, denk dat kapstok gewoon omvaltquote:Op donderdag 24 april 2014 10:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ze zich heeft opgehangen aan de kapstok
Kapstok ziet er niet bizar stabiel uit neequote:Op donderdag 24 april 2014 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het niet, denk dat kapstok gewoon omvalt
volgens mij sprint die spontaan uit elkaar als ik mn winterjas er wat lomp aan hangquote:Op donderdag 24 april 2014 10:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kapstok ziet er niet bizar stabiel uit nee
Of als je uit een plensbui komt en je jas zeiknat en zwaar isquote:Op donderdag 24 april 2014 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij sprint die spontaan uit elkaar als ik mn winterjas er wat lomp aan hang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |