Ergens in maart weer.quote:Christina Curry en Ryanne van Dorst, Robert en Claudia Schoemacher, Arie en Cea Ribbens zijn te zien in het nieuwe seizoen van Jouw vrouw mijn vrouw VIPS. Zo heeft RTL Boulevard bekendgemaakt.
Ook Heleen van Royen en Bart Meeldijk zijn te zien in het programma dat vanaf 12 maart te zien is bij RTL4. Robert krijgt Ryanne als zijn vrouw, Claudia trekt in bij Christina, Cea verhuist naar Portugal bij Bart en Heleen verkast tijdelijk naar Arie.
Oh ja hoe dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:51 schreef icloud het volgende:
Leer het toch eens, het is niet zo moeilijk om een reeks te maken![]()
![]()
Zelfs als je het verstand van een stoeptegel hebt dan moet dat mogelijk zijn.
precies ja. Ik heb gewoon op "open nieuw deel" geklikt hoor en zo moet het ook.quote:
Ja moet een modje doen toch?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
precies ja. Ik heb gewoon op "open nieuw deel" geklikt hoor en zo moet het ook.
Inderdaad jaquote:
quote:
Ja op het laatst kreeg ie het door volgens mijquote:Op woensdag 23 april 2014 21:07 schreef MissJ het volgende:
vrouw van Paul Haarhuis is wel lekker sarcastisch tegen die rapper
"Zal ik een stoel voor je pakken. ik wil niet dat je hartslag omhoog gaat"quote:Op woensdag 23 april 2014 21:07 schreef MissJ het volgende:
vrouw van Paul Haarhuis is wel lekker sarcastisch tegen die rapper
Nee bij bestaande reeksen, moet er op open nieuw deel geduuwd worden, helemaal niet zo moeilijk.quote:
Het was geen reeksquote:Op woensdag 23 april 2014 21:48 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee bij bestaande reeksen, moet er op open nieuw deel geduuwd worden, helemaal niet zo moeilijk.
Op word automatisch geplaats iclusief opvolgend nummer, gewoon eens keer nadenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |