Sepp de Rooverquote:Op woensdag 23 april 2014 20:02 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ja voor Albania of Kosovo ging dat veel moeielijker zijn.
Volgens mij zit er minder provocatie in mijn TTquote:Op woensdag 23 april 2014 20:29 schreef minimaLL het volgende:
Wat een faaltopic heb jij er weer van gemaakt. Verder dan wat provocaties die kant noch wal raken, kom je toch ook niet. Je hoeft hier heus niet te verkondigen dat België het WK met de vingers in de neus wint. Je hoeft het zelfs geen goed team te vinden, maar een beetje inhoudelijkheid mag wel.
Proficiat feitjeskenner. En wat is de meerwaarde van die titel?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Volgens mij zit er minder provocatie in mijn TT
Belgie speelt gewoon voor het eerst in 12 jaar weer 3 wedstrijden, dat is wel een felicitatie waard.
Gewoon om de topic door te zettenquote:Op woensdag 23 april 2014 20:31 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Proficiat feitjeskenner. En wat is de meerwaarde van die titel?
wie is dan 5 klassen beter?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:39 schreef Fok-it het volgende:
Leuk dat bashen op de Belgische selectie.
5 klassen beter dan Nederland maargoed..
Frustraties van bepaalde mensen/droeftoetertjes. Wellicht goed dat ze het wat kwijt kunnen. Anders zouden ze misschien rare dingen kunnen gaan doen.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:39 schreef Fok-it het volgende:
Courtouis, Kompany, Hazard, Witzel, Lukaku, Benteke, de Bruynequote:Op woensdag 23 april 2014 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
wie is dan 5 klassen beter?
Benteke gaat niet mee naar het WKquote:Op woensdag 23 april 2014 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Courtouis, Kompany, Hazard, Witzel, Lukaku, Benteke, de Bruyne
Ja zo kan ik ook alles terugkaatsen.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Benteke gaat niet mee naar het WK
Lukaku, De Bruyne en Courtouis zijn gedumpt door Chelse
Voor Kompanny is het niet meer 2012
Hazard moet maar eens fit blijven
Witsel speelt in Rusland
Courtois is een van de betere keepers op deze planeet. Stukken beter dan vliegenvangers als Vermeer en Cillessen.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zo kan ik ook alles terugkaatsen.
Flikker op manen tuurlijk gaat Benteke naar het wk
Nee, is geblesseerd.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zo kan ik ook alles terugkaatsen.
Flikker op manen tuurlijk gaat Benteke naar het wk
Belgie 5e bij Unibet, 18x je inzet als ze wereldkampioen worden. NL staat 10e, 28 keer je inzet.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:39 schreef Fok-it het volgende:
Tja, Spanje (wereldkampioen) en Chili (dat overigens niet zo'n verre reis moet maken) zijn nu eenmaal interessantere tegenstanders dan Korea & Algerije voor de neutrale toeschouwers. Match tegen Rusland en Zuid-Korea zijn wel al uitverkocht.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel jammer dat ze er na 12 jaar weer bij zijn en dat ze die 3 wedstrijden die ze mee mogen doen niet kunnen uitverkopen
Er is een verschil tussen bashen en onderbouwen dat Belgie er niks van kanquote:Op donderdag 24 april 2014 18:15 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Jezus man, die vent post niets anders dan nietszeggende, zielige en afbrekende comments met als enig doel Bashen, heeft dus niets op een forum te zoeken lijkt mij. Doe dus je oogkleppen af.
Met alle respect, je hebt hier en daar een punt (bvb. een Alderweireld die veel te weinig speelt) maar de meeste van je zogenaamde onderbouwing is door verschillende FOKusers al meermaals onderuit gehaald - en dat waren zeker niet enkel Belgen.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen bashen en onderbouwen dat Belgie er niks van kan
Hazard en Kompany in het elftal van het jaar in engeland en nu bek toe.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke Belgen speelden vandaag de 90 minuten in de grote 4?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |