SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
![]()
Eerste Depay op xbox voor 677kAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik hoop dat jij iets heel ergs krijgt.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lekker voor je, ik hoop dat je niks krijgt.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij iets heel ergs krijgt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij iets heel ergs krijgt.
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:11 schreef esox83 het volgende:
Hoop dat de Rossi een beetje betaalbaar word, beste cdmquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kun je welquote:'en, maar het enige wat je hier nog doet is mij uitdagen. Ga anders even een fiets stelen ofzo.
![]()
Gaat op de ps stuk goedkoper al.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ozz-03 Als je een fiets gestolen hebt mag ik die dan kopen? Ik zoek nog een fiets.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoeveel?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat op de ps stuk goedkoper al.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
t is de laatste dagen toch wel weer wat rustiger?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je wel'en, maar het enige wat je hier nog doet is mij uitdagen. Ga anders even een fiets stelen ofzo.
![]()
Al een paar voor minder. eerder 400kquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Matuidi![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zal eens kijken voor je.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:14 schreef over_hedge het volgende:
Ozz-03 Als je een fiets gestolen hebt mag ik die dan kopen? Ik zoek nog een fiets.
Niet zo racistisch doen, kleine druktemaker van me.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je wel'en, maar het enige wat je hier nog doet is mij uitdagen. Ga anders even een fiets stelen ofzo.
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hou je bek kut vent ik ben geen tyfes neger! Fucking downie!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
watquote:Op woensdag 23 april 2014 20:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Al een paar voor minder. eerder 400k![]()
![]()
Je praat nu zelfs onder zijn niveau.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Hou je bek kut vent ik ben geen tyfes neger! Fucking downie!![]()
120k aan zilver jumbos, helaas niets fatsoenlijks gekregen.
Paar gold jumbos ook niet. Tim eist al het geluk op, fukker![]()
Lol, ga ergens anders voor advocaatje spelen.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je praat nu zelfs onder zijn niveau.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
HAHAHAHAHAHA:LMDSG>LKASGFLKJASF:L|APSRFOP AXVMAODXTJASOPRT{OPSA';rSRRwat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:17 schreef ThadCastle het volgende:
120k aan zilver jumbos, helaas niets fatsoenlijks gekregen.
Paar gold jumbos ook niet. Tim eist al het geluk op, fukker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sorry. Herstel: je kwam heel intelligent over.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lol, ga ergens anders voor advocaatje spelen.![]()
Ik mocht hem wel voordat hij ging streamen.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:18 schreef Maver24 het volgende:
http://nl.twitch.tv/nick_28t
Hij heeft Depay in een pack op dit moment![]()
Bedoel je dat je hem nu haat omdat hij een TOTS heeft?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik mocht hem wel voordat hij ging streamen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bedoel je dat je hem nu haat omdat hij een TOTS heeft?![]()
![]()
Wat een niveautje he Toefjes.
Echt triest inderdaadquote:Op woensdag 23 april 2014 20:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even een vraag he, jij hebt het best vaak over het niveau van anderen etc.. hoe kan jij het ooit vinden met Revontulet dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sorry. Herstel: je kwam heel intelligent over.![]()
![]()
Nee, ik kende hem van het EA forum en daar mocht ik hem wel maar toen hij begon met streamen (een tijdje terug) niet meer.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik kan geen antwoord geven zonder zijn reputatie hier te beschadigen.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Even een vraag he, jij hebt het best vaak over het niveau van anderen etc.. hoe kan jij het ooit vinden met Revontulet dan?![]()
Ik krijg die pleuris Azpilicueta maar niet verkochtIk dacht dat ik hem voor 80k wel weg kreeg.
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Even een vraag he, jij hebt het best vaak over het niveau van anderen etc.. hoe kan jij het ooit vinden met Revontulet dan?!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat een mongquote:Op woensdag 23 april 2014 20:18 schreef Maver24 het volgende:
http://nl.twitch.tv/nick_28t
Hij heeft Depay in een pack op dit moment![]()
Revontulet reputatie?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik kan geen antwoord geven zonder zijn reputatie hier te beschadigen.![]()
![]()
Ik ga de helft van de makers van dit nummer zien
Franky Jones in Eindhoven de gekste.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bedoel je dat je hem nu haat omdat hij een TOTS heeft?Gaat het lekker jongens? Wie heeft nu afgesproken dat jullie tegelijk gingen reageren?quote:![]()
Ik vraag alleen maar wat?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Gaat het lekker jongens? Wie heeft nu afgesproken dat jullie tegelijk gingen reageren?![]()
De hele pleuris week doe ik al normaal tegen je.
Ik heb je zelfs een duplicate speler gegeven
Houd het eens even gezellig.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
-
[ Bericht 99% gewijzigd door 2Happy4U op 23-04-2014 20:26:12 ]Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Wel leuk teampje heeft die gastDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ewa!quote:Alles goed?
Dit dus. In het echt ben ik redelijk normaal.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ga er vanuit dat hij zijn negatieve imago graag wilt behouden.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dat wel, maar wat een ubermongool.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:26 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Wel leuk teampje heeft die gast![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:27 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, en ik heb geen TOTS maar wel iets anders leuksnice.
Serieus 31000 fifa points.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:27 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, en ik heb geen TOTS maar wel iets anders leuks![]()
Nu mag ik je niet meer. gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
31k fifa pointsquote:Op woensdag 23 april 2014 20:27 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik hoop gewoon voor je dat dit nep is. Anders heb je 31k aan fifa points. Dat is 300 euro of zo?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:27 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, en ik heb geen TOTS maar wel iets anders leuksDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vakantiegeld moet ergens aan op toch, geef het nu maar vast uitwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Oude web app gr grquote:Op woensdag 23 april 2014 20:27 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Apart lettertypequote:Op woensdag 23 april 2014 20:27 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, en ik heb geen TOTS maar wel iets anders leuksSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Waarom geef je die DS2 niet een keer een ban?quote:
Mij (en nog een paar) wel bannen voor het "trollen" maar hij zit ook altijd iedereen voor van alles uit te maken..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat is er met mijn niveau dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Even een vraag he, jij hebt het best vaak over het niveau van anderen etc.. hoe kan jij het ooit vinden met Revontulet dan?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
banaan vraagquote:Op woensdag 23 april 2014 20:30 schreef Toefjes het volgende:
Sluit anders de hele toko maar. Iedereen een ban.![]()
![]()
was nog voor je je post plaatstequote:Op woensdag 23 april 2014 20:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik las banaan vraag en dacht dat het een quote was op Revontulet
E: Ja niet editen vriend![]()
![]()
Das de oude lettertype voordat de update op de webapp er kwam, you bustedquote:Op woensdag 23 april 2014 20:27 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
[nuttelozefeiten]wist je dat er voor zowel Guyana als Barbados een Nurse op het veld staat?[/nuttelozefeiten]![]()
Barbados wist ik jaquote:Op woensdag 23 april 2014 20:32 schreef OmniRocket het volgende:
wist je dat er voor zowel Guyana als Barbados een Nurse op het veld staat?
[ Bericht 3% gewijzigd door 2Happy4U op 23-04-2014 20:34:38 ]![]()
Ik gun het je.. ik heb het niet...quote:Op woensdag 23 april 2014 20:37 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Oke, heb je nog op PSN. Ik zet er wel wat op![]()
vna mij mag je zelfs 300k van iemand krijgenquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik gun het je.. ik heb het niet...
JA GODVER MAN HELEMALAL IN PANJIEK IK MOET PAKS OPENEN HYPOTHEEK OP ME WIJF SEIZOENSKAART WEGELOPEN ALALASF GODVERMANquote:Op woensdag 23 april 2014 20:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik gun het je.. ik heb het niet...wat is een lach als je van binnen huilt![]()
WTF ik krijg die TOTS Azpapablabla niet verkocht
en maver je zei toch dat coins kopen een stuk goedkoper was, waarom blijf je dan fifa points halen ipv coins als je toch zo graag geld wil uitgeven?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gun hem dan aan Revontuletquote:Op woensdag 23 april 2014 20:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
WTF ik krijg die TOTS Azpapablabla niet verkocht![]()
Echt prima stats, maar rechtspoot met 2* WF op LB...quote:Op woensdag 23 april 2014 20:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
WTF ik krijg die TOTS Azpapablabla niet verkochtSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
POTS pestenquote:Op woensdag 23 april 2014 20:39 schreef poker4lifee het volgende:
en maver je zei toch dat coins kopen een stuk goedkoper was, waarom blijf je dan fifa points halen ipv coins als je toch zo graag geld wil uitgeven?![]()
Yooooo kan ik wat coins van je kopen?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:39 schreef poker4lifee het volgende:
en maver je zei toch dat coins kopen een stuk goedkoper was, waarom blijf je dan fifa points halen ipv coins als je toch zo graag geld wil uitgeven?![]()
voetbalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bayern goed begonnen.
Avond![]()
alleen even plaatjes gekeken 2 TOTSen gepulled en een ronaldo geshopped zie ik![]()
nu even rustig prijsjes checken
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sif ibra nu te koop voor 1.6 miljoenmisschien toch maar eens kopen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
alles al lang verkochtquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zet hem er dan gewoon op met open bidquote:Op woensdag 23 april 2014 20:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
dealtje jongens, boiii him nauw![]()
Ik heb TOTS Perez en TOTS Motta gepulledquote:Op woensdag 23 april 2014 20:50 schreef FCsuarez het volgende:
Avond![]()
alleen even plaatjes gekeken 2 TOTSen gepulled en een ronaldo geshopped zie ik![]()
nu even rustig prijsjes checken![]()
![]()
Ik was de laagste bin.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zet hem er dan gewoon op met open bid
bin werkt niet echt lekker door die paupersearchquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo ken ik je weer maverquote:Op woensdag 23 april 2014 20:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb TOTS Perez en TOTS Motta gepulled
#FreeTrapz![]()
Hoiquote:Op woensdag 23 april 2014 20:52 schreef R- het volgende:
Nou nu ik hier toch ben. Verkopen er nog mensen coins voor op de PS?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
netjesquote:Op woensdag 23 april 2014 20:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb TOTS Perez en TOTS Motta gepulledAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doede gij ook dikke toeters roke?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
BOHHH ziek veel pagina's de rossi alwat is dit man
zo gaan we naar een FULL TOTS team toe voor 200K
#FreeTrapz![]()
TOTS Depay speelt echt lekker, Alleen jammer dat MOTM Fernandez een faalhaas is in de afwerking. Iemand nog suggesties voor een goede NL'se spits. Ik heb van Persie al gehad maar ik kan niet met hem overweg te langzaam voor mij en slechte heading![]()
verkapte kijk mij eens rijk zijn postquote:Op woensdag 23 april 2014 20:56 schreef KC.PSV het volgende:
TOTS Depay speelt echt lekker, Alleen jammer dat MOTM Fernandez een faalhaas is in de afwerking. Iemand nog suggesties voor een goede NL'se spits. Ik heb van Persie al gehad maar ik kan niet met hem overweg te langzaam voor mij en slechte heading
#FreeTrapz![]()
Hoeveel heb je dan voor die 2 betaald?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:56 schreef KC.PSV het volgende:
TOTS Depay speelt echt lekker, Alleen jammer dat MOTM Fernandez een faalhaas is in de afwerking. Iemand nog suggesties voor een goede NL'se spits. Ik heb van Persie al gehad maar ik kan niet met hem overweg te langzaam voor mij en slechte heading![]()
Kluivert. En als je geen xbox hebt dan moet je die maar kopen speciaal voor hem.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:56 schreef KC.PSV het volgende:
TOTS Depay speelt echt lekker, Alleen jammer dat MOTM Fernandez een faalhaas is in de afwerking. Iemand nog suggesties voor een goede NL'se spits. Ik heb van Persie al gehad maar ik kan niet met hem overweg te langzaam voor mij en slechte headingAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Robben is aardig bezig de eerste 13 minDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lindgren. vindt dit leuk!quote:Op woensdag 23 april 2014 20:58 schreef over_hedge het volgende:
Robben is aardig bezig de eerste 13 min![]()
als die onder de 30K is is ie van mijquote:Op woensdag 23 april 2014 20:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zak zak zak zak zak maar lekker door.
#FreeTrapz![]()
Dat gaat mij iets te ver.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kluivert. En als je geen xbox hebt dan moet je die maar kopen speciaal voor hem.![]()
TOTS de rossi gaat voor 200K wat is dit jongens,
wat moet dat worden als ze straks allemaal in packs zitten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gaat het lekker?quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Als ze allemaal in packs zitten?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:01 schreef FCsuarez het volgende:
TOTS de rossi gaat voor 200K wat is dit jongens,
wat moet dat worden als ze straks allemaal in packs zitten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
het geweldig EA gooit alle TOTSEN nog een keer in packs weekend tochquote:
ohnee dat is altijd met TOTY zeker
#FreeTrapz![]()
Dat laatste jaquote:Op woensdag 23 april 2014 21:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het geweldig EA gooit alle TOTSEN nog een keer in packs weekend toch
ohnee dat is altijd met TOTY zeker![]()
Benz 1-0..onverdiendddddddAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lol. real heeft de bal nog niet gehad en toch 1-0 voorstaan.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
kut ik moet t aanpassen als hij onder de 25K is is hij van mij, dit gaat te hardquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik hou je op de hoogte.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kut ik moet t aanpassen als hij onder de 25K is is hij van mij, dit gaat te hardRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lekkah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die price updates zijn wel chill. Mogen xboxers ook wel meer doen
Vooral bij JacksonAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Azpi 75kquote:Op woensdag 23 april 2014 21:06 schreef Tim86 het volgende:
Die price updates zijn wel chill. Mogen xboxers ook wel meer doen
Vooral bij Jackson![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:06 schreef AntiHero het volgende:
Lekkah!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jij post hier wel vaker.
Klaar met packs openen.. nu even de prijzen van de TOTS bronzes opzoeken.![]()
Hoeveel heb je er?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Maar jij post hier wel vaker.
Klaar met packs openen.. nu even de prijzen van de TOTS bronzes opzoeken.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
denken jullie dat ik deze week nog van mijn 200 non rare contracten afkom voor 350c
#FreeTrapz![]()
Je gaat er nooit meer van af komen.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:12 schreef FCsuarez het volgende:
denken jullie dat ik deze week nog van mijn 200 non rare contracten afkom voor 350c![]()
echt wel koop dat wanproduct volgend jaar niet meer ga ik lekker al mijn contracten verkopen voor 1000cquote:Op woensdag 23 april 2014 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je gaat er nooit meer van af komen.terwijl jullie je dood ergeren aan FUT 15
#FreeTrapz![]()
Dat is niet eens een heel gek plan eigenlijkquote:Op woensdag 23 april 2014 21:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
echt wel koop dat wanproduct volgend jaar niet meer ga ik lekker al mijn contracten verkopen voor 1000cterwijl jullie je dood ergeren aan FUT 15
![]()
![]()
moet je voor de grap FUT 13 eens opstarten en kijken wat een contract kostquote:Op woensdag 23 april 2014 21:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is niet eens een heel gek plan eigenlijk
#FreeTrapz![]()
Sorry maar ik ben eigenlijk pas begonnen met dit en kreeg meteen tots cerci uit een pack, verstandiger om hem gelijk te verkopen of gaat die nog stijgen verder?![]()
aan mij geven anders ga ik je slaanquote:Op woensdag 23 april 2014 21:21 schreef E-Dubble het volgende:
Sorry maar ik ben eigenlijk pas begonnen met dit en kreeg meteen tots cerci uit een pack, verstandiger om hem gelijk te verkopen of gaat die nog stijgen verder?
#FreeTrapz![]()
Verkopen en als je hem wilt gebruiken tijdens het BPL TOTS terugkopen is mijn adviesquote:Op woensdag 23 april 2014 21:21 schreef E-Dubble het volgende:
Sorry maar ik ben eigenlijk pas begonnen met dit en kreeg meteen tots cerci uit een pack, verstandiger om hem gelijk te verkopen of gaat die nog stijgen verder?![]()
![]()
TOTS Jackson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boefjequote:Op woensdag 23 april 2014 21:21 schreef E-Dubble het volgende:
Sorry maar ik ben eigenlijk pas begonnen met dit en kreeg meteen tots cerci uit een pack, verstandiger om hem gelijk te verkopen of gaat die nog stijgen verder?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Di maria
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Was toch bijna raak hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
had nu bundesliga TOTS moeten zijn enige knappe wat ik heb gekregen zijn alaba en de boatengs.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Praat eens normaalquote:Op woensdag 23 april 2014 21:29 schreef FCsuarez het volgende:
had nu bundesliga TOTS moeten zijn enige knappe wat ik heb gekregen zijn alaba en de boatengs.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Laat maar lekker zakken.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Begint interessant te wordenZeker een speler die ik wil gaan uitproberen.
Dan heb je 26% balbezit en moet je eigenlijk gewoon alsnog 3-0 voor staan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor hoeveel?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Per ongeluk een TOTS Shaw gekocht op open bid.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Voor hoeveel?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Per ongeluk een TOTS Shaw gekocht op open bid.![]()
Zal ik doen, thanks voor het adviesquote:Op woensdag 23 april 2014 21:23 schreef Freire het volgende:
[..]
Verkopen en als je hem wilt gebruiken tijdens het BPL TOTS terugkopen is mijn advies![]()
![]()
Welke prijs heb jij in gedachte om hem te gaan kopen?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Laat maar lekker zakken.Zeker een speler die ik wil gaan uitproberen.
![]()
Hoeveel?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Per ongeluk een TOTS Shaw gekocht op open bid.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb geen idee. Koop sowieso pas spelers na mijn vakantie. Dus zie het dan wel.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welke prijs heb jij in gedachte om hem te gaan kopen?
over 2 weken, kan hij zomaar duurder zijnquote:Op woensdag 23 april 2014 21:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Koop sowieso pas spelers na mijn vakantie. Dus zie het dan wel.
#FreeTrapz![]()
Waarom bied je op een speler als je hem blijkbaar niet wilt hebben?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
261k terwijl er een BIN staat voor 265k.
Ik zag hem nog weggaan voor 290k dus ik dacht dat ik een deal had.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom bied je op een speler als je hem blijkbaar niet wilt hebben?![]()
Zou kunnen. Zie ik dan wel weer. Kan ook zijn dat ik bijna al mijn coins aan 1 speler ga uitgeven.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
over 2 weken, kan hij zomaar duurder zijnDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
PS gaat hij voor 350K BiNquote:Op woensdag 23 april 2014 21:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
261k terwijl er een BIN staat voor 265k.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik wil hem wel overnemen als je hem nog hebt.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zag hem nog weggaan voor 290k dus ik dacht dat ik een deal had.
e: 250k bin nuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is zo onvoorspelbaar. Nu is hij 1 van de beste, zo niet beste TOTS. Straks verschuift de hype helemaal naar andere competities, en is het gevaar dat het zelfde als het BPL TOTS vorig jaar gebeurt.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
over 2 weken, kan hij zomaar duurder zijn
Maar dit in ogenschouw nemende, zal hij inderdaad wel gaan stijgen. Vaak gebeurt het tegenovergestelde van wat jezelf logisch acht.![]()
Cillissen bijna discardprijsWat vinden jullie van dit team? Ik probeer een zo goed mogelijk team te bouwen om Wook maar dat is nogal lastig.
![]()
![]()
Daar kun je echt hele lelijke dingen mee uithalenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:37 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
dit valt mij ook nog alles mee![]()
![]()
1 mb/s downloadquote:
Mijn buurman zit hondenporno te downloaden. En ik ben tan² droeloe jwzhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Trapz zal hem wel wal gekocht hebbenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar kun je echt hele lelijke dingen mee uithalen
#FreeTrapz![]()
Bohhh...geen coins opgemaakt aan packs en morgen lekker mijn teams versterken met blauwe kaartjes
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sturridge en Eto'o voorin. IF Sterling er achter. Walcott rechts, Hazard op links. High pressure aan en gaanquote:Op woensdag 23 april 2014 21:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Trapz zal hem wel wal gekocht hebben![]()
![]()
morgen? rare tijd, gok dan op nu of op eind van de week.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bohhh...geen coins opgemaakt aan packs en morgen lekker mijn teams versterken met blauwe kaartjesjij hebt een zieke geestquote:Op woensdag 23 april 2014 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sturridge en Eto'o voorin. IF Sterling er achter. Walcott rechts, Hazard op links. High pressure aan en gaan
#FreeTrapz![]()
Ik ga dat niet echt doen natuurlijk. hehequote:Op woensdag 23 april 2014 21:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
morgen? rare tijd, gok dan op nu of op eind van de week.
[..]
jij hebt een zieke geest![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sturridge en Eto'o voorin. IF Sterling er achter. Walcott rechts, Hazard op links. High pressure aan en gaan
Bohhhhh![]()
En dan zeggen mensen iets over mijquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Pisvlek gaat open bid weg voor 55K terwijl hij voor 50K te BINnen issoms verbaasd de markt me zo
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ToTS Cahill ipv KompanyMeer paceeee
![]()
![]()
Jouw spelling verbaast me ook wel eens.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:46 schreef FCsuarez het volgende:
Pisvlek gaat open bid weg voor 55K terwijl hij voor 50K te BINnen issoms verbaasd de markt me zo
yes ik heb iets verkocht![]()
ja heb ik wel vaker als ik 38 dingen tegelijk aan het doen benquote:Op woensdag 23 april 2014 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jouw spelling verbaast me ook wel eens.
yes ik heb iets verkochtweet het
maar het is geen sollicitatie gelukkig
#FreeTrapz![]()
Puur door de pauper webapp in dit geval denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:46 schreef FCsuarez het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat was nou dat filmpje over een gekke meneer in de trein?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
yes ik heb iets verkochtHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geen commentaar leveren als je zelf ook geen commentaar duldt.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
yes ik heb iets verkochtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ent_in_de_trein.htmlquote:Op woensdag 23 april 2014 21:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat was nou dat filmpje over een gekke meneer in de trein?![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ent_in_de_trein.html![]()
![]()
![]()
Dit was met een knipoog.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen commentaar leveren als je zelf ook geen commentaar duldt.![]()
*plop*quote:Op woensdag 23 april 2014 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ent_in_de_trein.htmlAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik doe geen XTCquote:Op woensdag 23 april 2014 21:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
D66 gaat gratis xtc-pillen uitdelen
nou Toefjes en DuTank![]()
![]()
Ik zit er blijkbaar echt heel hard naast met TOTS Jackson..moet wel iets geks gebeuren als die onder de 100k uit gaat komen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
150k is ook prima toch? Anders speelt iedereen er straks mee.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:53 schreef Tim86 het volgende:
Ik zit er blijkbaar echt heel hard naast met TOTS Jackson..moet wel iets geks gebeuren als die onder de 100k uit gaat komenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
rond de 200k op de ps en 400k op de xboxquote:Op woensdag 23 april 2014 21:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
150k is ook prima toch? Anders speelt iedereen er straks mee.![]()
Klopt, maar ik kijk net voor het eerst naar zijn prijs en zie 2 bids boven 290k. Ook nog een heel verschil met 150k..quote:Op woensdag 23 april 2014 21:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
150k is ook prima toch? Anders speelt iedereen er straks mee.
En het ging me er ook meer om dat ik er dus ver naast zat en dat ruiterlijk wilde toegeven
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kan raar lopen als ze deze week elkaar beginnen te undercutten, eerste avond houden ze nog vast aan een hoge prijs straks gaat het gewoon een rat-race worden.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kijk net voor het eerst naar zijn prijs en zie 2 bids boven 290k. Ook nog een heel verschil met 150k..
En het ging me er ook meer om dat ik er dus ver naast zat en dat ruiterlijk wilde toegevenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Schatje ben je ookquote:Op woensdag 23 april 2014 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kijk net voor het eerst naar zijn prijs en zie 2 bids boven 290k. Ook nog een heel verschil met 150k..
En het ging me er ook meer om dat ik er dus ver naast zat en dat ruiterlijk wilde toegeven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zijn stats zijn wel echt ziek goed eigenlijk. Jammer van die kut compDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vooral jammer van dat kutchemsysteem dit jaar. Met nation link was hij nog makkelijk te hybridden, nu veel lastiger.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:00 schreef over_hedge het volgende:
zijn stats zijn wel echt ziek goed eigenlijk. Jammer van die kut compAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cerci nog 200K evengoeddie is dan weer best prijzig.
#FreeTrapz![]()
TOTS Cerci, of pogbaas naar CAM en IF vidal CDMquote:
#FreeTrapz![]()
Beter komen ze een tijdje helemaal niet meer naar Rotterdam. Niet alleen de kuip vermijden als ze niet tegen Feyenoord moeten, maar ook voor de bekerfinale niet. Het worden complete sloopexpedities op deze manier. (wellicht andersom ook, maar Feyenoord plaatst zich maar niet voor de Cruijff schaal)quote:Op woensdag 23 april 2014 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
Serieus. Dit had ik nog helemaal niet gezien.
[ afbeelding ]
Zonde. Wel terecht.![]()
Is Depay nog gezakt op PS?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:15 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik open ook eens een pack.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk ik bied even op een IF Onazi:
[ afbeelding ]
Hij is behoorlijk gedaald maar niet zo erg.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kak 2e helftAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die heb ik ooit nog verkocht voor meer dan 100kquote:Op woensdag 23 april 2014 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk ik bied even op een IF Onazi:
[ afbeelding ]
Hij is behoorlijk gedaald maar niet zo erg.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:![]()
Ik heb hem gekocht voor 509k..wil er zo mee spelen en heb hem nog niet voor minder dan 520k ofzo zien gaan verder. Zie eind vd week wel of het een goede keuze was. Zie hem de komende dagen eigenlijk niet echt zakken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
meeste packs zijn wel open getrokken denk ik, mensen proberen het een avondje en wachten nu op de echte TOTSenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Ik heb hem gekocht voor 509k..wil er zo mee spelen en heb hem nog niet voor minder dan 520k ofzo zien gaan verder. Zie eind vd week wel of het een goede keuze was. Zie hem de komende dagen eigenlijk niet echt zakken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik wil IF Onazi sowieso nog gebruiken maar ik kan nu dikke winst op hem maken. Ik had ook een IF Montero voor 75k dus ik denk dat ik het best goed heb gedaan. Nu even afwachten voor hoeveel die Shaw wordt verkocht.![]()
Ik denk echt dat TOTSen nog wel gaan dalen. Zie Martinez uiteindelijk wel op 150k uitkomenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
meeste packs zijn wel open getrokken denk ik, mensen proberen het een avondje en wachten nu op de echte TOTSen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
TOTSen wel denk ikquote:Op woensdag 23 april 2014 22:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk echt dat TOTSen nog wel gaan dalen. Zie Martinez uiteindelijk wel op 150k uitkomenal weet ik dat bij de silvers nog niet zo heel zeker.
IFs hebben nu wel ongeveer hun diepte punt denk ik
#FreeTrapz![]()
Weet iemand al iets van de IG stats van Kim Shin Wook?
Ik ben nu ook niet in de buurt van mijn PS3, dus ik kan niks opzoeken..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik verwacht dat silvers nu wel op de bodem zitten en in ieder geval komende dagen niet/nauwelijks zakken. De golds zie ik nog wel dalen eigenlijk. Al ga je daar ook aan twijfelen als je de prijzen van Pisvlek en Pogbaas ziet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wefutquote:Op woensdag 23 april 2014 22:29 schreef TBakkert het volgende:
Ik ben nu ook niet in de buurt van mijn PS3, dus ik kan niks opzoeken...
oh nvm kutreemiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:29 schreef TBakkert het volgende:
Ik ben nu ook niet in de buurt van mijn PS3, dus ik kan niks opzoeken...
graag gedaanhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik denk dat je de meeste TOTS het best op het eind van zondag kan kopen of iets in die richting. Het weekend wordt ook nog wel eens aangegrepen om lekker veel packs te openen.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
TOTSen wel denk ikal weet ik dat bij de silvers nog niet zo heel zeker.
IFs hebben nu wel ongeveer hun diepte punt denk ik
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Heldquote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
meeste mensen letten dat 1 niet op de IFs en zijn teleurgesteld dat ze geen TOTS hebben, dumpen hem voor dump prijzenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:29 schreef Tim86 het volgende:
Ik verwacht dat silvers nu wel op de bodem zitten en in ieder geval komende dagen niet/nauwelijks zakken. De golds zie ik nog wel dalen eigenlijk. Al ga je daar ook aan twijfelen als je de prijzen van Pisvlek en Pogbaas ziet![]()
heb IF pisvlek gekocht voor 47.250 gaan nu open bid voor 60KPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
kutwedstrijd toch wel..tegenvaller
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zal wel voor gek verklaard worden, maar ik vond het een penalty.
Muller wilt schieten en doordat Xabi Alonso aangevlogen komt, tik hij het been aan van Alonso, waardoor zijn scoringskans ontnomen wordt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je bent gekquote:Op woensdag 23 april 2014 22:41 schreef DuTank het volgende:
Muller wilt schieten en doordat Xabi Alonso aangevlogen komt, tik hij het been aan van Alonso, waardoor zijn scoringskans ontnomen wordt.
En biased![]()
hij hing al scheef in de lucht voordat alonso ook maar in de buurt was.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:41 schreef DuTank het volgende:
Muller wilt schieten en doordat Xabi Alonso aangevlogen komt, tik hij het been aan van Alonso, waardoor zijn scoringskans ontnomen wordt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Community Cup
5k
max 3.5 stars, minimaal 80 chem
Er zijn ook 3 offline community cups, gold, silver en bronze apartAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kun je die nu al spelen?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Community Cup
5k
Er zijn ook 3 offline community cups, gold, silver en bronze apart![]()
Bijna 20k winst terwijl ik hem voor 75k kocht en de BIN was toen 85k.
![]()
Kan ik mijn team USA nog eens gebruikenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Community Cup
5k
Er zijn ook 3 offline community cups, gold, silver en bronze apart![]()
![]()
Had liever het gelijk zien worden. Maar ik vond het ook geen pingel.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:41 schreef DuTank het volgende:
Muller wilt schieten en doordat Xabi Alonso aangevlogen komt, tik hij het been aan van Alonso, waardoor zijn scoringskans ontnomen wordt.![]()
jaquote:Op woensdag 23 april 2014 22:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je die nu al spelen?
[ afbeelding ]Bijna 20k winst terwijl ik hem voor 75k kocht en de BIN was toen 85k.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind bronze benchen bij single matches echt voor kneuzen. Maar ik zat net eens te kijken...quote:Op woensdag 23 april 2014 22:44 schreef Freire het volgende:
[..]
Kan ik mijn team USA nog eens gebruiken
Echt precies 3.5* als ik Stroot eruit haal voor Ginkel..hmm
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb ook een bronze bench bij mijn USA team, maar dat is meer omdat er weinig goede Amerikanen over warenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind bronze benchen bij single matches echt voor kneuzen. Maar ik zat net eens te kijken...
[ afbeelding ]![]()
![]()
Prijzen van silvers stijgen al. Sordell met 20k winst verkocht, en Cresswell met 7
Oh gewoon lucky met Cresswell
En ook met Sordell![]()
![]()
Cillquote:Op woensdag 23 april 2014 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind bronze benchen bij single matches echt voor kneuzen. Maar ik zat net eens te kijken...
[ afbeelding ]![]()
Offline krijg je 4k voor de gold cup, 3k voor silver en 2k voor bronze en het is op semi-proDat vind ik niet echt de moeite waard.
![]()
Ja, ga ik nog halen denk ik iddquote:
Wil eigenlijk Vd Sar, maar ik moet eerst even kijken wat ik nog heb na BPL TOTS
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel raar dat ze er online zo'n 3.5* van hebben gemaakt ook..maarja..het is weer eens wat anders. Mensen die bij mij Kluivert, Rijkaard en TOTS Depay zien zullen niet blij zijnquote:Op woensdag 23 april 2014 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Offline krijg je 4k voor de gold cup, 3k voor silver en 2k voor bronze en het is op semi-proDat vind ik niet echt de moeite waard.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat alleen v Ginkel, Narsingh (en misschien Fer) als meevallers worden gezienquote:Op woensdag 23 april 2014 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel raar dat ze er online zo'n 3.5* van hebben gemaakt ook..maarja..het is weer eens wat anders. Mensen die bij mij Kluivert, Rijkaard en TOTS Depay zien zullen niet blij zijn![]()
![]()
Ik zou ook niet blij zijn als ik dat tegenkwam. Ik heb nu wel dit team met een aantal spelers die ook in mijn Mexico-team zaten:quote:Op woensdag 23 april 2014 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel raar dat ze er online zo'n 3.5* van hebben gemaakt ook..maarja..het is weer eens wat anders. Mensen die bij mij Kluivert, Rijkaard en TOTS Depay zien zullen niet blij zijn![]()
Ik kan als ik dat wil ook Torres Nilo en Martinez erin zetten ipv die 2 PSV'ers.. maar dit betekent dat ik wel ruimte heb voor TOTS Depay als ik die wil halen. Heb jij IF Quintero al gehaald trouwens?![]()
Mensen lijken niet zo geinteresseerd te zijn in de bronzes.. Lee is 20k en Klute koop ik net voor 15k. Ook Wilson die toch best goede stats heeft qua pace, dribbling en shooting is minder dan 80k.![]()
TOTSen zijn net uit mensen willen nu met echte bazen spelen.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen lijken niet zo geinteresseerd te zijn in de bronzes.. Lee is 20k en Klute koop ik net voor 15k. Ook Wilson die toch best goede stats heeft qua pace, dribbling en shooting is minder dan 80k.
beetje alsof je kan kiezen tussen een ferrari en een opel corsa. je neemt altijd de ferrari.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jup, heb 160k betaald uiteindelijk geloof ikquote:Op woensdag 23 april 2014 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet blij zijn als ik dat tegenkwam. Ik heb nu wel dit team met een aantal spelers die ook in mijn Mexico-team zaten:
[ afbeelding ]
Ik kan als ik dat wil ook Torres Nilo en Martinez erin zetten ipv die 2 PSV'ers.. maar dit betekent dat ik wel ruimte heb voor TOTS Depay als ik die wil halen. Heb jij IF Quintero al gehaald trouwens?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit team dan maar maken, alleen heb ik weinig verstand van de prijzen van silver IF's/TOTS's. Iemand die weet wanneer ik Wook en Durica het best kan kopen?
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: