SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
![]()
Eerste Depay op xbox voor 677kAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik hoop dat jij iets heel ergs krijgt.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lekker voor je, ik hoop dat je niks krijgt.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij iets heel ergs krijgt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij iets heel ergs krijgt.
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:11 schreef esox83 het volgende:
Hoop dat de Rossi een beetje betaalbaar word, beste cdmquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kun je welquote:'en, maar het enige wat je hier nog doet is mij uitdagen. Ga anders even een fiets stelen ofzo.
![]()
Gaat op de ps stuk goedkoper al.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ozz-03 Als je een fiets gestolen hebt mag ik die dan kopen? Ik zoek nog een fiets.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoeveel?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat op de ps stuk goedkoper al.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
t is de laatste dagen toch wel weer wat rustiger?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je wel'en, maar het enige wat je hier nog doet is mij uitdagen. Ga anders even een fiets stelen ofzo.
![]()
Al een paar voor minder. eerder 400kquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Matuidi![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zal eens kijken voor je.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:14 schreef over_hedge het volgende:
Ozz-03 Als je een fiets gestolen hebt mag ik die dan kopen? Ik zoek nog een fiets.
Niet zo racistisch doen, kleine druktemaker van me.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je wel'en, maar het enige wat je hier nog doet is mij uitdagen. Ga anders even een fiets stelen ofzo.
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hou je bek kut vent ik ben geen tyfes neger! Fucking downie!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
watquote:Op woensdag 23 april 2014 20:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Al een paar voor minder. eerder 400k![]()
![]()
Je praat nu zelfs onder zijn niveau.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Hou je bek kut vent ik ben geen tyfes neger! Fucking downie!![]()
120k aan zilver jumbos, helaas niets fatsoenlijks gekregen.
Paar gold jumbos ook niet. Tim eist al het geluk op, fukker![]()
Lol, ga ergens anders voor advocaatje spelen.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je praat nu zelfs onder zijn niveau.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
HAHAHAHAHAHA:LMDSG>LKASGFLKJASF:L|APSRFOP AXVMAODXTJASOPRT{OPSA';rSRRwat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:17 schreef ThadCastle het volgende:
120k aan zilver jumbos, helaas niets fatsoenlijks gekregen.
Paar gold jumbos ook niet. Tim eist al het geluk op, fukker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sorry. Herstel: je kwam heel intelligent over.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lol, ga ergens anders voor advocaatje spelen.![]()
Ik mocht hem wel voordat hij ging streamen.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:18 schreef Maver24 het volgende:
http://nl.twitch.tv/nick_28t
Hij heeft Depay in een pack op dit moment![]()
Bedoel je dat je hem nu haat omdat hij een TOTS heeft?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik mocht hem wel voordat hij ging streamen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bedoel je dat je hem nu haat omdat hij een TOTS heeft?![]()
![]()
Wat een niveautje he Toefjes.
Echt triest inderdaadquote:Op woensdag 23 april 2014 20:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even een vraag he, jij hebt het best vaak over het niveau van anderen etc.. hoe kan jij het ooit vinden met Revontulet dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sorry. Herstel: je kwam heel intelligent over.![]()
![]()
Nee, ik kende hem van het EA forum en daar mocht ik hem wel maar toen hij begon met streamen (een tijdje terug) niet meer.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik kan geen antwoord geven zonder zijn reputatie hier te beschadigen.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Even een vraag he, jij hebt het best vaak over het niveau van anderen etc.. hoe kan jij het ooit vinden met Revontulet dan?![]()
Ik krijg die pleuris Azpilicueta maar niet verkochtIk dacht dat ik hem voor 80k wel weg kreeg.
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Even een vraag he, jij hebt het best vaak over het niveau van anderen etc.. hoe kan jij het ooit vinden met Revontulet dan?!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat een mongquote:Op woensdag 23 april 2014 20:18 schreef Maver24 het volgende:
http://nl.twitch.tv/nick_28t
Hij heeft Depay in een pack op dit moment![]()
Revontulet reputatie?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik kan geen antwoord geven zonder zijn reputatie hier te beschadigen.![]()
![]()
Ik ga de helft van de makers van dit nummer zien
Franky Jones in Eindhoven de gekste.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bedoel je dat je hem nu haat omdat hij een TOTS heeft?Gaat het lekker jongens? Wie heeft nu afgesproken dat jullie tegelijk gingen reageren?quote:![]()
Ik vraag alleen maar wat?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Gaat het lekker jongens? Wie heeft nu afgesproken dat jullie tegelijk gingen reageren?![]()
De hele pleuris week doe ik al normaal tegen je.
Ik heb je zelfs een duplicate speler gegeven
Houd het eens even gezellig.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
-
[ Bericht 99% gewijzigd door 2Happy4U op 23-04-2014 20:26:12 ]Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Wel leuk teampje heeft die gastDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ewa!quote:Alles goed?
Dit dus. In het echt ben ik redelijk normaal.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ga er vanuit dat hij zijn negatieve imago graag wilt behouden.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dat wel, maar wat een ubermongool.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:26 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Wel leuk teampje heeft die gast![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:27 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, en ik heb geen TOTS maar wel iets anders leuksnice.
Serieus 31000 fifa points.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:27 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, en ik heb geen TOTS maar wel iets anders leuks![]()
Nu mag ik je niet meer. gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
31k fifa pointsquote:Op woensdag 23 april 2014 20:27 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik hoop gewoon voor je dat dit nep is. Anders heb je 31k aan fifa points. Dat is 300 euro of zo?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:27 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, en ik heb geen TOTS maar wel iets anders leuksDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vakantiegeld moet ergens aan op toch, geef het nu maar vast uitwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Oude web app gr grquote:Op woensdag 23 april 2014 20:27 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Apart lettertypequote:Op woensdag 23 april 2014 20:27 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, en ik heb geen TOTS maar wel iets anders leuksSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Waarom geef je die DS2 niet een keer een ban?quote:
Mij (en nog een paar) wel bannen voor het "trollen" maar hij zit ook altijd iedereen voor van alles uit te maken..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat is er met mijn niveau dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Even een vraag he, jij hebt het best vaak over het niveau van anderen etc.. hoe kan jij het ooit vinden met Revontulet dan?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
banaan vraagquote:Op woensdag 23 april 2014 20:30 schreef Toefjes het volgende:
Sluit anders de hele toko maar. Iedereen een ban.![]()
![]()
was nog voor je je post plaatstequote:Op woensdag 23 april 2014 20:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik las banaan vraag en dacht dat het een quote was op Revontulet
E: Ja niet editen vriend![]()
![]()
Das de oude lettertype voordat de update op de webapp er kwam, you bustedquote:Op woensdag 23 april 2014 20:27 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
[nuttelozefeiten]wist je dat er voor zowel Guyana als Barbados een Nurse op het veld staat?[/nuttelozefeiten]![]()
Barbados wist ik jaquote:Op woensdag 23 april 2014 20:32 schreef OmniRocket het volgende:
wist je dat er voor zowel Guyana als Barbados een Nurse op het veld staat?
[ Bericht 3% gewijzigd door 2Happy4U op 23-04-2014 20:34:38 ]![]()
Ik gun het je.. ik heb het niet...quote:Op woensdag 23 april 2014 20:37 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Oke, heb je nog op PSN. Ik zet er wel wat op![]()
vna mij mag je zelfs 300k van iemand krijgenquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik gun het je.. ik heb het niet...
JA GODVER MAN HELEMALAL IN PANJIEK IK MOET PAKS OPENEN HYPOTHEEK OP ME WIJF SEIZOENSKAART WEGELOPEN ALALASF GODVERMANquote:Op woensdag 23 april 2014 20:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik gun het je.. ik heb het niet...wat is een lach als je van binnen huilt![]()
WTF ik krijg die TOTS Azpapablabla niet verkocht
en maver je zei toch dat coins kopen een stuk goedkoper was, waarom blijf je dan fifa points halen ipv coins als je toch zo graag geld wil uitgeven?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gun hem dan aan Revontuletquote:Op woensdag 23 april 2014 20:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
WTF ik krijg die TOTS Azpapablabla niet verkocht![]()
Echt prima stats, maar rechtspoot met 2* WF op LB...quote:Op woensdag 23 april 2014 20:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
WTF ik krijg die TOTS Azpapablabla niet verkochtSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
POTS pestenquote:Op woensdag 23 april 2014 20:39 schreef poker4lifee het volgende:
en maver je zei toch dat coins kopen een stuk goedkoper was, waarom blijf je dan fifa points halen ipv coins als je toch zo graag geld wil uitgeven?![]()
Yooooo kan ik wat coins van je kopen?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:39 schreef poker4lifee het volgende:
en maver je zei toch dat coins kopen een stuk goedkoper was, waarom blijf je dan fifa points halen ipv coins als je toch zo graag geld wil uitgeven?![]()
voetbalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |