Haha, die heb ik nergens in huis...daar was ik ook al op gekomenquote:Op woensdag 23 april 2014 17:53 schreef Tchock het volgende:
Ik weet niet hoe steriel dat spul moet zijn, maar kun je niet gewoon een deel overgieten in een kleiner flesje?
vliegtuig vertrekt in de morgen....zijn alle winkels nog dichtquote:Op woensdag 23 april 2014 17:54 schreef Hoplahopla het volgende:
Er is toch ergens wel een drogisterij op de route?
Natuurlijk wel. Zolang er geen ontstekingsmechanisme inzit.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Mag ook niet in koffer naar mijn weten...
Volgens mij wel. Had mijn Hans Anders easy Rub ook gewoon mee naar Hong Kong.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ja hoor, vloeistoffen mogen niet in je handbagage, maar in de koffers is geen probleem.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon alvast vloeistof in beide doosjes doen en die meenemen in je handbagage, de rest van de fles gaat gewoon in de handbagage. koffer
Trouwen een niet gesealde fles goed in een ziplock zakje doen want je zal niet de eerste zijn die een lekkende fles lenzenvloeistof in zijn koffer vindt, zoals ze daar met die koffers gooien
jaquote:Op woensdag 23 april 2014 19:58 schreef DSVM het volgende:
Manmanmanman, moet je hiervoor advies vragen op FOK?
Spuug kun je blind van wordenquote:Op woensdag 23 april 2014 17:55 schreef richolio het volgende:
Gedestilleerd water of spuug kan ook, toch?
thnx voor de tip...quote:Op woensdag 23 april 2014 21:33 schreef faf het volgende:
Tax free shops zit vaak ook een drogist tussen. Daar ff kijken net voordat je gaat of aankomt.
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:53 schreef Thetallguy het volgende:
Ps. check je ticket ook even. Er zijn namelijk geen vluchten van Eindhoven naar Praag http://www.eindhovenairport.nl/nl/vluchten/#bestemmingen
TS beweert ook nergens direct op Praag te vliegen, ik gok op Brno en dan de bus.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:53 schreef Thetallguy het volgende:
Ps. check je ticket ook even. Er zijn namelijk geen vluchten van Eindhoven naar Praag http://www.eindhovenairport.nl/nl/vluchten/#bestemmingen
Dat kan, maar dan is het niet vandaag, want dat kan alleen op maandagen en vrijdagenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:09 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
TS beweert ook nergens direct op Praag te vliegen, ik gok op Brno en dan de bus.
Klopt, het is morgen. Maar moet vandaag de hele dag werkenquote:Op donderdag 24 april 2014 07:58 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan is het niet vandaag, want dat kan alleen op maandagen en vrijdagen
Neem je bammetjes mee naar buiten en ga een langs een drogist.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:58 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Klopt, het is morgen. Maar moet vandaag de hele dag werken
Werk in de middle of fuckin nowhere, maar komt wel goed. Bedankt voor alle tips!quote:Op donderdag 24 april 2014 11:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Neem je bammetjes mee naar buiten en ga een langs een drogist.
Ach zie het positief! Jij hebt tenminste nog werk.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:09 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Werk in de middle of fuckin nowhere, maar komt wel goed. Bedankt voor alle tips!
Veel mensen hebben werk hoor, jij zit zeker werkeloos thuis danquote:Op donderdag 24 april 2014 14:20 schreef samara het volgende:
[..]
Ach zie het positief! Jij hebt tenminste nog werk.
ja daarom slimbo. Typ je dit nu vanuit Praag?quote:Op donderdag 24 april 2014 17:43 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Veel mensen hebben werk hoor, jij zit zeker werkeloos thuis dan?
Moet je ook eens naar Praag gaan, voldoende werk aldaar.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:20 schreef samara het volgende:
[..]
Ach zie het positief! Jij hebt tenminste nog werk.
Wat lul jij nou weerquote:Op donderdag 24 april 2014 22:19 schreef samara het volgende:
[..]
ja daarom slimbo. Typ je dit nu vanuit Praag?
zeker saai Praag?
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 10:58 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Klopt, het is morgen. Maar moet vandaag de hele dag werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |