Haha, die heb ik nergens in huis...daar was ik ook al op gekomenquote:Op woensdag 23 april 2014 17:53 schreef Tchock het volgende:
Ik weet niet hoe steriel dat spul moet zijn, maar kun je niet gewoon een deel overgieten in een kleiner flesje?
vliegtuig vertrekt in de morgen....zijn alle winkels nog dichtquote:Op woensdag 23 april 2014 17:54 schreef Hoplahopla het volgende:
Er is toch ergens wel een drogisterij op de route?
Natuurlijk wel. Zolang er geen ontstekingsmechanisme inzit.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Mag ook niet in koffer naar mijn weten...
Volgens mij wel. Had mijn Hans Anders easy Rub ook gewoon mee naar Hong Kong.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ja hoor, vloeistoffen mogen niet in je handbagage, maar in de koffers is geen probleem.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon alvast vloeistof in beide doosjes doen en die meenemen in je handbagage, de rest van de fles gaat gewoon in de handbagage. koffer
Trouwen een niet gesealde fles goed in een ziplock zakje doen want je zal niet de eerste zijn die een lekkende fles lenzenvloeistof in zijn koffer vindt, zoals ze daar met die koffers gooien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |