abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 april 2014 @ 17:17:47 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_139185872
Zwangerschap & geboorte

2014

26 april: Poppejans (meisje)

06 mei: Cocotrimonium
12 mei: Ikina (jongen)
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

01 juni: Soohr (papa)
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje (meisje)
10 juni: JaleesaJoia (meisje)
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongetje)

2 juli: BlueEyes
7 juli: OooLisaooO
11 juli: LaLouchi (jongen)
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20 (jommetje)

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsel (meisje)
16 augustus: gewoonmezelf87 (meisje)
17 augustus: geppie (meisje)
21 augustus: GwaiLow (meisje)
22 augustus: rebel-angel (meisje)
22 augustus: Dyre
30 augustus: Mangostine (meisje)

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
30 september: Hilmo

5 oktober: Spees_Eend
7 oktober: DagenNachtdromer
9 oktober: Skittles
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei***
12 oktober: Loj
18 oktober: Fee-nix
22 oktober: kwakz0r
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje
10 november: DevilsAndDust
16 november: Heliotrope
23 november: LadyTagliatelle
30 november: Sicilia
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
disclaimer
  woensdag 23 april 2014 @ 17:18:01 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_139185881
en nou denkt iedereen dat ik lapo's hunt ;(
disclaimer
pi_139185948
:Y
  woensdag 23 april 2014 @ 17:21:14 #4
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_139185958
Lol @ SQ _O-

Veel plezier ;)

GotC ik ga maar eens een boxer passen van mijn vent :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_139186007
Kwak
pi_139186079
Ahh, dat is fijn! Die boxers draag ik nu stiekem ook wel eens. Die zitten zo lekker :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  woensdag 23 april 2014 @ 17:28:42 #7
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_139186144
quote:
* Stormqueen blijft nog lekker rondhuppelen in haar wereld van regenbogen, eenhoorns en stroopwafels waarin kraamverbanden niet bestaan
Kraamverbanden, het witte goud (tot het rood is).

Baken in de nacht én dag. Jouw veilige pluizige plakverband dat je door zijn enorme absorptievermogen en omvang geen moment het gevoel geeft dat die gutsen bloed die voelen als liters je broek of bed in lopen. Die in twee- of zelfs drievoud legersterk hun opzuigplicht doen alsof het niets is wat ze te verwerken krijgen. Kraamverband O+ the best invention since sliced bread.
pi_139186164
:D

Coco wat fijn!

En grote zwarte onderbroeken ^O^

Hmm maagbeschermers werken niet voldoende tegen de maagpijn/maagzuur en het niet kunnen eten. Net een stukje vlees (kip) gegeten :r
Begrijp de verloskundige haar dwingende toon wel, ik moet eten. Maar hoe doen andere dames dit?
Ik krijg echt geen hap meer door m'n keel door de pijn. Normaal gesproken eet ik best veel dus m'n lichaam is dit ook niet echt gewend.
pi_139186182
:)
pi_139186328
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:29 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
_O-

Zoe: is je dosering niet te laag dan?
S. 2014
J. 2016
pi_139186344
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:29 schreef Zoë23 het volgende:
:D

Coco wat fijn!

En grote zwarte onderbroeken ^O^

Hmm maagbeschermers werken niet voldoende tegen de maagpijn/maagzuur en het niet kunnen eten. Net een stukje vlees (kip) gegeten :r
Begrijp de verloskundige haar dwingende toon wel, ik moet eten. Maar hoe doen andere dames dit?
Ik krijg echt geen hap meer door m'n keel door de pijn. Normaal gesproken eet ik best veel dus m'n lichaam is dit ook niet echt gewend.
Ik had volgens mij iets vergelijkbaars in het begin van mijn zwangerschap. Alles wat enigszins zuur was heb ik geëlimineerd: sinaasappels, tomaten, ketchup, chocolade etc, en vet eten, want daar werd ik misselijk van. Ik heb de eerste weken overleefd op geroosterd wit brood, water en gekookte aardappels. Vaak en kleine beetjes. Langzaamaan weer wat dingen geprobeerd en nu moet ik alleen tomaten en grotere hoeveelheden sinaasappelen etc laten staan.
Ik ben wel erg veel afgevallen maar daar was dus echt niets aan te doen.
  woensdag 23 april 2014 @ 17:34:36 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_139186346
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:28 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Kraamverbanden, het witte goud (tot het rood is).

Baken in de nacht én dag. Jouw veilige pluizige plakverband dat je door zijn enorme absorptievermogen en omvang geen moment het gevoel geeft dat die gutsen bloed die voelen als liters je broek of bed in lopen. Die in twee- of zelfs drievoud legersterk hun opzuigplicht doen alsof het niets is wat ze te verwerken krijgen. Kraamverband O+ the best invention since sliced bread.
_O-
disclaimer
pi_139186393
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

_O-

Zoe: is je dosering niet te laag dan?
Ik mocht 1 capsule per dag en als het niet zou werken 2. Gister voelde ik me redelijk na 1 smorgens en smiddags begon het weer. Dus voor het avondeten weer 1 genomen en hetzelfde vandaag. Dat is dus al de maximale dosering. Ik mocht er eventueel iets bij tegen maagzuur (antagel?) Moet ik morgen even voor bellen.
  woensdag 23 april 2014 @ 17:37:49 #14
52229 Chanty
pi_139186431
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:36 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Ik mocht 1 capsule per dag en als het niet zou werken 2. Gister voelde ik me redelijk na 1 smorgens en smiddags begon het weer. Dus voor het avondeten weer 1 genomen en hetzelfde vandaag. Dat is dus al de maximale dosering. Ik mocht er eventueel iets bij tegen maagzuur (antagel?) Moet ik morgen even voor bellen.
Antagel heb ik positieve dingen over gehoord :Y Maar zelf gelukkig geen ervaring mee. Hopelijk ga je je snel beter voelen. Had je dit bij je andere zwangerschap ook zo erg?
pi_139186458
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:34 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Ik had volgens mij iets vergelijkbaars in het begin van mijn zwangerschap. Alles wat enigszins zuur was heb ik geëlimineerd: sinaasappels, tomaten, ketchup, chocolade etc, en vet eten, want daar werd ik misselijk van. Ik heb de eerste weken overleefd op geroosterd wit brood, water en gekookte aardappels. Vaak en kleine beetjes. Langzaamaan weer wat dingen geprobeerd en nu moet ik alleen tomaten en grotere hoeveelheden sinaasappelen etc laten staan.
Ik ben wel erg veel afgevallen maar daar was dus echt niets aan te doen.
Wat vervelend -O-
Tot nu toe gaat beschuit, knäckebröd, aardbei, thee en limonade goed. Van warm eten, brood, appel etc krijg ik echt enorme maagpijn.
Ik eet idd ook wat vaker kleine beetjes. Koken staat me ook echt tegen :@ maar (8> komt pas 18:30 thuis dus ik moet elke dag wel koken.
pi_139186502
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:37 schreef Chanty het volgende:

[..]

Antagel heb ik positieve dingen over gehoord :Y Maar zelf gelukkig geen ervaring mee. Hopelijk ga je je snel beter voelen. Had je dit bij je andere zwangerschap ook zo erg?
Goed om te horen! Dankjewel
Nee, bij m'n 1e zwangerschap at ik de hele dag door :Y) wel misselijk maar chocolademelk en patat enz hielp daar goed tegen. Een Rennie snachts was ook voldoende
  woensdag 23 april 2014 @ 17:41:18 #17
52229 Chanty
pi_139186543
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:40 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Goed om te horen! Dankjewel
Nee, bij m'n 1e zwangerschap at ik de hele dag door :Y) wel misselijk maar chocolademelk en patat enz hielp daar goed tegen. Een Rennie snachts was ook voldoende
Ok dan hopen dat je lichaam snel normaal gaat doen. Blijft toch apart hoe verschillen een lijf kan reageren bij elke zwangerschap.
pi_139186637
Dat is lastig inderdaad. Ik kon ook echt niet koken, en at ook zo weinig, dat ik maar gewoon een boterham at, en hij voor zichzelf kookte. Dan kreeg ik iig iets binnen.
Maar god wat heb ik die zwangeschap vervloekt de eerste weken :@
pi_139186661
Ik heb omeprazol 20mg en dat mag ik dan s'ochtends en s'avonds 1 capsule, en zeker die voor nacht kan ik niet zonder... wat hier qua drinken goed werkt is grenadine limonadesiroop.. Van al t andere krijg ik t zuur.
hoop dat je je snel beter voelt.
S. 2014
J. 2016
pi_139186744
J is pas om half acht thuis meestal. heb voor die tijd vaak nog geen puf/zin om te koken, dus we eten vaak heel laat. mede daarom heb ik dan echt geen eetlust meer. hier ook regelmatig brood of maar een paar happen...

(en dan willen ze treinreizen in de spits nog duurder maken, J reist nu al buiten de spits met een dalvrijkaart omdat n trajectkaart hem 295 euro in de maand zou kosten... maar dat kan straks als dat kind er is echt niet meer...)
Kwak
pi_139186833
Dankje Chanty, Hoop ik ook

Roomsoes
Ja dat begrijp ik wel, niet kunnen eten is echt -O-

GM
20mg heb ik idd ook.
Herkenbaar vd grenadine :D die moest man ook kopen van mij haha
Dankjewel
  woensdag 23 april 2014 @ 17:56:42 #22
52229 Chanty
pi_139187032
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:47 schreef kwakz0r het volgende:
J is pas om half acht thuis meestal. heb voor die tijd vaak nog geen puf/zin om te koken, dus we eten vaak heel laat. mede daarom heb ik dan echt geen eetlust meer. hier ook regelmatig brood of maar een paar happen...

(en dan willen ze treinreizen in de spits nog duurder maken, J reist nu al buiten de spits met een dalvrijkaart omdat n trajectkaart hem 295 euro in de maand zou kosten... maar dat kan straks als dat kind er is echt niet meer...)
Ja echt belachelijk :') Kun je nog meer geld neerleggen om als een stel ingeblikte visjes naast elkaar te staan in de spits :N Zo krijg je mensen echt nooit het OV in. Het is vaak toch duurder, je bent twee keer zo lang onderweg en je hebt totaal geen eigen space :')

Maar krijg je vriend geen reiskostenvergoeding van zijn werk? Of studeert hij nog?
pi_139187311
Vraagje: ik ben nu bezig met het kiezen van een kraamzorg, en nou zag ik dat het niet verplicht was! Nou ga ik sowieso wel kraamzorg regelen, voor een eerste lijkt me dat wel zo handig :') maar zijn hier ook mensen die, misschien bij een tweede of derde, juist kiezen voor geen kraam?
pi_139187620
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:47 schreef kwakz0r het volgende:

holy hell kwak, neemt je man elkedag de oriënt eexpres? Is een auto dan niet goedkoper?
  woensdag 23 april 2014 @ 18:17:42 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_139187683
Als je daar een auto voor moet aanschaffen is dat zelden goedkoper.

Zoe, hopelijk voel je je snel beter :*
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')