Ja joh, doen, want als er niemand initiatief neemt komt er natuurlijk nooit een flikker van terecht. En da's zonde, want ik gun jou een toffe date met veel uitwisseling van lichaamssappen. Zondag is het he? Moet ik anders met je mee en dat we via een oortje contact houden?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik ga zeker wat meer proberen.
Daar pas je niet inquote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja joh, doen, want als er niemand initiatief neemt komt er natuurlijk nooit geen flikker van terecht. En da's zonde, want ik gun jou een toffe date met veel uitwisseling van lichaamssappen. Zondag is het he? Moet ik anders met je mee en dat we via een oortje contact houden?
Heb je een meterkast toevallig? Dat ik daar zwaar in kan gaan staan te ademen?
Oh dat klopt wel. Ik ben autist dat helpt niet echtquote:Op donderdag 24 april 2014 20:14 schreef Rickario het volgende:
Maar ehm... zoenen plan je toch niet? Dat gebeurt toch gewoon vrij snel?
Klinkt toch een beetje alsof er iets niet helemaal goed zit..
Aah, dat wist ik nietquote:Op donderdag 24 april 2014 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat klopt wel. Ik ben autist dat helpt niet echt
Doet er verder ook niet zo veel toequote:
Is zij dat ook, Tijn? Dat jij weet?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doet er verder ook niet zo veel toe
Geen ideequote:Op donderdag 24 april 2014 20:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is zij dat ook, Tijn? Dat jij weet?
Hebben jullie het nooit over zulke dingen?quote:
Nee,quote:Op donderdag 24 april 2014 20:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hebben jullie het nooit over zulke dingen?
muziek, andere dingen die we leuk vinden om te doen. Werk. Dat soort dingenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over wat voor dingen hebben jullie wel gepraat?
Maar vertel eens over haarquote:Op donderdag 24 april 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
muziek, andere dingen die we leuk vinden om te doen. Werk. Dat soort dingen
Straks leest ze meequote:Op donderdag 24 april 2014 20:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar vertel eens over haar
Leeftijd, werk, relatiegeschiedenis??
'Niet erg toch? Gewoon vol passie over haar pratenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks leest ze mee![]()
32, administratief medewerkster, paar korte relaties
Nee uiteraard nietquote:Op donderdag 24 april 2014 20:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
'Niet erg toch? Gewoon vol passie over haar praten
Dan weet je vrijwel zeker dat zij een autist isquote:Op donderdag 24 april 2014 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee uiteraard nietzou wel grappig zijn dat ze stiekem ook een fokster blijkt te zijn.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:07 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dan weet je vrijwel zeker dat zij een autist is
Idd, zekerheid voor allesquote:Op donderdag 24 april 2014 21:07 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dan weet je vrijwel zeker dat zij een autist is
Als t je ding isquote:Op woensdag 23 april 2014 18:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoe staan jullie tegenover coke snuiven op de eerste date? Do or don't?
don't hier ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als t je ding is
Maar voor mij een don't
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |