"Sorry, ik denk dat we qua humor toch niet bij elkaar passen."quote:Op donderdag 24 april 2014 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
Ontopic dan: Ik heb mijn date van maandag ff gesproken, kan nog niet echt inschatten of er een vervolgafspraak in zit, maar het zijn gewoon luchtige whatsappjes beide kanten op, dus 50-50
Dat zou raar zijn, want we hebben wel flink gelachen samenquote:Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Sorry, ik denk dat we qua humor toch niet bij elkaar passen."
Laat bij het feestje maar dit captured epische dates vrij goed.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
En over drinken op een date (ook al 100 keer behandeld, maar sooooooooooooit het is:
Wanneer iemand op de eerste date niet drinkt is het wmb ook gelijk gedoemd te mislukkenZat worden met een leuke date
![]()
En dan jantoeternuitje door de half uitgestorven stad zwerven op zoek naar een taxi, omdat je de laatste metro, met een uur of 3, gemist hebtEn dan op elke straathoek in elkaar klimmen
Fuck, nu heb ik zin om dronken te worden en te daten. Maar ik ontmoet zo weinig mensen met wie het me geniaal dronken worden lijkt. En dat is toch wel een vereiste!
Plagen is hier aan de orde van de dagquote:
Graag. *En wat ninja-edit jij fucking snel zeg*quote:Op donderdag 24 april 2014 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunnen we hier misschien mee ophouden?
Plagen? Bedoel je niet flirten?quote:Op donderdag 24 april 2014 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Plagen is hier aan de orde van de dag
Zondag zie ik haar weer, en zoen haar ook hoop ikquote:Op donderdag 24 april 2014 19:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb je nou je date al eens goed gezoend? Zit al de hele week te F5en
Tuurlijk ga je dat doen, mooi man! Veel plezier vastquote:Op donderdag 24 april 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zondag zie ik haar weer, en zoen haar ook hoop ik
Dank je welquote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je dat doen, mooi man! Veel plezier vast
das gvd geen antwoord op haar vraagquote:Op donderdag 24 april 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eh, dat zou je de vorige keer toch al doen?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag in haar post.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
das gvd geen antwoord op haar vraag
jaquote:Op donderdag 24 april 2014 19:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, dat zou je de vorige keer toch al doen?
Wacht even. Hoeveel dates hebben jullie nu al gehad dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag in haar post.
[..]
ja
alles voor het vraagteken incl dat ding zelf maakt de vraag. Maar ik vrees t ergste nu.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag in haar post.
[..]
ja
Te horrorquote:Op donderdag 24 april 2014 19:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
alles voor het vraagteken incl dat ding zelf maakt de vraag. Maar ik vrees t ergste nu.
durfde niet, zij gaf nu ook niet echt aan dat ze wilde zoenenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:41 schreef Cue_ het volgende:
En waarom is het niet gelukt de vorige keer?
Jullie hebben, wat, vijf of zes dates gehad? Die wil echt die dikke autistenlul wel in 'r voelen, geloof mij nu maar. Anders ging ze al niet meer met je op pad. Serieus Tijn, je zit wel safe. Doe er verdomme eens wat mee.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te horror
[..]
durfde niet, zij gaf nu ook niet echt aan dat ze wilde zoenen
Dit geven vrouwen ook bijna nooit aan. Je hebt vrij baan, dus zoenen en tijdens het zoenen is het open season, grabbelen!quote:Op donderdag 24 april 2014 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
zij gaf nu ook niet echt aan dat ze wilde zoenen
Hahaquote:Op donderdag 24 april 2014 19:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jullie hebben, wat, vijf of zes dates gehad? Die wil echt die dikke autistenlul wel in 'r voelen, geloof mij nu maar. Anders ging ze al niet meer met je op pad. Serieus Tijn, je zit wel safe. Doe er verdomme eens wat mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |