Plagen is hier aan de orde van de dagquote:
Graag. *En wat ninja-edit jij fucking snel zeg*quote:Op donderdag 24 april 2014 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunnen we hier misschien mee ophouden?
Plagen? Bedoel je niet flirten?quote:Op donderdag 24 april 2014 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Plagen is hier aan de orde van de dag
Zondag zie ik haar weer, en zoen haar ook hoop ikquote:Op donderdag 24 april 2014 19:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb je nou je date al eens goed gezoend? Zit al de hele week te F5en
Tuurlijk ga je dat doen, mooi man! Veel plezier vastquote:Op donderdag 24 april 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zondag zie ik haar weer, en zoen haar ook hoop ik
Dank je welquote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je dat doen, mooi man! Veel plezier vast
das gvd geen antwoord op haar vraagquote:Op donderdag 24 april 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eh, dat zou je de vorige keer toch al doen?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag in haar post.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
das gvd geen antwoord op haar vraag
jaquote:Op donderdag 24 april 2014 19:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, dat zou je de vorige keer toch al doen?
Wacht even. Hoeveel dates hebben jullie nu al gehad dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag in haar post.
[..]
ja
alles voor het vraagteken incl dat ding zelf maakt de vraag. Maar ik vrees t ergste nu.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag in haar post.
[..]
ja
Te horrorquote:Op donderdag 24 april 2014 19:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
alles voor het vraagteken incl dat ding zelf maakt de vraag. Maar ik vrees t ergste nu.
durfde niet, zij gaf nu ook niet echt aan dat ze wilde zoenenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:41 schreef Cue_ het volgende:
En waarom is het niet gelukt de vorige keer?
Jullie hebben, wat, vijf of zes dates gehad? Die wil echt die dikke autistenlul wel in 'r voelen, geloof mij nu maar. Anders ging ze al niet meer met je op pad. Serieus Tijn, je zit wel safe. Doe er verdomme eens wat mee.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te horror
[..]
durfde niet, zij gaf nu ook niet echt aan dat ze wilde zoenen
Dit geven vrouwen ook bijna nooit aan. Je hebt vrij baan, dus zoenen en tijdens het zoenen is het open season, grabbelen!quote:Op donderdag 24 april 2014 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
zij gaf nu ook niet echt aan dat ze wilde zoenen
Hahaquote:Op donderdag 24 april 2014 19:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jullie hebben, wat, vijf of zes dates gehad? Die wil echt die dikke autistenlul wel in 'r voelen, geloof mij nu maar. Anders ging ze al niet meer met je op pad. Serieus Tijn, je zit wel safe. Doe er verdomme eens wat mee.
Ja joh, doen, want als er niemand initiatief neemt komt er natuurlijk nooit een flikker van terecht. En da's zonde, want ik gun jou een toffe date met veel uitwisseling van lichaamssappen. Zondag is het he? Moet ik anders met je mee en dat we via een oortje contact houden?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik ga zeker wat meer proberen.
Daar pas je niet inquote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja joh, doen, want als er niemand initiatief neemt komt er natuurlijk nooit geen flikker van terecht. En da's zonde, want ik gun jou een toffe date met veel uitwisseling van lichaamssappen. Zondag is het he? Moet ik anders met je mee en dat we via een oortje contact houden?
Heb je een meterkast toevallig? Dat ik daar zwaar in kan gaan staan te ademen?
Oh dat klopt wel. Ik ben autist dat helpt niet echtquote:Op donderdag 24 april 2014 20:14 schreef Rickario het volgende:
Maar ehm... zoenen plan je toch niet? Dat gebeurt toch gewoon vrij snel?
Klinkt toch een beetje alsof er iets niet helemaal goed zit..
Aah, dat wist ik nietquote:Op donderdag 24 april 2014 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat klopt wel. Ik ben autist dat helpt niet echt
Doet er verder ook niet zo veel toequote:
Is zij dat ook, Tijn? Dat jij weet?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doet er verder ook niet zo veel toe
Geen ideequote:Op donderdag 24 april 2014 20:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is zij dat ook, Tijn? Dat jij weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |