quote:Op woensdag 23 april 2014 23:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja want als lelijkerd mag je vooral geen voorkeur hebben en moet je vooral blij zijn met elke aardappelschil die karma naar je verhongerende ziel werpt.
uhmmm dat heb ik ook en als ik naar die topmodellen kijk... vind ik ze niet altijd mooi... te veel is niet mooi te weinig ook niet....quote:Op woensdag 23 april 2014 23:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zeggen alle vrouwen die denken dat ze overgewicht hebben
Liever wat vlees op de botten dan een gratenbaal die in twee stukken kan knakken als je er maar te streng naar kijkt.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhmmm dat heb ik ook en als ik naar die topmodellen kijk... vind ik ze niet altijd mooi... te veel is niet mooi te weinig ook niet....
thats meeeeequote:Op woensdag 23 april 2014 23:33 schreef Cue_ het volgende:
Fijn dat er altijd enkel uitersten zijn
En wat fijn dat nikkie overal zo series op reageert
ik ben hier ook niet elk topicquote:Op woensdag 23 april 2014 23:33 schreef habitue het volgende:
Dit blijft gewoon elk topic terug komen he?![]()
Topmodellen hebben over het algemeen allemaal een rotkop en zijn veels te dunquote:Op woensdag 23 april 2014 23:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhmmm dat heb ik ook en als ik naar die topmodellen kijk... vind ik ze niet altijd mooi... te veel is niet mooi te weinig ook niet....
Het zijn niet allemaal hoeren. Sommige zijn ookquote:Op woensdag 23 april 2014 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Topmodellen hebben over het algemeen allemaal een rotkop en zijn veels te dun(en ja, dit is wel serieus gemeend)
Er zijn middenwegen zoals Cue zegtniks is zo zwart wit, behalve het verschil tussen mijn slappe lul en stijve lul, maar hey...
Maar goed, uiteindelijk komt het er op neer dat je als man nooit op een slanke vrouw kan vallen met sexy kleding waarmee je het lichaam goed kan zien en hakken... want hey, dat zijn toch allemaal hoeren
Dat is juist zo grijs als de pest man.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
niks is zo zwart wit, behalve het verschil tussen mijn slappe lul en stijve lul,
oh bah, sla ik die catagorie helemaal over, die zijn VEEEEEEEEEEEEEEEEL ergerquote:Op woensdag 23 april 2014 23:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal hoeren. Sommige zijn ooksletten
ow..... ok... nou ja tja als jij t zegt.... Daten???quote:Op woensdag 23 april 2014 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Topmodellen hebben over het algemeen allemaal een rotkop en zijn veels te dun(en ja, dit is wel serieus gemeend)
Er zijn middenwegen zoals Cue zegtniks is zo zwart wit, behalve het verschil tussen mijn slappe lul en stijve lul, maar hey...
Maar goed, uiteindelijk komt het er op neer dat je als man nooit op een slanke vrouw kan vallen met sexy kleding waarmee je het lichaam goed kan zien en hakken... want hey, dat zijn toch allemaal hoeren
Drink je?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ow..... ok... nou ja tja als jij t zegt.... Daten???
Maar ze is heel goed in gek doen zonder alcohol. En ze heeft sinds kort geen pittig kort kapsel meerquote:
Bummer...quote:Op woensdag 23 april 2014 23:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze is heel goed in gek doen zonder alcohol. En ze heeft sinds kort geen pittig kort kapsel meer
uhmmmmmmm ik drink soms... ligt eraan of ik nog moet autorijdenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Drink je?
Heb je een BMI van < 25?
Indien een van beide antwoorden "nee" is haak ik af. Ik ben namelijk een veeleisende fokker met een lul van 30cm, in slappe toestand, en het is nog een bloedlul ook!
Niet zo serieusquote:Op woensdag 23 april 2014 23:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhmmmmmmm ik drink soms... ligt eraan of ik nog moet autorijdenmaar ben gek op een borrel op zn tijd... en BMI i dont know... moet k ff morgen checken
weet ik toch niet uit mn hoofd...
je bent toch wel 27 plus hedate geen kinderen:P
hahaha.... nou ja sinds kort.... t groeit alweer een aardig poosje... maar ja komt vanzelf een tijd dat k lang haar zat ben en t er weer af gaat tot een kort kapsel...quote:Op woensdag 23 april 2014 23:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze is heel goed in gek doen zonder alcohol. En ze heeft sinds kort geen pittig kort kapsel meer
whahahaha lol woon aan de andere kant van Nederland.... ben n echte twentsequote:Op woensdag 23 april 2014 23:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet zo serieus
Ik ben 29bijna 30
Oh, je woont toch wel in Den Haag? Scheveningen is al te ver voor mij./...
Ik drink wel voor d'r...quote:Op woensdag 23 april 2014 23:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben bang voor hoe de avond zal verlopen. Zeker als er geen drank aan te pas gaat komen
Dan versta ik je nietquote:Op woensdag 23 april 2014 23:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
whahahaha lol woon aan de andere kant van Nederland.... ben n echte twentse
Dan zie je gezichtsmimiek... k ken jullie niet... en ik vind het erg leuk om overal serieus op in te gaan... heb niet voor niks af en toe van die hoge postaantallenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben bang voor hoe de avond zal verlopen. Zeker als er geen drank aan te pas gaat komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |