Ben je wel rested? Ik ben momenteel mijn druid en warrior aan het levellen, en ben van begin 86 naar 1 balkje vanaf 89 in 4 uur namelijk...quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:49 schreef Levitas het volgende:
Hmm, ongeveer 4 hours /played van lvl 85 naar 86.
Ben nu ook dungeons aan het doen, terwijl ik quests doe tijdens het "wachten". M'n dps is echt om te janken merk ik wel. Had op één boss 7,5k dps, lijkt me vrij weinig als 85 Fury warrior..
Ik denk dat je iets verkeerd doet qua rotation oid. Kijken even op warrior guides, wellicht kun je ook een guid gebruiken om te levelen, 4 uur van 85 naar 86 is vrij traag.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:49 schreef Levitas het volgende:
Hmm, ongeveer 4 hours /played van lvl 85 naar 86.
Ben nu ook dungeons aan het doen, terwijl ik quests doe tijdens het "wachten". M'n dps is echt om te janken merk ik wel. Had op één boss 7,5k dps, lijkt me vrij weinig als 85 Fury warrior..
Ik ben sowieso geen snelle leveler van nature. Dat gezegd hebbende, deed ik WOTLK ongeveer 1 uur 1,5 uur per level (/played). Cata ongeveer 2 tot 3 uur. Nu in MoP dus 4 uur. Wat dat betreft zou die stijgende lijn kunnen kloppen (met hoe ik levelde in Vanilla in m`n achterhoofd).quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets verkeerd doet qua rotation oid. Kijken even op warrior guides, wellicht kun je ook een guid gebruiken om te levelen, 4 uur van 85 naar 86 is vrij traag.
Van 85-86 is 10 miljoen xp. Per quest krijg je rond de 110k xp. Dat zijn 90 quests. Dan vind ik 4 uur vrij normaal. Waarom vind je dat traag? Dit is los van allerlei (guild) buffs.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets verkeerd doet qua rotation oid. Kijken even op warrior guides, wellicht kun je ook een guid gebruiken om te levelen, 4 uur van 85 naar 86 is vrij traag.
Ja nu ik dus een flink wat hogere dps heb, door een aanpassing in de rotatie idd (thanks), deed ik er nog steeds bijna 3 uur over om van 86 naar 87 te gaan. Continu quests gedaan, zoveel mogelijk tegelijk, en tussendoor wat dungeons gedaan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 04:23 schreef Georges het volgende:
[..]
Van 85-86 is 10 miljoen xp. Per quest krijg je rond de 110k xp. Dat zijn 90 quests. Dan vind ik 4 uur vrij normaal. Waarom vind je dat traag? Dit is los van allerlei (guild) buffs.
Nou nog even sparen met m'n 5Kquote:
Gear upgraden?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waar zijn valor points nog goed voor? Alleen nog shado pan assult?
Fotoquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:52 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik ga een Drek' Thar tattoo nemen op mijn been.
Afspraak over 3 weken
Welke spec gebruik je? Met Fury doe je sowieso minder dps totdat je crit omhoog gaat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:06 schreef Levitas het volgende:
Dat is duidelijk.. Mistte een paar belangrijke spells:
Colossus Smash
Dragon Roar
Raging blow
Nu ik die in m`n rotatie erbij heb, doe ik zo`n 14k dps (op dit moment in deze dungeon)
DPS frost, tank Blood.quote:Op zondag 27 april 2014 16:38 schreef floodz het volgende:
Wat vinden jullie van death knight de bese spec?
Heb ondertussen al de spec blood gekozen omdat tanken mij leuker lijkt aangezien ik al paar dps chars heb, maar ik hoorde van verschillenden dat blood in pvp niet heel best isquote:
Diablo heeft veel mensen ingepiktquote:Op zondag 27 april 2014 22:39 schreef Junglebeast het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar de Q1 van dit jaar en de subs van WoW. Denk dat er een heleboel zijn gestopt of een pauze aan het nemen zijn.
Fury ja. Gaat opsich wel goed, in vrijwel alle dungeons #1 of #2 dps (zo tussen de 17 en 25k gemiddeld). Nog nooit van m`n leven arms gespeeld eigenlijk. Altijd fury en prot..quote:Op zondag 27 april 2014 11:57 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Welke spec gebruik je? Met Fury doe je sowieso minder dps totdat je crit omhoog gaat.
Pvp normaal gesproken frost. Hoewel blood wel geinig is, niet dood te krijgen.quote:Op zondag 27 april 2014 19:03 schreef floodz het volgende:
[..]
Heb ondertussen al de spec blood gekozen omdat tanken mij leuker lijkt aangezien ik al paar dps chars heb, maar ik hoorde van verschillenden dat blood in pvp niet heel best is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |