SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Als ik zo snel even kijk is Finnbo de enige TOTS die geen enkele kaartstat hoger heeft dan zijn rating
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Prima bruikbaar als CDMquote:Op woensdag 23 april 2014 14:35 schreef Tim86 het volgende:
Motta ook geniale stats hoor..die 55 pace is dan nog wel te overzien.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:36 schreef Maver24 het volgende:
Kan iemand even Perez laten zien. Ik zit op me mobiel![]()
![]()
Vind je lekker hè zo'n mobiel in je hol.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:36 schreef Maver24 het volgende:
Kan iemand even Perez laten zien. Ik zit op me mobielOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Die Musacchio is nu ook een van de beste la Liga CB'sAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja nu al een beestquote:Op woensdag 23 april 2014 14:39 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een beest dit..vond zijn NIF ook al erg goed.![]()
nicequote:Op woensdag 23 april 2014 14:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Perez card stats:
85 Pace
77 Shooting
81 Passing
86 Dribbling
79 Defending
70 Heading![]()
![]()
Mottaquote:Op woensdag 23 april 2014 14:35 schreef Tim86 het volgende:
Motta ook geniale stats hoor..die 55 pace is dan nog wel te overzien.![]()
![]()
Ik ben er weer hequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hoop het ook ja, die is onzichtbaar voor de verdediging van de tegenstanderquote:Op woensdag 23 april 2014 14:42 schreef Grandesco het volgende:
Hopen dat deze niet te duur word.
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Al aangepastquote:Op woensdag 23 april 2014 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoop het ook ja, die is onzichtbaar voor de verdediging van de tegenstander![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zouden er meer of minder dan 10 van op de markt komen?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
moarrrquote:Op woensdag 23 april 2014 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zouden er meer of minder dan 10 van op de markt komen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Om het uur mijn broekje verschonen is niet bevorderlijk voor de nachtrust nee.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:44 schreef Kamikazie het volgende:
Ben ik de enige die gewoon al 3 nachten slecht slaapt uit spanning voor deze TOTS?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik snap niet waarom deze er bij zit. Depay is niet echt consistent... of ja, heel psv is consistent slecht.quote:![]()
![]()
Depay is bij een falend PSV wel het enige lichtpuntje vind ik hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 14:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom deze er bij zit. Depay is niet echt consistent... of ja, heel psv is consistent slecht.![]()
![]()
Jij maakt vandaag in ieder geval consistent rare opmerkingenquote:Op woensdag 23 april 2014 14:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom deze er bij zit. Depay is niet echt consistent... of ja, heel psv is consistent slecht.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Inderdaad, wel verdiend deze.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Depay is bij een falend PSV wel het enige lichtpuntje vind ik hoor![]()
Consistent is slechts een titel die ze eraan hebben gegeven, maar niet iets dat de hele lading dekt. Het gaat om spelers met een goed seizoen, maar die toch geen IF hebben gekregen. Daar hoort hij gewoon bij.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom deze er bij zit. Depay is niet echt consistent... of ja, heel psv is consistent slecht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die wilde ik ook makenquote:Op woensdag 23 april 2014 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij maakt vandaag in ieder geval consistent rare opmerkingen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik wachtte op een post van Timmy en een discussie.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
huh? Dat is toch als er ruzie ofzo is![]()
DS gaat dadelijk weer een datingverhaal vertellen, hij kondigt het zelf aanquote:Op woensdag 23 april 2014 14:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
huh? Dat is toch als er ruzie ofzo isDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wachtte op een post van Timmy en een discussie.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is ook niet veel voor nodig... Ik vond Locadiatje ook niet heel er slecht.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Depay is bij een falend PSV wel het enige lichtpuntje vind ik hoor![]()
Wat?quote:Op woensdag 23 april 2014 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wachtte op een post van Timmy en een discussie.
Waar slaat dit nou weer op![]()
![]()
Dat klopt maar dan nog is knap voor een speler van 19 die zijn eerste jaar in de basis speelt.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Is ook niet veel voor nodig... Ik vond Locadiatje ook niet heel er slecht.![]()
Die heeft niet zo goed gespeeld dat hij zichzelf een plek in Oranje (op de bank, maar goed) heeft verworven.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Is ook niet veel voor nodig... Ik vond Locadiatje ook niet heel er slecht.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar om te zeggen dat die PSV op sleeptouw nam... gaat ook weer te ver.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat klopt maar dan nog is knap voor een speler van 19 die zijn eerste jaar in de basis speelt.![]()
Ja, nee, DAAR is veel voor nodigquote:Op woensdag 23 april 2014 14:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heeft niet zo goed gespeeld dat hij zichzelf een plek in Oranje (op de bank, maar goed) heeft verworven.![]()
![]()
Vaak wel ja.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:50 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Maar om te zeggen dat die PSV op sleeptouw nam... gaat ook weer te ver.![]()
Deed ie wel hoor. Maar miss moet je wat vaker voetbal kijken ipv teletekstenquote:Op woensdag 23 april 2014 14:50 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Maar om te zeggen dat die PSV op sleeptouw nam... gaat ook weer te ver.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik heb het over kwaliteit. Hij zit gewoon bij Oranje omdat er een gebrek is aan beter, niet omdat hij financieel er beter aan toe is dan mijquote:Op woensdag 23 april 2014 14:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mwa. Een keer of 3x keer jouw jaarsalaris. En dat per week.![]()
![]()
Nee, als dat zo was zaten we allemaal bij Oranjequote:Op woensdag 23 april 2014 14:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik heb het over kwaliteit. Hij zit gewoon bij Oranje omdat er een gebrek is aan beter, niet omdat hij financieel er beter aan toe is dan mijDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
In dat geval zit Janmaat ook in Oranje, bij gebrek aan beter.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik heb het over kwaliteit. Hij zit gewoon bij Oranje omdat er een gebrek is aan beter, niet omdat hij financieel er beter aan toe is dan mij
En ik weet wel dat dit niet over geld gaat. Maar jij vindt dat hij geen TOTS verdient, en ik vind van wel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb je die flapdrol ook weerquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat klopt, want Janmaat is niet zo geweldig. Goed voor Feyenoord of een subtopper in Engeland. Swansea of zo.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval zit Janmaat ook in Oranje, bij gebrek aan beter.![]()
-Ach zal eens over mijn hart strijken-quote:
[ Bericht 29% gewijzigd door Timmy_Turner op 23-04-2014 15:01:46 ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
Komt die andere trieste brabo ook nog![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
TOTS Brizuela kan wel een goede RW worden.
[..]
haal wegquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
HAHAHAHAHAHAHAAH!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
TOTS Brizuela kan wel een goede RW worden.
[..]
haal weg
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Maandag dus mijn gehemelte verbrand aan een bitterbal, nu doet gewoon een broodje eten al pijn
#KutLeven![]()
![]()
ziet er wel vet uit
Paul Walker hoofdrol'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:01 schreef Kamikazie het volgende:
Maandag dus mijn gehemelte verbrand aan een bitterbal, nu doet gewoon een broodje eten al pijn
#KutLeven
De minst slechte zijn bij een topclub is de standaard blijkbaar. Als de NIF niet fapwaardig was geweest voor een groot gedeelte van de silver liefhebbers, zou niemand op deze upgrade zitten te wachten, en was deze ook discutabel geweest. Als PSV 5e staat, verdient niemand een blauw kaartje.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Consistent is slechts een titel die ze eraan hebben gegeven, maar niet iets dat de hele lading dekt. Het gaat om spelers met een goed seizoen, maar die toch geen IF hebben gekregen. Daar hoort hij gewoon bij.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
-Ach zal eens over mijn hart strijken-![]()
![]()
![]()
Wat een baas.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Stel PSV zou 5de staan omdat er iemand 40 goals heeft gemaakt verdiend hij echt wel een blauw kaartje hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 15:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De minst slechte zijn bij een topclub is de standaard blijkbaar. Als de NIF niet fapwaardig was geweest voor een groot gedeelte van de silver liefhebbers, zou niemand op deze upgrade zitten te wachten, en was deze ook discutabel geweest. Als PSV 5e staat, verdient niemand een blauw kaartje.
Niet dat dat nu het geval is maar toch, een speler kan zich juist als het team slecht presteert zeker wel bewijzen.![]()
Die foto verwoorde precies mijn reactie bij dat berichtquote:
Elke dag![]()
Neequote:Op woensdag 23 april 2014 14:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat er geen nb2k topic is hé.![]()
Je hebt misschien wel gelijk, maar dan verdienen Jackson, Rooney, De Gea enz hem ook nietquote:Op woensdag 23 april 2014 15:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De minst slechte zijn bij een topclub is de standaard blijkbaar. Als de NIF niet fapwaardig was geweest voor een groot gedeelte van de silver liefhebbers, zou niemand op deze upgrade zitten te wachten, en was deze ook discutabel geweest. Als PSV 5e staat, verdient niemand een blauw kaartje.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:03 schreef Zhano het volgende:
Heeft iemand een goede pic van die Finnbo Tots?
http://wefut.com/en/player/13920Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bord op schoot scoutingquote:Op woensdag 23 april 2014 15:06 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Maher, Wijnaldum en Djuric voor die positie
Elke dag![]()
Is niet om PSV , of Depay af te branden trouwens hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 15:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt misschien wel gelijk, maar dan verdienen Jackson, Rooney, De Gea enz hem ook nietMaar ik vind het raar, dat een speler die even doeltreffend is als Linssen van Heracles, en nog een aantal spelers (die bij clubs spelen waar veel minder geld, en faciliteiten aanwezig zijn) hier op Europees niveau uitgekozen wordt.
![]()
Het wordt wel tijd voor een grote schoonmaak binnen deze selectie. Zijn er echt een hoop die het gewenste niveau niet hebben en zeker niet gaan bereiken.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:07 schreef Kamikazie het volgende:
Als PSV hem haalt man man man man man manDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die verdienen hem ook niet imo, op Rooney na. Depay is gewoon een van de beste spelers van de Eredivisie dit seizoen. Dat dit vooral veel zegt over het niveau van de Eredivisie doet er hier verder niet toe. Welke Eredivisiespeler had hem dan moeten krijgen buiten Finnbo en Depay? Blind ofzo? Die was pas goed vanaf het moment dat hij weer op 6 speelde. Promes had meer rendement dan Depay, maar was veel minder beslissend en belangrijk. Bij Feyenoord zou ik niemand kunnen noemen (zonder IF).quote:Op woensdag 23 april 2014 15:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt misschien wel gelijk, maar dan verdienen Jackson, Rooney, De Gea enz hem ook niet
Dat Depay dan een FUTheld is geeft hem die extra boost in de verkiezingen, dat begrijp ik ook wel. Maar ik kan het echt niet onverdiend noemen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IS altijd bij ea. Vorig jaar kreeg balotelli een serie a tots voor 4 maanden er spelen of zoquote:Op woensdag 23 april 2014 15:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is niet om PSV , of Depay af te branden trouwens hoorMaar ik vind het raar, dat een speler die even doeltreffend is als Linssen van Heracles, en nog een aantal spelers (die blij clubs spelen waar veel minder geld, en faciliteiten aanwezig zijn) hier op Europees niveau uitgekozen wordt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gaat me er ook niet om dat hij van PSV is hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 15:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is niet om PSV , of Depay af te branden trouwens hoorMaar ik vind het raar, dat een speler die even doeltreffend is als Linssen van Heracles, en nog een aantal spelers (die bij clubs spelen waar veel minder geld, en faciliteiten aanwezig zijn) hier op Europees niveau uitgekozen wordt.
Maar Depay is natuurlijk wel meer in het oog gesprongen dan Linssen. Maar het is sowieso een soort populariteitscontest.
Elke dag![]()
Consistent is door community gekozen he, dus die kiezen vooral de spelers die zij leuk vinden. Dat consistent vervaagt al snel.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is niet om PSV , of Depay af te branden trouwens hoorMaar ik vind het raar, dat een speler die even doeltreffend is als Linssen van Heracles, en nog een aantal spelers (die bij clubs spelen waar veel minder geld, en faciliteiten aanwezig zijn) hier op Europees niveau uitgekozen wordt.
![]()
Misschien maakt Suarez hier dan toch nog kans met zijn hoop op TOTS El Shaquote:Op woensdag 23 april 2014 15:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
IS altijd bij ea. Vorig jaar kreeg balotelli een serie a tots voor 4 maanden er spelen of zo![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben het eens met je post. En ja zijn gewoon veel populaire spelers die geen IF hebben gehad, en daartussen is het dan een popijopie wedstrijdjequote:Op woensdag 23 april 2014 15:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die verdienen hem ook niet imo, op Rooney na. Depay is gewoon een van de beste spelers van de Eredivisie dit seizoen. Dat dit vooral veel zegt over het niveau van de Eredivisie doet er hier verder niet toe. Welke Eredivisiespeler had hem dan moeten krijgen buiten Finnbo en Depay? Blind ofzo? Die was pas goed vanaf het moment dat hij weer op 6 speelde. Promes had meer rendement dan Depay, maar was veel minder beslissend en belangrijk. Bij Feyenoord zou ik niemand kunnen noemen (zonder IF).
Dat Depay dan een FUTheld is geeft hem die extra boost in de verkiezingen, dat begrijp ik ook wel. Maar ik kan het echt niet onverdiend noemen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Immers is, op de gekke missers na, wellicht de belangrijkste speler voor Feyenoord geweest. Net zo veel goals als Depay. Alleen gaat Feyenoord het straks beginnen in de voorronde CL, en moet PSV hopen dat het Europees voetbal haalt.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die verdienen hem ook niet imo, op Rooney na. Depay is gewoon een van de beste spelers van de Eredivisie dit seizoen. Dat dit vooral veel zegt over het niveau van de Eredivisie doet er hier verder niet toe. Welke Eredivisiespeler had hem dan moeten krijgen buiten Finnbo en Depay? Blind ofzo? Die was pas goed vanaf het moment dat hij weer op 6 speelde. Promes had meer rendement dan Depay, maar was veel minder beslissend en belangrijk. Bij Feyenoord zou ik niemand kunnen noemen (zonder IF).![]()
Maar Immers was allesbehalve consistentquote:Op woensdag 23 april 2014 15:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Immers is, op de gekke missers na, wellicht de belangrijkste speler voor Feyenoord geweest. Net zo veel goals als Depay. Alleen gaat Feyenoord het straks beginnen in de voorronde CL, en moet PSV hopen dat het Europees voetbal haalt.![]()
De community gaat natuurlijk niet vragen om spelers waar ze toch niets mee kunnen in teams, vandaar dat het over het algemeen ook de goede spelers uit competities zijnDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bakkes, ouwe piemelvreter.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar Immers was allesbehalve consistent![]()
De community gaat natuurlijk niet vragen om spelers waar ze toch niets mee kunnen in teams, vandaar dat het over het algemeen ook de goede spelers uit competities zijnRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Immers was toch alleen 2de seizoenshelft goed? Bakkal is nota bene teruggehaald om hem uit de basis te gooienquote:
Elke dag![]()
Kloptquote:Op woensdag 23 april 2014 15:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Immers was toch alleen 2de seizoenshelft goed? Bakkal is nota bene teruggehaald om hem uit de basis te gooien
Maar niet zeggen dat hij slechts is want hij is toch best belangrijk geweest voor Feyenoord. (1e seizoenshelft heeft hij natuurlijk veel punten laten liggen)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij heeft een dipje gehad, maar Depay ook hoor. Hidgon, die er 14 in schiet voor een pauperclub als NECquote:Op woensdag 23 april 2014 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar Immers was allesbehalve consistent![]()
De community gaat natuurlijk niet vragen om spelers waar ze toch niets mee kunnen in teams, vandaar dat het over het algemeen ook de goede spelers uit competities zijnDat vind ik persoonlijk veel bijzonderder. Maar goed. Het is een mening. Die compleet nutteloos is, want straks komt het TOTS zoals besloten
![]()
![]()
Linssen 11 goals en 0 assists trouwens. Dat laatste is toch wel een belangrijk detail. Immers 11 goals en 6 assists (Depay 11 en 7).
Voor Immers kan je qua rendement ook zeker wel een case maken ja, heb je gelijk in. Maar puur qua spel toch zeker niet. Bij Depay is zijn rendement eigenlijk nog ontzettend kut en maakt hij nog veel meer indruk met zijn spel zelf. Dat gebrek aan rendement kan je alleen wel op 2 manieren uitleggen..als case voor een verkiezing (want hij speelde zo goed) of juist als tegenargument omdat hij 1 op de 10 kansen afmaakt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mja jij maakt ook 6k per week ofzo, dus jij weet wel wat werken is.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:16 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan Kuyt... Alleen een harde werker.![]()
Toch moet je zo'n mongool in je team hebben. Bij AZ had van Galen toen ook een meerwaarde. Types Jan Woutersquote:Op woensdag 23 april 2014 15:16 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan Kuyt... Alleen een harde werker.![]()
![]()
Maar als dit je mening is dan had je ook kunnen laten gelden door mee te stemmen @ EA Forum.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft een dipje gehad, maar Depay ook hoor. Hidgon, die er 14 in schiet voor een pauperclub als NECDat vind ik persoonlijk veel bijzonderder. Maar goed. Het is een mening. Die compleet nutteloos is, want straks komt het TOTS zoals besloten
Als je geen gebruik maakt van je stemrecht heb je geen recht om te klagen!11!!3353531~!(L)
Aldus een deel van de bevolking.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kijk naar het PSV middenveldquote:Op woensdag 23 april 2014 15:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch moet je zo'n mongool in je team hebben. Bij AZ had van Galen toen ook een meerwaarde. Types Jan Wouters![]()
![]()
Ohja, nee, ik hou niet van die flauwekul. Beetje op fok posten vind ik meer dan genoeg. Nog een forum wordt te veel van het goede. Moet ook nog chickies hosselen en alles je weet zelfquote:Op woensdag 23 april 2014 15:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar als dit je mening is dan had je ook kunnen laten gelden door mee te stemmen @ EA Forum.
Als je geen gebruik maakt van je stemrecht heb je geen recht om te klagen!11!!3353531~!(L)
Aldus een deel van de bevolking.![]()
Van Galen in dat rijtje noemen..ga je schamen. Van Galen was een creatieve eindbaas. Wel gek in zijn hoofd, maar een heel ander type spelerquote:Op woensdag 23 april 2014 15:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch moet je zo'n mongool in je team hebben. Bij AZ had van Galen toen ook een meerwaarde. Types Jan Wouters
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
boksquote:Op woensdag 23 april 2014 15:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, nee, ik hou niet van die flauwekul. Beetje op fok posten vind ik meer dan genoeg. Nog een forum wordt te veel van het goede. Moet ook nog chickies hosselen en alles je weet zelfAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee helaas volgend jaar pasquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Beetje op FoK! zitten met me money.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mja jij maakt ook 6k per week ofzo, dus jij weet wel wat werken is.![]()
![]()
Coins kopen zodat je packs kan openen?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:19 schreef Roypsv het volgende:
Hoezo want vanmiddag komt er toch een blauw team ?![]()
Die kon ook gewoon een goede schop uitdelen om de grens aan te geven hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 15:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van Galen in dat rijtje noemen..ga je schamen. Van Galen was een creatieve eindbaas. Wel gek in zijn hoofd, maar een heel ander type spelerDaarbuiten was hij ook nog eens geniaal
![]()
![]()
Dat kon Bergkamp ook, maar dat maakt hem geen type Jan Woutersquote:Op woensdag 23 april 2014 15:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die kon ook gewoon een goede schop uitdelen om de grens aan te geven hoorDaarbuiten was hij ook nog eens geniaal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stop is met Toefgod tegen te spreken jij onwetende blaag.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kon Bergkamp ook, maar dat maakt hem geen type Jan Wouters![]()
IF Pogba verkocht voor dezelfde prijs als waar ik hem voor kocht tijdens TOTY
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zitten beiden op de bank zonder een woord te zeggen. Lijken me 2 dezelfde typesquote:Op woensdag 23 april 2014 15:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kon Bergkamp ook, maar dat maakt hem geen type Jan Wouters
Elke dag![]()
Misschien wel beter ja. Tegen een AZ-fan ingaan als het over zijn eigen spelers gaat is wel ergquote:Op woensdag 23 april 2014 15:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stop is met Toefgod tegen te spreken jij onwetende blaag.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
TIF James nog maar 160k![]()
![]()
Komt natuurlijk ook nog een TOTS van
Elke dag![]()
Tim weet er meer van dan mij, want hij weet altijd al de tussenstanden, nog voor er gescoord isquote:Op woensdag 23 april 2014 15:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stop is met Toefgod tegen te spreken jij onwetende blaag.![]()
![]()
Hem met Jacksonquote:Op woensdag 23 april 2014 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
TIF James nog maar 160k![]()
![]()
Komt natuurlijk ook nog een TOTS vanJammer dat het vrij lastig hybridden is.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik zag Bergkamp wel boos zijn in zijn badjas.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zitten beiden op de bank zonder een woord te zeggen. Lijken me 2 dezelfde types![]()
Moet je ff terugkijken, heb al wat teams met die 2 samen gemaakt samen met wat anderen hierquote:Op woensdag 23 april 2014 15:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hem met JacksonJammer dat het vrij lastig hybridden is.
Elke dag![]()
Nice. Even sherlocken.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet je ff terugkijken, heb al wat teams met die 2 samen gemaakt samen met wat anderen hier
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dan ik.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tim weet er meer van dan mij, want hij weet altijd al de tussenstanden, nog voor er gescoord is![]()
Fuck Fargo, TOTS tijd motherfucker.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nieuwe aflevering van Fargo staat op Netflix zie ik.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Fuck Fargo, TOTS tijd motherfucker.twitter:OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:31:21@Dennisliezen kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
Feyenoord Rotterdam![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ronaldo nog maar 1.7 miljoen. Daalt ook al aardig.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]twitter:OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:31:21@Dennisliezen kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
![]()
![]()
Thanksquote:Op woensdag 23 april 2014 15:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier niet?
GAM / [FIFA 14: FUT] #559 DEMBA BA _O_Had ze al gevonden met de WeFUT squadzoeker
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Heb je zelf nog een leuk, ander idee ervoorquote:Op woensdag 23 april 2014 15:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
ThanksHad ze al gevonden met de WeFUT squadzoeker
?
Elke dag![]()
Helaas niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je zelf nog een leuk, ander idee ervoor?
Wilde eigenlijk Muriel (
), dus dat maakt het allemaal alweer een stuk moeilijker.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
jbgsquote:Op woensdag 23 april 2014 15:30 schreef appelen het volgende:
Wat een tyfuscup trouwensalleen maar pacehoeren
![]()
Kan wel, maar dan moet je eigenlijk aan de Guarin CDM, Zuniga en cuadradoquote:Op woensdag 23 april 2014 15:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Helaas niet.Wilde eigenlijk Muriel (
), dus dat maakt het allemaal alweer een stuk moeilijker.
Elke dag![]()
Oftewel full serie aquote:Op woensdag 23 april 2014 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan moet je eigenlijk aan de Guarin CDM, Zuniga en cuadrado
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
In de verdediging kan je dan full Atletico doen bijvquote:
Elke dag![]()
Kon je wat vinden dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
ThanksHad ze al gevonden met de WeFUT squadzoeker
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Dit is dan ongeveer het best mogelijk
Elke dag![]()
Ibarboquote:Op woensdag 23 april 2014 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg ik nachtmerries van.![]()
Oh ja moest Muriel zijn,quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Haha, je droomt over FUTquote:Op woensdag 23 april 2014 15:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ibarbo
Krijg ik nachtmerries van.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan ongeveer het best mogelijkSerie A dus.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
[ afbeelding ]
Konko RB is beter, maar die zit in een ander team. Moet IF Handanovic nog even halen
En Ogbonna ga ik nu voor het eerst testen dit jaar. IF Bonucci staat er normaal. En op die CAM kan James dus.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
[ afbeelding ]
JizzfestRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vond NIF Dayro echt een baas, maar met de IF kon ik niksquote:Op woensdag 23 april 2014 15:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Konko RB is beter, maar die zit in een ander team. Moet IF Handanovic nog even halen
En Ogbonna ga ik nu voor het eerst testen dit jaar. IF Bonucci staat er normaal. En op die CAM kan James dus.Jij wel?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jij rarequote:Op woensdag 23 april 2014 15:40 schreef Grandesco het volgende:
[..]
En over jou![]()
Dat zijn de beste dromen...![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ibarbo
Krijg ik nachtmerries van.quote:![]()
Beetje hetzelfde als met de NIF. Vond hem niet veel beter ofzo. De SIF heb ik al een tijd maar nog steeds niet mee gespeeldquote:Op woensdag 23 april 2014 15:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik vond NIF Dayro echt een baas, maar met de IF kon ik niksJij wel?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom Murielquote:Op woensdag 23 april 2014 15:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Ogbonna ga ik nu voor het eerst testen dit jaar. IF Bonucci staat er normaal. En op die CAM kan James dus.Die vond ik zo slecht
Falcao wordt het sowieso voor mij, maar Moutinho lijkt me niks dit jaarquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Neem je zijn IFquote:Op woensdag 23 april 2014 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom MurielDie vond ik zo slecht
[..]
Falcao wordt het sowieso voor mij, maar Moutinho lijkt me niks dit jaar
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Slagter 5e, Poels (knecht van de nr 3 Kwiatkutski) 12e. Dumoulin ook nog top 20 denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:40 schreef Maver24 het volgende:
Mollema 4e in de waalse pijl. Valverde was te snel op de Muur van Huy
Vorm is goed, hopelijk kunnen ze zondag in LBL iets uitrichten.![]()
Lijkt me ook nietsquote:Kutstats
Elke dag![]()
Ik snap serieus niet hoe Muriel in H2H 74 overall kan hebben terwijl hij met 80 begon. Hij moet wel een heel slecht seizoen gehad hebben dan.![]()
Oh nvm wat een goede stats heeft IF moutinho
Elke dag![]()
Doet het prima hier, al vond ik hem vorig jaar wel beter. Ibarbo is hier supersub maar die zit wel dicht tegen de basis aan..scoort altijdquote:Op woensdag 23 april 2014 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom MurielDie vond ik zo slecht
[..]
Falcao wordt het sowieso voor mij, maar Moutinho lijkt me niks dit jaar
Maar ik mis die 4* wel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vogeltje van me pa is ingeslapen![]()
hij was al ziek en zijn pootje was gebroken afgelopen weekend. Triest
![]()
Ohja, er is alweer een SIFquote:Op woensdag 23 april 2014 15:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als met de NIF. Vond hem niet veel beter ofzo. De SIF heb ik al een tijd maar nog steeds niet mee gespeeld
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Volgend jaar silver Ibarbo en Murielquote:Op woensdag 23 april 2014 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doet het prima hier, al vond ik hem vorig jaar wel beter. Ibarbo is hier supersub maar die zit wel dicht tegen de basis aan..scoort altijd
Maar ik mis die 4* wel![]()
![]()
50k vind ik toch wel te duur voor IF Moutinho. Ga er nog maar even over denkenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Morgen is die 30k.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
50k vind ik toch wel te duur voor IF Moutinho. Ga er nog maar even over denken![]()
Ja precies. Ben benieuwd. Mollena en Slagter zijn weer goed in vorm aan het rakenquote:Op woensdag 23 april 2014 15:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Slagter 5e, Poels (knecht van de nr 3 Kwiatkutski) 12e. Dumoulin ook nog top 20 denk ik.
Vorm is goed, hopelijk kunnen ze zondag in LBL iets uitrichten.![]()
Ach ja, liever nu in laten slapen dan dat hij nog tijden lang pijn heeft en dan dood gaat.... wel altijd vervelend natuurlijkquote:Op woensdag 23 april 2014 15:46 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Hij is vies dik. Paar keer al uit de selectie gezet om die reden. Maar 23 keer gespeeld, waarvan bijna alles als invaller. 4 goals maar. Ook een tijd blessa.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap serieus niet hoe Muriel in H2H 74 overall kan hebben terwijl hij met 80 begon. Hij moet wel een heel slecht seizoen gehad hebben dan.
Ibarbo ook een slecht seizoen met amper goals en veel invalbeurten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had gelezen dat hij wordt vergeleken met de Braziliaanse Ronaldo om die reden.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is vies dik. Paar keer al uit de selectie gezet om die reden. Maar 23 keer gespeeld, waarvan bijna alles als invaller. 4 goals maar. Ook een tijd blessa.
Ibarbo ook een slecht seizoen met amper goals en veel invalbeurten.
Welliton nu ook silver in H2H: http://sofifa.com/nl/14w/p/147566-welliton-soares-de-morais![]()
Graag gedaan vriend.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
50k vind ik toch wel te duur voor IF Moutinho. Ga er nog maar even over denkenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja bedankt he slapeloze nachten kutventquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vind het echt lastig te voorspellen. Lekker achterover hangen en genieten denk ik. Hopelijk is Ronaldo fit..die hoort wel te spelen bij dit affiche.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:52 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog mooie bets voor vanavond? Wil even mijn winst van gisteren wegspelenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
'quote:Op woensdag 23 april 2014 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja bedankt he slapeloze nachten kutvent
Dat was mijn eerste team bedankt hequote:![]()
Op Rojo na en Sirigu in goal. En Matuidi op CDM is nog slechter dan Perez
Elke dag![]()
Zeker aangezien ik er benquote:
Elke dag![]()
Ik ben stoer, zeker welquote:
Maar soms doe ik gewoon een beetje raarDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben stoer, zeker wel
Maar soms doe ik gewoon een beetje raar![]()
Die is zo vet livequote:Was in Paradiso naar hun concert geweest, was heul tof
![]()
KomkomkomkomkomkommerDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
In laten slapen van huisdieren is zo niet chillquote:Op woensdag 23 april 2014 15:46 schreef Maver24 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:55 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Beter linken met IF Ramos, kan ook goed koppen en sneller rennen.
JizzRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
352quote:
Toulalan!!!!
Elke dag![]()
quote:
Timmy Turnerquote:
352 niet kunnen apprecieren
IF Toulalan slecht vinden!!!!!!
tevens futhead
JIj moet helemaal je muil houden, ouwe kebabkrabber.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
inderdaad. Me pa is helemaal van slag. Vogeltje was 6 jaar en was helemaal tam enzoquote:Op woensdag 23 april 2014 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In laten slapen van huisdieren is zo niet chill![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 16:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
inderdaad. Me pa is helemaal van slag. Vogeltje was 6 jaar en was helemaal tam enzo
Hoe heette het vogeltje?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
inderdaad. Me pa is helemaal van slag. Vogeltje was 6 jaar en was helemaal tam enzo![]()
Waarom maak je het nou weer persoonlijkquote:Op woensdag 23 april 2014 16:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Timmy Turner
352 niet kunnen apprecieren
IF Toulalan slecht vinden!!!!!!
[ afbeelding ]
tevens futhead![]()
En ja kijk eens naar die pace dan, agility en balans danDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kijk eens naarquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sorry, schatje.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom maak je het nou weer persoonlijk![]()
En ja kijk eens naar die pace dan, agility en balans dan
Lekker boeiend pace, agility en balans.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jaquote:Op woensdag 23 april 2014 16:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
het is maar goed dat er tots is want deze totw is aardig baggerPogba en blasdjfssdffky zijn wel goed. Maar de rest .
Pisvlek zul je bedoelenquote:Op woensdag 23 april 2014 16:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaPogba en blasdjfssdffky zijn wel goed. Maar de rest .
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
TR gemacht, trollen en provoceren.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
JIj moet helemaal je muil houden, ouwe kebabkrabber.
Ja ook goedquote:Haal die 2 altijd door elkaar.
Sterling ook leuk. En al deze rakkers gaan mega goedkoop worden, door alle packs die opengetrokken worden![]()
![]()
ik vraag gewoon een serieus antwoord.
Waarom komt er een TOTW en niet een team met blauwe spelers vandaag?![]()
Beide. Sterker nog: er komt een TOTW en 3 teams met blauwe spelers. Wakker blijven Roy.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:09 schreef Roypsv het volgende:
Waarom komt er een TOTW en niet een team met blauwe spelers vandaag?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er komt altijd een TOTW als er tegelijkertijd een TOTS komt.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:09 schreef Roypsv het volgende:
Zal die nodig hebbenquote:Op woensdag 23 april 2014 16:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
RIP Beatle , en sterkte voor je vader![]()
![]()
TOTSen komen om 5 uurquote:Op woensdag 23 april 2014 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er komt altijd een TOTW als er tegelijkertijd een TOTS komt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
laat ze maar trollen. Vanavond om 7 uur komen ook blauwe kaartjes uit. EA gaat het officieel om 5 uur bekend makenquote:Op woensdag 23 april 2014 16:09 schreef Roypsv het volgende:
EA heeft ze uren geleden al bekend gemaaktquote:Op woensdag 23 april 2014 16:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
laat ze maar trollen. Vanavond om 7 uur komen ook blauwe kaartjes uit. EA gaat het officieel om 5 uur bekend maken
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik moet echt met hem gespeeld hebben dit jaarquote:Vanavond maar een TOTS speler pullen zodat ik hem kan betalen dan.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
SAAAAY WHATTTT ?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hier heb je je triangel terug
oh je trollt Roy, was even niet 'bij'![]()
EA maakt ze officieel pas om 5 uur bekend hoordat ze al uitgelekt zijn maakt niets uit.
#FreeTrapz![]()
ja maar ik bedoel op twitter he. 4 uur de totw en 5 uur de tots volgens het spoorboekjequote:Op woensdag 23 april 2014 16:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
EA heeft ze uren geleden al bekend gemaakt![]()
EA heeft het zelf ook allang officieel gepost op het forum, met linkjes naar webapp etcquote:Op woensdag 23 april 2014 16:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
SAAAAY WHATTTT ?
EA maakt ze officieel pas om 5 uur bekend hoordat ze al uitgelekt zijn maakt niets uit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 23 april 2014 16:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel op twitter he. 4 uur de totw en 5 uur de tots volgens het spoorboekje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, haha, domme Suarez ook. Zit al lang die spelers te checkenquote:Op woensdag 23 april 2014 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA heeft het zelf ook allang officieel gepost op het forum, met linkjes naar webapp etc![]()
Ik dacht dat je bedoelde: komen om 5u in packsquote:Op woensdag 23 april 2014 16:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
SAAAAY WHATTTT ?
Ja nu kan dat. Eerst was dat wel een gewaagde combinatie hoor, Jackson met zijn 82 pace viel buiten mijn 'requirements'.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:19 schreef Toefjes het volgende:
TOTS Jackson en Ibarbo in de spits. Dat gaat m wel worden.![]()
Ja, wat de fuck ben je hier weinigquote:
Ik weet dat het iets met je studie was, maar ik ben hier ook nog best vaak en heb dit jaar al 51 EC gehaald en heb nu nog 2 vakken van 9 EC (volgens mij)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ze houden zich ook nooit aan het programma net de NSquote:Op woensdag 23 april 2014 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA heeft het zelf ook allang officieel gepost op het forum, met linkjes naar webapp etcPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
heb ze vanmiddag allang gechecked inclusief plan van aanpak.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:19 schreef Toefjes het volgende:
TOTS Jackson en Ibarbo in de spits. Dat gaat m wel worden.
TOTS Rooney pullen, verkopen, TOTS de Rossi en Cerci terugkopen
#FreeTrapz![]()
Ik zag ergens een post dat TIF James Rodriguez nog maar 170k was. Op de Xbox is de laagste 164k
Hoe ver zal ie nog dalen danAls die op de 100k uitkomt, dan ga ik echt een uur lang fappen.
Is niet vanwege mijn studie hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 16:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, wat de fuck ben je hier weinig
Ik weet dat het iets met je studie was, maar ik ben hier ook nog best vaak en heb dit jaar al 51 EC gehaald en heb nu nog 2 vakken van 9 EC (volgens mij)
Maar zit vandaag hele dag op kantoor (vakantie op de Uni) en dus beetje mijn tijd verdoen
Ben er de komende tijd wel weer vaker
Elke dag![]()
Mijn postquote:Op woensdag 23 april 2014 16:25 schreef DuTank het volgende:
Ik zag ergens een post dat TIF James Rodriguez nog maar 170k was. Op de Xbox is de laagste 164k
Hoe ver zal ie nog dalen danAls die op de 100k uitkomt, dan ga ik echt een uur lang fappen.
Ver, komt nog een TOTS. Denk dat die wel op 120/130k gaat uitkomen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tentamens komen eraan hequote:Op woensdag 23 april 2014 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is niet vanwege mijn studie hoor
Maar zit vandaag hele dag op kantoor (vakantie op de Uni) en dus beetje mijn tijd verdoen
![]()
![]()
Echt een WTF-moment in de trein.. ik hoor een jongen en een chick (maar die is niet knap) eerst over Yu-Gi-Oh praten en daarna over Pokemon.
Hebben jullie dat filmpje van dat mannetje dat gek doet in de trein ook gezien? Die man zie ik regelmatig in de trein want hij gaat met de trein waar ik ook vaak in zit (dit post ik ook vanuit de trein maar ik sta nu)![]()
Inderdaadquote:
Gewoon laatste college al gehad![]()
Elke dag![]()
Ik heb er komende paar weken nog een paar van rechten vakken, maar dat is echt maar 3 in de week ofzoquote:Op woensdag 23 april 2014 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Inderdaad
Gewoon laatste college al gehad![]()
![]()
![]()
Waar de fuck heb je het overquote:Op woensdag 23 april 2014 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Echt een WTF-moment in de trein.. ik hoor een jongen en een chick (maar die is niet knap) eerst over Yu-Gi-Oh praten en daarna over Pokemon.
Hebben jullie dat filmpje van dat mannetje dat gek doet in de trein ook gezien? Die man zie ik regelmatig in de trein want hij gaat met de trein waar ik ook vaak in zit (dit post ik ook vanuit de trein maar ik sta nu)![]()
Hak ----------------------- TAKquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh haha dat dacht ikquote:Op woensdag 23 april 2014 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is niet vanwege mijn studie hoor
.
Vakantie op de uni?? Bestaat dat?. Op de UvA niet in ieder geval
Post straks als je thuis bent even het filmpje, want ik snap het nietquote:Op woensdag 23 april 2014 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hebben jullie dat filmpje van dat mannetje dat gek doet in de trein ook gezien? Die man zie ik regelmatig in de trein want hij gaat met de trein waar ik ook vaak in zit (dit post ik ook vanuit de trein maar ik sta nu)
Ja 3 college vrije weken, dan 3 tentamenweken en dan 3 maanden zomervakantiequote:Op woensdag 23 april 2014 16:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh haha dat dacht ik.
Vakantie op de uni?? Bestaat dat?. Op de UvA niet in ieder geval
[..]
Post straks als je thuis bent even het filmpje, want ik snap het niet
Elke dag![]()
wat een onzin eigenlijk zegquote:Op woensdag 23 april 2014 16:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja 3 college vrije weken, dan 3 tentamenweken en dan 3 maanden zomervakantie
oke, misschien ben ik gewoon jaloersHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Welke universiteit zit jijquote:Op woensdag 23 april 2014 16:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja 3 college vrije weken, dan 3 tentamenweken en dan 3 maanden zomervakantie![]()
![]()
Pfffquote:![]()
Ik ben al een maand tentamens aan het maken, maar collegevrije weken en 3 maanden vakantie ho maar![]()
![]()
8 weken lang 1 uur per week is anders ook wel te doen hoor.
wel spijt dat ik me in Tilburg uitgeschreven hebHad het in Leiden eigenlijk alleen het eerste blok een beetje druk
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb je dat gedaanquote:Op woensdag 23 april 2014 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
8 weken lang 1 uur per week is anders ook wel te doen hoor.
wel spijt dat ik me in Tilburg uitgeschreven hebHad het in Leiden eigenlijk alleen het eerste blok een beetje druk
![]()
? Waarom dat dan
Elke dag![]()
Mwauh Timmy heeft het ook wel erg chill, ik heb komende 2 maanden als het beetje tegen zit bijna 14 tentamens dan wel herkansingenquote:Op woensdag 23 april 2014 16:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Pfff![]()
Ik ben al een maand tentamens aan het maken, maar collegevrije weken en 3 maanden vakantie ho maar![]()
![]()
was na die intro week nooit meer gegaanquote:Op woensdag 23 april 2014 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je dat gedaan? Waarom dat dan
![]()
te luien 2 uur heen 2 uur terug was ook best irritant
maar wel zonde, maar kijken of er volgend jaar betere opties zijn'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dan heb jij vakantie gehad rond de kerstquote:Op woensdag 23 april 2014 16:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh Timmy heeft het ook wel erg chill, ik heb komende 2 maanden als het beetje tegen zit bijna 14 tentamens dan wel herkansingen![]()
Ik heb er nu 6, kunnen er 11 worden maar ga ervanuit dat het er gewoon 6 zijn
Elke dag![]()
Dat snap ik wel jaquote:Op woensdag 23 april 2014 16:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
was na die intro week nooit meer gegaan![]()
te luien 2 uur heen 2 uur terug was ook best irritant
Was ook een kut situatie, je had gewoon helemaal moeten overplaatsen naar Tillie
Elke dag![]()
Kloptquote:Op woensdag 23 april 2014 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan heb jij vakantie gehad rond de kerst![]()
Ik heb er nu 6, kunnen er 11 worden maar ga ervanuit dat het er gewoon 6 zijn![]()
![]()
Klinkt wel intensief jaquote:Op woensdag 23 april 2014 16:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh Timmy heeft het ook wel erg chill, ik heb komende 2 maanden als het beetje tegen zit bijna 14 tentamens dan wel herkansingen![]()
Bij ons krijg je een blok en vervolgens 1 tentamen, of een schriftelijk en een mondeling tentamen. Scheelt wel aardig wat tijd en je kan slechte onderdelen compenseren met goede, maar als je faalt moet je dus wel alles opnieuw doen![]()
![]()
stuk handiger geweest jaquote:Op woensdag 23 april 2014 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat snap ik wel jaWas ook een kut situatie, je had gewoon helemaal moeten overplaatsen naar Tillie
Nu maar wat afspraken gaan maken met studieadviseurs in Rotterdam en Amsterdam en kijken wat de opties zijn. Misschien toch maar een wiskunde cursus als ikd aar nog niet te laat mee ben
rip bankrekening dan maar
En wat wil je met die wiskunde nog gaan doen dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
stuk handiger geweest jaNu maar wat afspraken gaan maken met studieadviseurs in Rotterdam en Amsterdam en kijken wat de opties zijn. Misschien toch maar een wiskunde cursus als ikd aar nog niet te laat mee ben
Elke dag![]()
eensquote:Op woensdag 23 april 2014 16:41 schreef Kamikazie het volgende:
Ik had me voorgenomen om vandaag 3 hoofdstukken privaatrecht te leren, zo maar is beginnen![]()
#2Happy4UModus
on topic graag
OR GET A ROOM !Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
bedrijfskunde/eco en bedrijfseco nog steeds erbij proberen, maar niet in Tilburg. Alleen in Tilburg hoefde je wiskunde niet tochquote:Op woensdag 23 april 2014 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En wat wil je met die wiskunde nog gaan doen dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:42 schreef FCsuarez het volgende:
#2Happy4UModus
on topic graag
OR GET A ROOM !
Elke dag![]()
Ben jij een vrouw?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:42 schreef FCsuarez het volgende:
#2Happy4UModus
on topic graag
OR GET A ROOM !
Je klaagt als het rustig is, je klaagt ook als het niet rustig is..![]()
Geen idee hoe dat precies zatquote:Op woensdag 23 april 2014 16:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bedrijfskunde/eco en bedrijfseco nog steeds erbij proberen, maar niet in Tilburg. Alleen in Tilburg hoefde je wiskunde niet toch
[..]![]()
Wiskunde B niet volgens mij idd, maar dat is echt niet zo'n probleem, maar een vak waarbij je dat mist.
Elke dag![]()
Ik heb dit jaar 1 herkansing gehad en gehaaldquote:Op woensdag 23 april 2014 16:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh Timmy heeft het ook wel erg chill, ik heb komende 2 maanden als het beetje tegen zit bijna 14 tentamens dan wel herkansingen
Nog 2 tentamens te gaan (en dat zijn deeltoetsen), bezig met bachelorthese en dan is die bachelor halverwege/eind juni binnen
Nicequote:Op woensdag 23 april 2014 16:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 1 herkansing gehad en gehaald
Nog 2 tentamens te gaan (en dat zijn deeltoetsen), bezig met bachelorthese en dan is die bachelor halverwege/eind juni binnen
Elke dag![]()
als ik een vrouw zou zijn zou ik de hele dag met mijn eigen tieten spelen en dus niet kunnen typen.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben jij een vrouw?
Je klaagt als het rustig is, je klaagt ook als het niet rustig is..
ik constateer alleen maar dingen. en zit er niet op te wachten dat iemand eigenlijk zou moeten leren maar nog net begonnen is en over 2 uur nog steeds niet begonnen is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Klagen vrouwen zo vaak bij je?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben jij een vrouw?
Je klaagt als het rustig is, je klaagt ook als het niet rustig is..![]()
Ditquote:Op woensdag 23 april 2014 16:48 schreef Kamikazie het volgende:
Ik begin volgend jaar kerst als het goed is met thesisDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik zit niet te wachten op wat jij allemaal met jezelf zou doen als je een vrouw wasquote:Op woensdag 23 april 2014 16:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ik een vrouw zou zijn zou ik de hele dag met mijn eigen tieten spelen en dus niet kunnen typen.
ik constateer alleen maar dingen. en zit er niet op te wachten dat iemand eigenlijk zou moeten leren maar nog net begonnen is en over 2 uur nog steeds niet begonnen is.![]()
![]()
Elke dag![]()
mooi zitten we beide ergens niet op te wachtenquote:Op woensdag 23 april 2014 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op wat jij allemaal met jezelf zou doen als je een vrouw was![]()
![]()
![]()
nu maar hopen dat er iets anders leuks gebeurd.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maar hij is helemaal geen vrouw.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op wat jij allemaal met jezelf zou doen als je een vrouw was![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |