En BTC mag ook wel eens gaan bewegen...quote:Op donderdag 24 april 2014 13:33 schreef DaMart het volgende:
Ja hallo, AC, BC, FLT, HIRO, NOBL en WC mogen nu wel weer gaan stijgen....
direction:quote:Op donderdag 24 april 2014 13:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En BTC mag ook wel eens gaan bewegen...
Prima, als daardoor de eerder genoemde coins ook weer boven mijn buy orders gaan uitkomen...quote:Op donderdag 24 april 2014 13:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En BTC mag ook wel eens gaan bewegen...
'Maar'quote:Op donderdag 24 april 2014 13:39 schreef smiths het volgende:
Mintpal heeft bijna zoveel volume als btce. Scheelt maar 700btc
Normaal gesproken ligt het volume op btc-e een stuk hoger dan mintpal.quote:
BTC-e heeft ook maar weinig te bieden qua coins. BTC en LTC en een beetje NMC en PPC maar verder houdt het ook wel op. Niemand koopt XPM en die rommel.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:53 schreef smiths het volgende:
[..]
Normaal gesproken ligt het volume op btc-e een stuk hoger dan mintpal.
De spikes bedragen nu slechts 300btc, bij een beetje paniek zijn die zo 3000btc
Dat klopt, btc-e moet het van BTC en LTC hebben. Omdat de koers geen kant opgaat is het volume er zo tergend laag. Vind ik opzich niet heel erg want de laatste tijd daalt bitcoin sneller dan dat het stijgt. Nu maak ik winst met altcoins en tegelijkertijd geen verlies omdat de bitcoin niet daalt.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
BTC-e heeft ook maar weinig te bieden qua coins. BTC en LTC en een beetje NMC en PPC maar verder houdt het ook wel op. Niemand koopt XPM en die rommel.
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:03 schreef edraket31 het volgende:
CINNI ineens op Mintpal
Nog geen trades in geweest tot nu toe
WC duikt zo onder de 800...quote:Op donderdag 24 april 2014 16:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kleurencoins gaan allemaal de diepte in.
Ik hold m'n rommel gewoon vast hoor. Pas als PPC en NMC loskomen ga ik proberen wat grover te spelen. Tot die tijd ga ik geen verliezen nemen.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
WC duikt zo onder de 800...
Hopelijk een laatste dump voordat ze allemaal naar de maan gaan.
O, ik ga ook niks met verlies verkopen. Maar zodra iets ook maar een beetje boven mijn inkoopkoers staat, verkoop ik hetquote:Op donderdag 24 april 2014 16:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik hold m'n rommel gewoon vast hoor. Pas als PPC en NMC loskomen ga ik proberen wat grover te spelen. Tot die tijd ga ik geen verliezen nemen.
Ga toch weg met je takquote:
Mijn tak komt zo thuis van dr werkquote:Op donderdag 24 april 2014 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga toch weg met je tak
Moet trouwens 0.02 zijn, ik heb al 0.13 in de kleuren.
Ik ga straks een stok ophalenquote:Op donderdag 24 april 2014 17:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijn tak komt zo thuis van dr werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |