Jij zat vol in BC?quote:
Met 50% van mijn bitcoinsquote:Op donderdag 24 april 2014 10:05 schreef smiths het volgende:
[..]
Jij zat vol in BC?
was het de 25e dat ze die pump wouden doen?
Ik vind het ook een belachelijke actie, als je een coin heel/stijgende wilt houden dan moet je zorgen voor een stabiele stijgende trend (zoals BC afgelopen weken had totdat het de 90k raakte).quote:Op donderdag 24 april 2014 10:12 schreef edraket31 het volgende:
Vrijdagavond.....
Is wel veel weerstand binnen de community.
Dev-team is er tegen.
Interessante discussie op bitcointalk, enerzijds de bagholders die long term zitten en de pumpers vragen een andere shitcoin te zoeken voor pump-dump
Ik zou me niet zo'n zorgen maken om BC.....quote:Op donderdag 24 april 2014 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met 50% van mijn bitcoins
En dat denk ik.
Ik heb hier iig meer vertrouwen in dan in AUR. Ik kon deze daling verwachten en ben nu echt long-term aan het kijken, anders had i er veel minder in gestoken.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:22 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zou me niet zo'n zorgen maken om BC.....
BC is pas 58 dagen oud, kijk wat voor een progressie ze maken, kijk wat voor een team erachter zit.
In mei komen er een aantal PR-acties, juni komt coinkite.
Al met al veel potentie, ik begrijp dat je wil spelen met BC's schommelingen.... Ik doe het zelf ook, zit ook vast nu in BC, maar ik heb bij BC wel t vertrouwen erin dat een lichte daling snel weer gecorrigeerd wordt
Haal me in danquote:Op donderdag 24 april 2014 13:07 schreef Nattekat het volgende:
16384
En nu heb ik er genoeg van, ik heb het doel bereikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |