hacks, nou goed?quote:Op zondag 27 april 2014 13:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe wil je die dingen traden als ik vragen mag?
hmm dat is slim ja! ook eens proberenquote:Op zondag 27 april 2014 14:22 schreef Aptoide het volgende:
Ik spaar ze altijd tot 500 op en dan
Gamble ik alles op 1 item, zitten meestal 1 of 2 legs bij.
Thanks!quote:
Salvagen idd, als je gaat enchanten en je bent op zoek naar een specifieke stat dan kan 't ineens heel hard gaan met die dingenquote:Op zondag 27 april 2014 12:27 schreef iScrim het volgende:
Jongens wat kan je het beste doen met legendaries (oranges) die je useless zijn?
Verkopen, salvagen of traden? Tot nu toe hamster ik ze omdat ik geen idee heb wat ik ermee moet.
Bij die build zou ik hota en ww wel omdraaien btwquote:Op donderdag 24 april 2014 21:40 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
fijne build dit. Kan nu met mn barb ook t4 vrij makkelijk aan
ik draag momenteel twee legs van kadala.quote:Op zondag 27 april 2014 12:47 schreef iScrim het volgende:
[..]
Oke, vinden jullie trouwens blood shards ook zo useless? Het maakt niet uit hoe vaak is mystery items koop, het is altijd trash.
Hoeveel heb je er gebruikt?quote:Op zondag 27 april 2014 12:47 schreef iScrim het volgende:
[..]
Oke, vinden jullie trouwens blood shards ook zo useless? Het maakt niet uit hoe vaak is mystery items koop, het is altijd trash.
Dat is ook niet heel veel natuurlijk.quote:Op zondag 27 april 2014 19:59 schreef iScrim het volgende:
[..]
Nvm, ik heb er net 200 gebruikt, alleen 1 leg. En die was ook trash
Wat is veel.quote:Op zondag 27 april 2014 20:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel veel natuurlijk.
Geen idee, ik heb er al wel een paar duizend doorheen gejaagd en ik speel niet eens zo heel fanatiek. Al wel een paar leuke legs van gekregen.quote:
Zit nu op (minstens) 2500 zonder legquote:Op zondag 27 april 2014 20:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er al wel een paar duizend doorheen gejaagd en ik speel niet eens zo heel fanatiek. Al wel een paar leuke legs van gekregen.
in totaal bedoelde ik meer eigenlijkquote:Op zondag 27 april 2014 19:59 schreef iScrim het volgende:
[..]
Nvm, ik heb er net 200 gebruikt, alleen 1 leg. En die was ook trash
600 schoenen 0 legsquote:Op zondag 27 april 2014 21:51 schreef Michhas het volgende:
Ligt er ook wel een beetje aan wat je purchased, als je alleen maar rings en amuletten kiest is de kans op een legendary natuurlijk ook veel kleiner dan wanneer je alleen maar armor koopt.
Dat is wel extreem ja. Ik las dat de leg kans pakweg 1-2% lijkt te zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 21:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
600 schoenen 0 legs
Vind ik toch wel opmurrkuluk
quote:Op zondag 27 april 2014 21:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is wel extreem ja. Ik las dat de leg kans pakweg 1-2% lijkt te zijn.
Mijn DH heeft 1.1m en 85% fire en T2 gaat zonder enige moeite.quote:Op zondag 27 april 2014 22:39 schreef iScrim het volgende:
Blood shards is een leuke extra kans, maar oh wat is die kans klein zeg. Trouwens ik ben atm lvl 70 dh met ong. 1000k dps dmg, is dat genoeg voor t1/t2?
Ja. Mits genoeg toughness waarin genoeg resists zitten. Healing is ook handig. De Perfectionist en Brooding passives kunnen ook nog heel wat survivability bieden.quote:Op zondag 27 april 2014 22:39 schreef iScrim het volgende:
Blood shards is een leuke extra kans, maar oh wat is die kans klein zeg. Trouwens ik ben atm lvl 70 dh met ong. 1000k dps dmg, is dat genoeg voor t1/t2?
?quote:Op zondag 27 april 2014 22:59 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ja. Mits genoeg toughness waarin genoeg resists zitten.
Toughness zegt opzich niet veel, het is een indicatie gebaseerd op health, armor en resists.quote:
ik zal jou eens omdraaienquote:Op zondag 27 april 2014 19:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Bij die build zou ik hota en ww wel omdraaien btw
Armor met vrijwel geen resist kan wel goedquote:Op zondag 27 april 2014 23:47 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Toughness zegt opzich niet veel, het is een indicatie gebaseerd op health, armor en resists.
Bijv: veel health kan een hoge toughness-waarde geven, maar zonder resists stelt het nog niets voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |