ik zou niet meer onder de 5'' willenquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:38 schreef Dromer het volgende:
Super review, maar wat is ie idioot groot.
Ik vraag me af of de telefoons blijven groeien. Vorig jaar vond ik 5" al idioot groot...maar zelf zit ik al bij 4,7" inmiddels.
Ik houd het voorlopig nog maar bij een telefoon én tablet.
Klopt, eens meegemaakt. Verkoper die het als verzonden markeert met een tracking nummer erbij. Daarbij een mailtje stuurt dat het echte tracking nummer over 3 dagen komtquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:09 schreef shiznuts het volgende:
Heb het weleens vaker gezien dat ze er eerst een tracknummer neerkwakken en als verzonden bestempelen en een paar dagen later er opeens een compleet andere trackcode staat.![]()
![]()
Tja ik heb bij een horloge van 7 dollar ook een tracking gekregen die uiteraard niet werkt :pquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:50 schreef Mehari het volgende:
Of een tracking nummer wat niets doet maar er toch een pakje arriveert.
en welke officiële website bedoel je?quote:Op zondag 27 april 2014 12:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nu staat er bij Banggood: "JIAYU G4S 4.7-inch 2GB RAM MT6592 1.7Ghz Octa-core Smartphone
SKU: SKU133493Sold: 46(0 Review) Expected restock on 3rd May 2014"
Ik zit er over te denken om de order te annuleren en via de officiële Jiayu website hem te kopen.
Daar staat hij wel op "in stock"
Wat raden jullie aan?
www.jiayu-store.comquote:Op zondag 27 april 2014 13:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
en welke officiële website bedoel je?
en die staat op ejiayu.com als officiële resellerquote:
Shit lol ik dacht dat die website de officiële was maar niet dus?quote:Op zondag 27 april 2014 13:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
en die staat op ejiayu.com als officiële reseller? Dacht dat die alles behalve officieel was.
Kijk eens op de kaart waar Villarreal ligt? Jawel! In Valencia!quote:Op zondag 27 april 2014 13:17 schreef Brecht35 het volgende:
Doogee maakt effe een telefoon met de naam van een andere voetbalploeg. Effe vergeten dat ze de sponsor zijn van Villarreal?
En dan ook nog met een niet-verwisselbare accu en geen mogelijkheid voor een microSD kaart...quote:Op zondag 27 april 2014 13:17 schreef Brecht35 het volgende:
PS:
http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-924332.html
Wie betaalt er nu 300 euro voor een stomme MTK6592 die je veel goedkoper kan terugvinden?
Heb op Tweakers het hele XiaoMi Hongmi-topic doorgeworsteld en daar uitsluitend positieve berichten over GPS, geen enkele negatieve terugkoppeling. Ook op het web gekeken naar een aantal onafhankelijke reviews en wederom alleen positieve feedback over de GPS-functie van de Red Rice.quote:Op zondag 27 april 2014 13:37 schreef slaveloos het volgende:
hallo, welke telefoon heeft de beste GPS? ik hoor dat sommige of misschien zelfs veel Chinese phones soms problemen hebben met GPS. Klopt dat?
Is het met de snapdragons beter dan met die andere processoren? Of kun je dat zo niet zeggen?
Zit daar een mediatek processor in? Mogelijk dat xiami dan iets aan de bouwkwaliteit heeft gewijzigd zodat je een beter bereik hebt. Misschien een extra antenne ofzo.quote:
Ja een Mediatek, ja waarschijnlijk komt het door de bouwkwaliteit/de kwaliteit van de antennequote:Op zondag 27 april 2014 14:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zit daar een mediatek processor in? Mogelijk dat xiami dan iets aan de bouwkwaliteit heeft gewijzigd zodat je een beter bereik hebt. Misschien een extra antenne ofzo.
mijn persoonlijke ervaring is dat met de MediaTek processoren er meer issue's met de GPS zijn t.o.v. telefoons gebouwd rondom Snapdragon processoren..quote:Op zondag 27 april 2014 13:37 schreef slaveloos het volgende:
hallo, welke telefoon heeft de beste GPS? ik hoor dat sommige of misschien zelfs veel Chinese phones soms problemen hebben met GPS. Klopt dat?
Is het met de snapdragons beter dan met die andere processoren? Of kun je dat zo niet zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |