quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Doet pas 2 posts mee in deze topic-reeks en meteen uitsloven
jaloers of kun jullie het niet hebben dat ik een nieuwe camera hebquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:47 schreef shiznuts het volgende:
Misschien bedoelde 'ie wel 'daar is die dan eindelijk [..] een random foto die ik op het internet vond'.
Hij zei niet dat het zijn camera was.
Info hieroot in AT: 'laut Panasonic gibt es zu der von Ihnen angefragten Kamera noch keinen konkreten Liefertermin. Voraussichtliches Lieferdatum ist Ende Mai - Anfang Juni'.
For teh sharez:
Zwaar jaloers natuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:26 schreef m-t het volgende:
[..]
[..]
jaloers of kun jullie het niet hebben dat ik een nieuwe camera heb![]()
het is wel wennen, van een nikon d5100 naar een panasonic gh4.
Heb een heel topic gemaakt m.b.t. MFT-gebeuren hea: FOT / Micro Four Thirds Fanzone #1 - Panalympus magic!, heb ook wat objectieven laten vallen (figuurlijk).quote:Op zondag 11 mei 2014 01:57 schreef SunChaser het volgende:
Wat voor lenzen gaan er op de Panasonic ?
ik gebruik nu de metabones bmpcc speedbooster. Dat resulteerd in een 1.75cropquote:Op zondag 11 mei 2014 01:57 schreef SunChaser het volgende:
Wat voor lenzen gaan er op de Panasonic ?
De eerste paar seconde lijkt de video stil te staan. En het is niet echt heel boeiend. Ook als je wel een eend-liefhebber bent...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:12 schreef Erasmo het volgende:
Eerste sleutelfimpje met externe microfoon vergeet je hem aan te zetten
Voor niet eend-liefhebbers is het waarschijnlijk een beetje saai maar het doel is om alles zo duidelijk mogelijk in beeld te brengen.
Nog suggesties?
Zag het gister op FB voorbijkomenquote:Op zondag 11 mei 2014 11:23 schreef Susteren het volgende:
Gister twee vette shoots gehad in Eindhoven (h264) en Duitsland (RAW), hoef gelukkig maar van eentje zelf de editing te doen.
Ben benieuwd!
Moet eerlijk toegeven: in de club was het met focussen in het donker toch echt wel vaak gokken en hopen dat het er goed uit komt.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
De eerste paar seconde lijkt de video stil te staan. En het is niet echt heel boeiend. Ook als je wel een eend-liefhebber bent...
Ik zou dus het vanuit meerdere standpunten gefilmd hebben om het interessanter te maken.
In welke stand filmde je? Want toen de hand voor het beeld kwam veranderde het licht drastisch... Dus ik vermoed een auto-stand
auto-stand....eend....![]()
[..]
Zag het gister op FB voorbijkomen
Ben benieuwd
Geen focuspeak aan staan?quote:Op zondag 11 mei 2014 11:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
Moet eerlijk toegeven: in de club was het met focussen in het donker toch echt wel vaak gokken en hopen dat het er goed uit komt.
Nope op m'n monitor werkt dat niet zo heel goed en op magic lantern heb ik bijna alle opties uitstaan om probleemloos raw te kunnen filmen.quote:
Bij Manual canonglas zeker wel een optie!quote:Op zondag 11 mei 2014 11:06 schreef SunChaser het volgende:
Ha oke
Dit als extra body gebruiken met Canonglas is dus geen optie
GoPro?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:14 schreef KaMo het volgende:
Raad de camera!
https://drive.google.com/(...)QjQ/edit?usp=sharing
Ja. GoPro op een LED gerigd. Ik ben best impressed met het resultaat. Had alleen maar ruis verwacht.quote:
Prima resultaat. Voor aftermovies zijn dit soort cameras perfect, omdat praktisch iedereen het ook gewoon op de computer of ipad kijkt. Alleen een filter over de led zou nog mooier zijn denk ik, nu is het licht zo hardquote:Op zondag 11 mei 2014 12:14 schreef KaMo het volgende:
Raad de camera!
Adje donnie bitchquote:Op zondag 11 mei 2014 12:14 schreef KaMo het volgende:
Raad de camera!
Zat een filter op. Was nog niet genoegquote:Op zondag 11 mei 2014 12:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Prima resultaat. Voor aftermovies zijn dit soort cameras perfect, omdat praktisch iedereen het ook gewoon op de computer of ipad kijkt. Alleen een filter over de led zou nog mooier zijn denk ik, nu is het licht zo hard
Haha jupquote:
Vet! Was echt een gokje want op mijn telefoon zag het er strak uit. Ik neem de mijne die ik pas gekocht heb, ook volgend weekend mee om mee te filmen. Levert wat leuke extra beelden op op de bruiloftquote:Op zondag 11 mei 2014 12:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja. GoPro op een LED gerigd. Ik ben best impressed met het resultaat. Had alleen maar ruis verwacht.
Inderdaad auto-compensatie. Ik zie nu net dat op de Fok!-speler de annotaties niet meekomen.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
De eerste paar seconde lijkt de video stil te staan. En het is niet echt heel boeiend. Ook als je wel een eend-liefhebber bent...
Ik zou dus het vanuit meerdere standpunten gefilmd hebben om het interessanter te maken.
In welke stand filmde je? Want toen de hand voor het beeld kwam veranderde het licht drastisch... Dus ik vermoed een auto-stand
auto-stand....eend....![]()
[..]
Zag het gister op FB voorbijkomen
Ben benieuwd
Gaaf man, respect!quote:Op maandag 12 mei 2014 11:52 schreef nietzman het volgende:
Mijn recentste productie, de openingsfilm voor het nationale programma van de bevrijdingsfestivals in Assen. Footage van C300, FS100 en GoPro onder m'n Phantom.
https://vimeo.com/94514190
Baasquote:M'n Phantom
St-t-t-t-t-traaaak.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:52 schreef nietzman het volgende:
Mijn recentste productie, de openingsfilm voor het nationale programma van de bevrijdingsfestivals in Assen. Footage van C300, FS100 en GoPro onder m'n Phantom.
Hebben ze er net een rookmachine laten afgaan, lijkt wel of ze in de mist staanquote:Op maandag 12 mei 2014 16:39 schreef Susteren het volgende:
Merk dat de camera raw denoiser echt wel lekker werkt.
[ afbeelding ]
2.35:1 RAW met iso 1600 en f2.8, 1/50 shutter op 25fps.
Amper ruis, en de ruis die er is ziet er bijna analoog uit, veel mooiere ruis dan de h264 footage!
Ik ben om zoals jullie wellicht wel merken.
Jep, vrij veel hazers aan omdat er ook een lasershow was.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hebben ze er net een rookmachine laten afgaan, lijkt wel of ze in de mist staan
Het gaat om het eindresultaat toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:42 schreef shiznuts het volgende:
Ah joh, dat is gevisualiseerde dynamic range.
Nouja ik had het geluik dat ik een mpb kon gebruiken icm usb 3.0 cardreader om snel m'n 1000x cf kaart te dumpen. In totaal 10 minuten ofzo gefilmd en iets van 100gig aan data.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:46 schreef SunChaser het volgende:
Hoeveel minuten raw heb je nou op zon avond?
Super! Erg mooi gemaakt.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:52 schreef nietzman het volgende:
Chapeau!quote:Op maandag 12 mei 2014 11:52 schreef nietzman het volgende:
Welke 1000x CF-kaart heb je?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:52 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nouja ik had het geluik dat ik een mpb kon gebruiken icm usb 3.0 cardreader om snel m'n 1000x cf kaart te dumpen. In totaal 10 minuten ofzo gefilmd en iets van 100gig aan data.
Het is voor een videoclip dus er zijn maar korte shots nodig.
Vorige maand mijn 2e gedaan. Deze is gister afgerond, tevens wat usb sticks besteld zodat ik deze netjes kan afleveren bij de 'klant'.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:34 schreef hoink581 het volgende:
Afgelopen vrijdag voor het eerst een bruiloft gedraaid met een maatje van me. Jezus wat een dag. Ik denk niet dat ik het snel in mijn eentje zal doen.
Ik heb jammer genoeg een Jazz festival staan met wat interviews komend weekend. Maar als je nog een keer iets samen wil fixen, dan sta ik daar zeker voor open.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Aankomend weekend mijn volgende en die hebben een zeer geplande bruiloft, dus zal ook weer kapot zijn aan de eind van de avond. Als je tijd hebt Hoink.....![]()
Ik doe mn best wel jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:38 schreef shiznuts het volgende:
Goed bezig KaMo.Je timmert er lekker op los!
Ii heb er 2 alleen gedaan, is idd aanpoten maar te doenquote:Op maandag 12 mei 2014 18:34 schreef hoink581 het volgende:
Afgelopen vrijdag voor het eerst een bruiloft gedraaid met een maatje van me. Jezus wat een dag. Ik denk niet dat ik het snel in mijn eentje zal doen.
Ik heb geluk gehad dat we met z'n tweeen waren. Alles heb ik, alleen nu bleek bestaand waarop het zetten van de handtekeningen van de getuigen stond, corrupt te zijn. Gelukkig heb ik dus een andere hoek.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ii heb er 2 alleen gedaan, is idd aanpoten maar te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |