Hier ook nog niks gevonden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie ook niks, ja, allerlei vaag rarspul en deelfiles...
Dit ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Door het drama vooraf van Laura en Georgia wist je dat er daar iets zou gebeuren. Anders zou de aflevering niet kloppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het niet, maarja - Je weet t nooit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:41 schreef easy-going het volgende:
Op de wikipediapagina staat de afvaller (m/v) van 26 juni alIk keek daar per ongeluk. Nu is het in AUS wel later dan hier, maar zoveel later ... Eens afwachten of dat gaat kloppen.
videobull.com. Een stapeltje pop-ups wegklikken, maar dan kun je gewoon kijken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:36 schreef Sorella het volgende:
Ik zit tegen een zwart beeld aan te kijken als ik het via de masterchef site doe, jij woont daar zeker ?
Gevonden en dank je, beeld kwaliteit is iets minder in full screen als wat ik download maar okeequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:04 schreef F_JD het volgende:
[..]
videobull.com. Een stapeltje pop-ups wegklikken, maar dan kun je gewoon kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nu weer weggehaaldquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:49 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maarja - Je weet t nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat een eikel, dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond 37 kijken.***
Vorig jaar waren het 65 afleveringen, het jaar daarvoor 70 en het jaar daarvoor zelfs 84.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:32 schreef Brighteyes het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk? Gaan ze echt door met 1 afvaller per week? Of gaat het sneller als er eenmaal een top 10 gevormd is?
Er gaan er 2 per week toch? 1 na mystery box/invention test en 1 na team challenge.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:32 schreef Brighteyes het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk? Gaan ze echt door met 1 afvaller per week? Of gaat het sneller als er eenmaal een top 10 gevormd is?
Is dat zo? Dat heb ik me niet gerealiseerd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:48 schreef F_JD het volgende:
[..]
Er gaan er 2 per week toch? 1 na mystery box/invention test en 1 na team challenge.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen pas tijd voor e37.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |