Ik heb ook niks met die vegamuts.quote:
Agree, plus, op dat niveau zitten en dat niet weten is ook schandalig, vegetarisch of niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 06:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Renae weet echt niet wat voor vlees vitello tonnato is en raad maar wat: kalf.
Zout op, je raad dat echt niet zomaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop verder datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit vliegen.
Mee eens.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
Terecht afscheid vandaag. Van de vier die in de pressure test stonden is dit denk ik de terechte afvaller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik het goed zag is het morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]Eens, enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Los daarvan vond ik het zeer voorspelbaar datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zou winnen. Die is namelijk favoriet bij de Jury.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja of zoals bij deze laatste degene die hard roept dat ze zelfverzekerd is. Het is altijd degene die het meest gemonteerd wordt die iets wint of verliest.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het wel jammer dat alles altijd zo gemonteerd is dat degene die in de tussenstukjes het hardste roept dat hij/zij zeer wist dat hij/zij eruit zou gaan er iig zeker níet uit gaat.
Doordat je dag na dag kijkt valt dat gewoon op en dat haalt een deel van de 'spanning' bij mij wel weg.
Zo ging het iig de laatste paar keer. Met Laura, met Colin een keer, met Amy.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:47 schreef dude1986 het volgende:
Liep een aflevering achter merkte ik, snel ff gekeken.
Ben blij met de uitslag.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij dat het niet was wat ik verwachtte na de vorige aflevering.
Dat zou ik echt wel matig vinden.. Maar ja dat doen ze wel vakerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:33 schreef F_JD het volgende:
Vandaag waarschijnlijk het perfecte excuus voor de makers om een Sarah of Nick terug te halen. Die eerste ligt misschien een beetje te veel voor de hand, dus ik zou mijn geld zetten op de tweede. En niet omdat hij zo goed is.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:21 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik ookBen blij dat het niet was wat ik verwachtte na de vorige aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |