Maar wel lekker fris, nog iets meer biersmaak en je hebt een heerlijk zomers biertjequote:
Mag je samen met de downies lekker knutselen?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Vannacht weer karig geslapen, vanochtend tot daarnet bij Roessingh geweest, ik ben kapot! Máár, mijn vogelhuisje is klaar
Het is geen sociale werkplaats hequote:Op donderdag 24 april 2014 14:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mag je samen met de downies lekker knutselen?
Is dat iets wat ze nog op willen bouwen qua drukte? Dus per week een persoon erbij zetten om te kijken hoe dat gaat? Ik neem aan dat als je alleen met die chef en assistent bent dat er niet veel rumoer is en je dus gewoon je ding kunt doen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is geen sociale werkplaats he![]()
Revalidatie in een ruimte met meerdere mensen beetje met hout werken enzo. Beetje bezig zijn en kijken of ik me voldoende van de anderen af kan sluiten om me op m'n eigen werk te concentreren. Dat gaat tot nu toe goed, maar dat komt vooral omdat er vaak maar 2 andere personen zijn (de chef en een assistente), en soms een andere revalidant.
Alleen rond half 12 is het even kut omdat er dan een groep binnen komt zetten, die natuurlijk lekker tegen mekaar aan zitten te tetterenGelukkig ben ik daar altijd om half 12 klaar, dus is het even tanden op mekaar, prul wegzetten en wegwezen.
Dat idee was er wel, maar er zijn extreem rustige uren en extreem drukke uren, er is geen gulden middenweg. Ja ok, ik kan naar zo'n extreem druk uur en mag dan weglopen als het me teveel wordt, maar daar heb ik ook geen flikker aan.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Is dat iets wat ze nog op willen bouwen qua drukte? Dus per week een persoon erbij zetten om te kijken hoe dat gaat? Ik neem aan dat als je alleen met die chef en assistent bent dat er niet veel rumoer is en je dus gewoon je ding kunt doen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mag je samen met de downies lekker knutselen?
hmm altijd gehad of iets gebeurd waardoor dit is ontstaan??quote:Op donderdag 24 april 2014 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat idee was er wel, maar er zijn extreem rustige uren en extreem drukke uren, er is geen gulden middenweg. Ja ok, ik kan naar zo'n extreem druk uur en mag dan weglopen als het me teveel wordt, maar daar heb ik ook geen flikker aan.
Uhuh, maar hier heb je toch ook niets aan? Extreem rustig zoals nu kun je aan, extreem druk kun je niet aan.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat idee was er wel, maar er zijn extreem rustige uren en extreem drukke uren, er is geen gulden middenweg. Ja ok, ik kan naar zo'n extreem druk uur en mag dan weglopen als het me teveel wordt, maar daar heb ik ook geen flikker aan.
Vreemde klachten sinds Graspop 2008 (laatste weekend van juni), daarna ups en downs tot ik ergens rond april 2011 crashte en sindsdien niet meer heb kunnen werken.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm altijd gehad of iets gebeurd waardoor dit is ontstaan??
En zolang wacht ik al tot je me er een keer aan rijgtquote:Op donderdag 24 april 2014 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vreemde klachten sinds Graspop 2008 (laatste weekend van juni), daarna ups en downs tot ik ergens rond april 2011 crashte en sindsdien niet meer heb kunnen werken.
quote:Op donderdag 24 april 2014 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En zolang wacht ik al tot je me er een keer aan rijgt![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En zolang wacht ik al tot je me er een keer aan rijgt![]()
Ja nu wel. . had D nog zo gezegd om t daar te houden maar die Josti luistert weer nietquote:
Iddquote:Op donderdag 24 april 2014 18:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja nu wel. . had D nog zo gezegd om t daar te houden maar die Josti luistert weer niet
quote:
jeetje das kut... en ze kunnen geen oorzaak vinden of een diagnose vaststellen? ?quote:Op donderdag 24 april 2014 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vreemde klachten sinds Graspop 2008 (laatste weekend van juni), daarna ups en downs tot ik ergens rond april 2011 crashte en sindsdien niet meer heb kunnen werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |