Mcquote:
Ik werk erquote:Op woensdag 23 april 2014 17:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mc
Duur en frituur bij de snackbar is altijd beter naar mijn mening. In ieder geval niet lauw en slap.
mooi manquote:Op woensdag 23 april 2014 17:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kamer lijkt ook geregeld
Whoaaaaaaa
Het zou wat zijn als hij nu compleet zijn mening aanpastquote:
lekker! Goed bezig!quote:Op woensdag 23 april 2014 17:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kamer lijkt ook geregeld
Whoaaaaaaa
Dan heb ik je waarschijnlijk nog nooit gezien.quote:
Vanavond CL.quote:
WAT BEN JIJ SYMPATHIEKquote:Op woensdag 23 april 2014 18:55 schreef YesYou het volgende:
Veel plezier met jullie cokeverslaving!![]()
Ik zie jullie vast wel over een paar jaar bedelen op straat, krijg je 10 cent van me.
Elke week een fissa, right?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
D. komt op een steenworp afstand van mij te wonen, waarschijnlijk
oeh, eventjes sparen en dan weer een lijntjequote:Op woensdag 23 april 2014 18:55 schreef YesYou het volgende:
Veel plezier met jullie cokeverslaving!![]()
Ik zie jullie vast wel over een paar jaar bedelen op straat, krijg je 10 cent van me.
Waarom kan een joint niet genoeg voor je zijn?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oeh, eventjes sparen en dan weer een lijntje
Psssst, autoradiootje kopuh?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oeh, eventjes sparen en dan weer een lijntje
Toppertje!quote:Op woensdag 23 april 2014 18:54 schreef Redbaron het volgende:
Zo naar eens trainen voor de verandering
Een steen gaat zeker nog wel door een ruit bij die PSV'er.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
D. komt op een steenworp afstand van mij te wonen, waarschijnlijk
Als je weet hoe tgnd eruit ziet ga je er mac wel waarderen.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dan heb ik je waarschijnlijk nog nooit gezien.
[..]
Vanavond CL.
Smoothquote:Op woensdag 23 april 2014 20:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je weet hoe tgnd eruit ziet ga je er mac wel waarderen.
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een steen gaat zeker nog wel door een ruit bij die PSV'er.
jointjes zijn voor posersquote:Op woensdag 23 april 2014 19:55 schreef YesYou het volgende:
[..]
Waarom kan een joint niet genoeg voor je zijn?
heb geen autoquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een steen gaat zeker nog wel door een ruit bij die PSV'er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |