Ik hoorde dat men het vertrouwen in de directie ook weer had opgezegd.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mjah, in ieder geval geen Gordon Gekko als leidinggevende... denk ik...
[ afbeelding ]
"Projectmanagement..."
iedereen loopt toch met een grote boog om je heen?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
als je denkt dat ik zo ben.. schat je me totaal verkeerd in.. hihi
Dat ligt nog altijd aan de persoon.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar staat X wel om bekend, dat je er ernstig agressief van wordt.
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoorde dat men het vertrouwen in de directie ook weer had opgezegd..
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:41 schreef Kreator het volgende:
Maar ik ben het wel met je eens. Als ik bruto in de buurt kwam van mijn salaris door als vuilnisman te gaan werken, zou ik morgen nog tekenen. Fuck kantoorwerk..
ja echt wel..quote:Op woensdag 23 april 2014 15:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
iedereen loopt toch met een grote boog om je heen?
raar volkquote:
Amen.. Die gedachten zit ook in mijn hoofd. Wil graag iets heel anders doen waarbij ik buiten ben of iets met sport ofzo. 8 uur lang op een stoel sucks!quote:Op woensdag 23 april 2014 15:41 schreef Kreator het volgende:
Maar ik ben het wel met je eens. Als ik bruto in de buurt kwam van mijn salaris door als vuilnisman te gaan werken, zou ik morgen nog tekenen. Fuck kantoorwerk..
we shall see..quote:Op woensdag 23 april 2014 15:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
raar volk![]()
ik zou het niet doen
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Baan: check
Kamer: gaan we nu proberen
Had hetzelfde. Werkte in callcenter, nu in de fabriek. Meer geld en meer te doen met de handjes en voetjes. Kan perfect naast de studie.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:41 schreef Kreator het volgende:
Whoop whoopquote:Op woensdag 23 april 2014 17:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kamer lijkt ook geregeld
Whoaaaaaaa
Netjesquote:Op woensdag 23 april 2014 17:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kamer lijkt ook geregeld
Whoaaaaaaa
Je werkt echt in een tacofabriek waar je erop stampt?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Had hetzelfde. Werkte in callcenter, nu in de fabriek. Meer geld en meer te doen met de handjes en voetjes. Kan perfect naast de studie.
Alleen stinkt het belachelijk erg.![]()
Nee.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je werkt echt in een tacofabriek waar je erop stampt?![]()
Snap ikquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 17:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens; 25 juni gaat de Mc aan de Zuiderval openEindelijk
Na anderhalf jaar wachten op weer een 'eigen' Mc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |