Almelo centrum, da place to bequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook! da's toevallig. Waar in het centrum?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie twee?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Almelo centrum, da place to be
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
waar je kunt poolen.. weet niet preciesquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zou echt geniaal zijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
was krea niet hoor... mijn date kwam uit almelo en heet bryan... ben terug was leuke avond maar geen vervolg waarschijnlijk.quote:
je bent er ook vroeg weer.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
was krea niet hoor... mijn date kwam uit almelo en heet bryan... ben terug was leuke avond maar geen vervolg waarschijnlijk.
ja had hoofdpijn en mn broertje had geen huissleutel...quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je bent er ook vroeg weer.
mooi dat het een leuke avond was.
ow, das wel klotequote:Op zaterdag 26 april 2014 00:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja had hoofdpijn en mn broertje had geen huissleutel...
je kon er niet darten?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
k was ook wel klaar met t poolen...
slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nope... niet gezien iig..
Nu slapen... Weltrusten
Tijd vliegt sowieso hard. Ik woon volgende maand al weer 3 jaar in Hengeloquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, ik woon nu alweer een jaar in Borne, de tijd vliegt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |