Waar doe jij momenteel vrijwilligerswerk!?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:35 schreef glasshole het volgende:
Wat ik denk is dat het weer miljoenen aan inkomsten voor de farmaceutische industrie gaat opleveren.
Gewoon omdat het kan, breng maar iets 'nieuws' op de markt en beloon de 'onderzoekers' met nog meer geld.
Het draait alleen maar om geld, geld en geld.
wie zegt dat ik anti wetenschap ben? Omdat ik vind dat mensen te snel medicatie voorgeschreven krijgen?quote:Op donderdag 24 april 2014 12:46 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn een gevaar voor de westerse beschaving. Anti wetenschap berichten de wereld in kotsen via een computer
''Je vol laten proppen met een chemisch goedje'' is wel een redelijke en gebalanceerde kritiek op medicatie ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:31 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik anti wetenschap ben? Omdat ik vind dat mensen te snel medicatie voorgeschreven krijgen?
ja op deze soort medicatie ja. Zegt niks over dat ik voor de rest anti wetenschap benquote:Op donderdag 24 april 2014 18:27 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
''Je vol laten proppen met een chemisch goedje'' is wel een redelijke en gebalanceerde kritiek op medicatie ja.
quote:Op donderdag 24 april 2014 18:28 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
ja op deze soort medicatie ja. Zegt niks over dat ik voor de rest anti wetenschap ben
Fuck autisten volgens jou dus?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:28 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
ja op deze soort medicatie ja. Zegt niks over dat ik voor de rest anti wetenschap ben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |