Grappig en origineel, bravo!quote:
Hmm ja dacht al zoiets, anders zou iedere bovenmodaal wel een jet hebben.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:50 schreef Catch22- het volgende:
Die kosten zijn bizar hoog. Denk aan onderhoud, stalling, brandstof, vliegveldrechten, personeel.
Gewoon Netjetsquote:Op woensdag 23 april 2014 01:04 schreef NieuweNier het volgende:
Er zijn serieus bedrijven die ze uithuren. Per jaar dat je zelf een piloot enzo regelt, of all inclusive als charter.
Hier kan je voor $100.000 van Heathrow naar JFK
http://www.celebrityjet.com/
Op zich heeft het wel zijn charme. Alleen moet je wel heel veel vliegen om het bezit van zo'n jet rendabel te maken. Daarom: gewoon voor die ene keer huren. Net als bootjes, vakantiewoningen, enz.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:50 schreef Sounddragon het volgende:
Je wordt wakker en ineens weet je het; ik wil een privé-jet
Je hebt gezien wie de TS is he?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op zich heeft het wel zijn charme. Alleen moet je wel heel veel vliegen om het bezit van zo'n jet rendabel te maken. Daarom: gewoon voor die ene keer huren. Net als bootjes, vakantiewoningen, enz.
O fuck!quote:
5 miljoen?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:22 schreef Grielen het volgende:
http://www.aircraft24.nl/(...)CEEUR&numresults=215
Wat zal de buurman raar opkijken als deze in de achtertuin neerzet
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:45 schreef Susteren het volgende:
5 miljoen?
Kan iemand me vertellen waarom de prijzen van heli's zo verschrikkelijk hoog zijn?
is ja gewoon een bus met wieken???quote:
Als ie stilstaat kost ie veel geld en als ie vliegt nog veel meer.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:05 schreef Ener-G het volgende:
Het probleem is ook meer dat elke minuut dat zo'n ding stilstaat, ie geld kost.
Stukken voordeliger om er een te huren of gewoon een losse vlucht te boeken, tenzij je elke dag van hot naar her moet vliegen.
O, dan is het raar ja.quote:
Zijn boten dan ook zo duur? Zijn in aanschaf 2e hands prima te doen.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:13 schreef Catch22- het volgende:
"Koop een boot en je werkt je dood"
en een vliegmachine is, in welke vorm dan ook, nog heel veel duurder
Ja. Dat zijn niet voor niets rijkeluis hobbies.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:14 schreef Susteren het volgende:
[..]
Zijn boten dan ook zo duur? Zijn in aanschaf 2e hands prima te doen.
Boten zijn duur ja.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:14 schreef Susteren het volgende:
Maar is het dan alleen onderhoud? Want wegenbelasting enzo heb je denk ik niet toch? En ja als je niet vaart kost het ook (buiten afschrijving) niks of wel?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Boten zijn duur ja.
Maar anders koop er zelf een en na een jaartje dat ding zelf onderhouden ben je wel genezen.
Waar wil jij die boot gratis stallen?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
Maar is het dan alleen onderhoud? Want wegenbelasting enzo heb je denk ik niet toch? En ja als je niet vaart kost het ook (buiten afschrijving) niks of wel?
Naast de Learjet natuurlijkquote:Op woensdag 23 april 2014 18:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waar wil jij die boot gratis stallen?
Met alle respect, maar jij hebt niet eens geld voor een fatsoenlijke auto, dus hoe kom je erbij om er ook nog bootjes, jets en heli's naast te willen houden?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:28 schreef Susteren het volgende:
Maar is het dan alleen onderhoud? Want wegenbelasting enzo heb je denk ik niet toch? En ja als je niet vaart kost het ook (buiten afschrijving) niks of wel?
Ik interesseer me er gewoon in, is toch leuk om info op te zoeken? Nergens gezegd dat ik de intentie heb zoiets aan te schaffen. Er zijn ook mensen die het leuk vinden alles over exotische auto's te lezen, toch niks raars aan?quote:Op woensdag 23 april 2014 18:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar jij hebt niet eens geld voor een fatsoenlijke auto, dus hoe kom je erbij om er ook nog bootjes, jets en heli's naast te willen houden?
Gewoon, voetjes weer op aarde.
Zelden gaan die vragen over wat zo'n auto echt kost (dat scheelt dan ook weer een kop koffie over het toetsenbord).quote:Op woensdag 23 april 2014 18:14 schreef Susteren het volgende:
Ik interesseer me er gewoon in, is toch leuk om info op te zoeken? Nergens gezegd dat ik de intentie heb zoiets aan te schaffen. Er zijn ook mensen die het leuk vinden alles over exotische auto's te lezen, toch niks raars aan?
Kan geen huurprijzen van een RS6 vindenquote:Op woensdag 23 april 2014 18:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zelden gaan die vragen over wat zo'n auto echt kost (dat scheelt dan ook weer een kop koffie over het toetsenbord).
Die info is ook zeer lastig te geven. Maar in zijn algemeenheid kost een jet dus tonnen per jaar en een beetje boot hoeft daar helemaal niet zo ver vanaf te zitten, ook afhankelijk van waar je wil liggen.
Huurprijzen zijn eenvoudiger te vinden, dat geeft meteen een goede indicatie van de kosten.
Deze zijn koel.quote:If it flies, floats or fucks, it’s cheaper to rent it
http://www.autovermietung(...)?id=54&auswahl=sportquote:Op woensdag 23 april 2014 19:03 schreef Grielen het volgende:
[..]
Kan geen huurprijzen van een RS6 vinden
Neuh, een barrel is niet duur. Om zo'n ding in fatsoenlijke staat te krijgen kost wel een paar centjes. Ga voor de gein eens kijken in een watersportwinkel naar de prijskaartjesquote:Op woensdag 23 april 2014 17:14 schreef Susteren het volgende:
[..]
Kan je toch 20x over de ring heen rijden :-)quote:Op woensdag 23 april 2014 21:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
http://www.autovermietung(...)?id=54&auswahl=sport
450 p. dag met 100 km en 850 als je 500 km wil rijden.
Beter op zijn zolderkamertje dan achter de stuurknuppel.quote:
Een fok!kerquote:Op woensdag 23 april 2014 19:45 schreef Bami-Powner het volgende:
een fokker!
http://www.aircraft24.nl/(...)RICEEUR&numresults=1
Hoe dat zoquote:Op zondag 27 april 2014 14:15 schreef JohnB52 het volgende:
Rondvluchten mag je geen geld aan verdienen als hobby piloot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |