Ja hoor, eerder dan de rest. Bij de voorlaatste passage van de muur afgestapt.quote:
Stiekem wist iedereen van zijn hart en hebben ze hem laten winnen.quote:
Het is eigenlijk ook niet meer stilgevallen vanaf de voet vandaag. Er is steeds tempo gemaakt. Toen Gilbert won in 2011 reden ze het eerste stuk wat rustiger op en die ging de laatste 100 meter freewheelen omdat hij toen al 100 meter voorsprong had op de nummer 2.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk he. Gewoon harder rijden dan in de voorgaande jaren.
Ik vraag me hoe die gast ligt bij zijn teammatenquote:Op woensdag 23 april 2014 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja hoor, eerder dan de rest. Bij de voorlaatste passage van de muur afgestapt.
Naar verluidt krijgt hij 9 ton per jaar, dus ik denk dat hij degene is die het hardste lacht.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vraag me hoe die gast ligt bij zijn teammatenDie lachen hem toch gewoon keihard uit lijkt me. Dit is nog treuriger dan de talloze comebacks van VDB1.
Iets over half 4 finishen is inderdaad belachelijk.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu al voorbij?
Moeten ze vanavond nog een keer rijden ofzoTering zeg.
Dat denk ik niet. Kan me moeilijk voorstellen dat hij nog plezier in fietsen heeft op zo'n treurige manier. Er is meer dan geld.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Naar verluidt krijgt hij 9 ton per jaar, dus ik denk dat hij degene is die het hardste lacht.
Echt? Wat een prutser die Bartoliquote:Op woensdag 23 april 2014 16:44 schreef Slobeend het volgende:
En Marianne Vos was vorig jaar 2 seconden langzamer dan Bartoli in 99', 3:40
Yep, en de hele dag vooraan gereden met Den Bakker.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Echt? Wat een prutser die Bartoli![]()
Was dat trouwens niet in stromende regen?
Martens en Nordhaug moeten ze vooruit sturen en voor de kopmannen is het gewoon het beste om zo lang mogelijke te wachten. Helemaal in een koers van 250 km want anders kom je jezelf tegen. Laat Slagter en Poels maar lekker aanvallen en dan kan Mollema de punten pakken .quote:Op woensdag 23 april 2014 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoop wel dat hij zondag gaat aanvallen.
Waarom is het voor de kopman het beste om zo lang mogelijk te wachten?quote:Op woensdag 23 april 2014 18:13 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Martens en Nordhaug moeten ze vooruit sturen en voor de kopmannen is het gewoon het beste om zo lang mogelijke te wachten. Helemaal in een koers van 250 km want anders kom je jezelf tegen. Laat Slagter en Poels maar lekker aanvallen en dan kan Mollema de punten pakken .
De Roche aux Faucons is ook weer terug dit jaar. Dat lijkt me een betere optie, al zou een koers vanaf de Redoute ook wel weer eens lekker zijn inderdaad!quote:Op woensdag 23 april 2014 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom is het voor de kopman het beste om zo lang mogelijk te wachten?
Voor Mollema lijkt het me juist een beter idee om de koers vroeg hard te maken. Trek maar eens fatsoenlijk door op de Redoute, in plaats van te wachten tot de Côte de Saint-Nicolas.
Mocht Valverde eindelijk eens een slechte dag hebben dan is Mollema niet kansloos in een sprint van een klein groepje. Hij is ook helemaal niet degene die de koers hard moet maken maar moet er op gokken dat hij een kans krijgt om weg te springen in de laatste km zoals Terpstra dat deed. Maar eerst maar eens zorgen dat je er bij zit de laaste 20 km want dat is moeilijk zat.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom is het voor de kopman het beste om zo lang mogelijk te wachten?
Voor Mollema lijkt het me juist een beter idee om de koers vroeg hard te maken. Trek maar eens fatsoenlijk door op de Redoute, in plaats van te wachten tot de Côte de Saint-Nicolas.
Ja omdat hij ook nog nooit in die positie is gekomen mischien ? ja in de waaier etappe in de tour vorig jaar mischienquote:Op woensdag 23 april 2014 19:02 schreef marcodej het volgende:
Molema heeft nog nooit een sprint van een klein groepje gewonnen.
ja dat is waar ook !quote:Op woensdag 23 april 2014 19:26 schreef Mani89 het volgende:
Als in Zwitserland die boog niet was omgeflikkerd had hij die sprint ook gewonnen.
Leuk (voor jou dan).quote:Op woensdag 23 april 2014 19:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nog leuk momentje na circa 10km wedstrijd (ik was net het officiële vertrekpunt voorbij)
Ik had een afrit gemist, en moest daardoor achter de bezemwagen aanrijden.
Plots zie ik langs de bezemwagen een United Healtcare renner afzakken.
Nummer 221.
Ik denk, die kopman moet er vroeg af (had helaas startlijst niet bij de hand, om te zien wie het was).
Ik vraag: Abandon?
Renner: Wat zeg je???
Bleek het Maaskant te zijn![]()
Al motorrijdend een babbeltje met hem gemaakt.
Hij was helaas ziek, en ging nu in eigen tempo op weg naar Huy.
Rui Costa is normaal gesproken sneller.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:26 schreef Mani89 het volgende:
Als in Zwitserland die boog niet was omgeflikkerd had hij die sprint ook gewonnen.
Ja, maar toen in ieder geval niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rui Costa is normaal gesproken sneller.
Owja is dat zo?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rui Costa is normaal gesproken sneller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
En mocht Valverde een mindere dag hebben, heb je nog altijd Kwiatkowski, Gilbert en Gerrans die ik ook hoger inschat in zo'n sprint..quote:Op woensdag 23 april 2014 19:02 schreef marcodej het volgende:
Molema heeft nog nooit een sprint van een klein groepje gewonnen.
Mooie finale.quote:
Dat is wel wat overdreven denk ik eigenlijkquote:Op donderdag 24 april 2014 01:38 schreef Godshand het volgende:
Als Mollema zich wat ingehouden had, had hij wellicht gewonnen, of was de sprint met Valverde wat spannender geweest?
Vorig jaar ook meen ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:50 schreef Drebbelman het volgende:
El Tie Die is nog even naar huis gefietst na de finish:
http://www.strava.com/activities/133410424
LtDquote:Op donderdag 24 april 2014 11:50 schreef Drebbelman het volgende:
El Tie Die is nog even naar huis gefietst na de finish:
http://www.strava.com/activities/133410424
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |