tis josef mengele denk ik.quote:
Karina is er ook niet?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik laat jullie weer alleen met GGMM. Ik moet leren.
Ik heb hem nog niet gezien sinds ik mijn naaktfoto per DM stuurde. Blijkbaar kon hij het waarderen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik laat jullie weer alleen met GGMM. Ik moet leren.
Onder zijn niveau.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom doet Sierd zo weinig CL voebal
Als je eerst de soep uit blik maar opeet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef Grifte het volgende:
Want die blikken in je ogen
zeggen alles tegen mij
Geef me je angstquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef Grifte het volgende:
Want die blikken in je ogen
zeggen alles tegen mij
Tja bij gebrek aan neerslag zorg ik maar voor een bui hèquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
JR-Style-93 is weer in een grappige bui.
Rustig maar, de soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je eerst de soep uit blik maar opeet.
Vind jij het erg als ik Ester bal?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een anonieme user heeft liever uilenbal dan haxbal
Tenzij er sambal inzit die pas tot uiting komt nadat het is opgediend.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rustig maar, de soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend.
Is Sam familie van Ester?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij er sambal inzit die pas tot uiting komt nadat het is opgediend.
Jup die kende ik al, die grap is niet meer Colequote:Op dinsdag 22 april 2014 20:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hahah nee die bestond nog nie xd
Ken je deze al: Er staat een lam paard op het veld
AHHAHAAH HI HA HO
WK kan ook wereldkampioen zijnquote:
omdat de uitdoelpunten dubbel tellenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom heeft die keeper een helm op?
Hij had een brommer, maar daar zit Tello nu op.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Fashion statement.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar kunnen ze dan ook beter de wedstrijd lezen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:59 schreef Keano het volgende:
Sfeer is echt honderd keer beter dan in die bibliotheken van Barca en Real.
Ik denk ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |