quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:20 schreef Straatcommando. het volgende:
Klagen om het klagen, je eet oesters en drinkt witte wijn. Ik denk dat dat wel alles is, toch? Mijn conclusie: zeikhomo. Slotje gaarne.
Lekker gezellig als jij een hele OP zit uit te werken op je mobieltje terwijl jullie uit eten zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
maar hij is even met zijn vriendin bij de Harbour Club om droge witte en oesters te klappen.
Ik mag toch hopen dat hij al terug isquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lekker gezellig als jij een hele OP zit uit te werken op je mobieltje terwijl jullie uit eten zijn.
Gezien de werkwoordstijden is hij op dit moment in het desbetreffende restaurant.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij al terug is
Wat vind jij daar nou van Frank?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gezien de werkwoordstijden is hij op dit moment in het desbetreffende restaurant.
Ik heb een broertje dood aan mensen die dat achterlijke mobieltje geen seconde aan de kant kunnen leggen. Bijzonder onbeschoft.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat vind jij daar nou van Frank?
Eens.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb een broertje dood aan mensen die dat achterlijke mobieltje geen seconde aan de kant kunnen leggen. Bijzonder onbeschoft.
Ook is het niet zo gek om aan het eind van de maand weinig geld op je betaalrekening te hebben staan en is het goed mogelijk dat ze wel over spaargeld bezitten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het feit dat ze de optie hebben om met cc betalen geeft toch aan dat ze kennelijk wel op tijd hun rekeningen betalen.
Klopt. Zo doe ik het zelf ook. Genoeg op de spaarrekening maar als mijn maandbudget op is tank ik met de creditcard.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:35 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ook is het niet zo gek om aan het eind van de maand weinig geld op je betaalrekening te hebben staan en is het goed mogelijk dat ze wel over spaargeld bezitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |